Lauantai eikä Ruudussa ole yhtään kiinnostavaa suoraa pesislähetystä. Ketä tästä pitäisi kiittää?
Ei kai Ruutu määrittele otteluohjelmaa? Vai eikö vaan näytä tänään sua "kiinnostavia" pelejä suorana? Mistä ne pelit tallenteena näkyy joita ei oo suorana näytetty (fanikamera+TV-tuotanto)?Lauantai eikä Ruudussa ole yhtään kiinnostavaa suoraa pesislähetystä. Ketä tästä pitäisi kiittää?
Näkyykö muilla Roihu-Joensuu peli Ruudussa?
Välillä vilahtaa ruutu mustana. Ärsyttävää kyllä kun nyt tuota tulee aika useinkin. En meinannu ensin saada tätä peliä pyörimään ollenkaan, mutta se tais mulla johtua verkosta.Näkyykö muilla Roihu-Joensuu peli Ruudussa?
Aluksi näkyi siten, että lähetys hyppäsi itsestään muutaman sekunnin taaksepäin vähän väliä. Sitten näkyi pitkään pelkkää mustaa ja nyt kun kuva taas näkyy, niin äänet ovat poissa.Näkyykö muilla Roihu-Joensuu peli Ruudussa?
Jos näin on ollut, niin oikein ihmetyttää, että miksi ne äänet edes pitää ottaa pois mainosten ajaksi. Ihme säätämistä, sillä ei fanikamerahenkilön pitäisi ääniasetuksiin joutua koskemaan, jos ne kerran on saatu kohdalleen. Mutta joku säätäjä-Santer, kun pääsee puikkoihin, niin kaikki on toki mahdollista.Kyllä on ongelmia Roihu-Joma pelissä. Välillä ruutu mustana, nyt mainosten jälkeen ei muistaneet laittaa ääniä päälle. Ärsyttävää!
Ja sitten menee mahdollisesti joku pelin kannalta tärkeä tilanne sivu suun kun veivaisivat uusintoja. Mitä yksinkertaisempi toteutus, sen parempi.Fanikameraan kun saisi uusinnat pyörimään esim. Juoksuista. Ei olisi vaikeata ohjelmoida napin taakse kun joku siellä kumminkin konetta käyttää. Voisi vain katsoa lähetystä eikä olisi tarvetta kelata itse sitä taaksepäin.
Fanikameraan kun saisi uusinnat pyörimään esim. Juoksuista. Ei olisi vaikeata ohjelmoida napin taakse kun joku siellä kumminkin konetta käyttää. Voisi vain katsoa lähetystä eikä olisi tarvetta kelata itse sitä taaksepäin.
Ja sitten menee mahdollisesti joku pelin kannalta tärkeä tilanne sivu suun kun veivaisivat uusintoja. Mitä yksinkertaisempi toteutus, sen parempi.
Laitteissa on muistaakseni napit edeltävien 5, 10, 15 jne. sekunnin automaattiselle klippaamiselle, ja pätkät taitaa yhdellä painalluksella saada laitettua pyörimään kuvan päälle. Toimintojahan siellä on vaikka millä mitalla ja varmaan tulee joka kaudelle uuttakin. Mutta vaatii kyllä sinut laitteen kanssa olevan kaverin, joka pysyy kärryillä koko ajan mitä tapahtuu. Juoksut, palot, lyöntivuorot, mainokset, uusinnat ym. mitä kaikkea halutaankaan näyttää. Ja tietty silmää kuten totesit, äkkiä on ohitse esimerkiksi sopiva väli näyttää klippiä, kun seuraava tilanne jo tulee.Fanikameraan kun saisi uusinnat pyörimään esim. Juoksuista. Ei olisi vaikeata ohjelmoida napin taakse kun joku siellä kumminkin konetta käyttää. Voisi vain katsoa lähetystä eikä olisi tarvetta kelata itse sitä taaksepäin.
Minulle riittää se, että voin itse valitsemassani kohdassa, joko heti (pelitilanteen salliessa, esim. kunnarin juhlinta kolmosella antaa mahikset kelailla uusintaa montakin kertaa) tai hieman myöhemmin tilanteiden välillä kelata taakse päin. 15s yhdellä taakse klikkauksella vie usein just edeltävään lyöntiin. Juoksujenkin jälkeen usein tulee kopinnosto tai muu toissijainen tilanne, niin kelailen niiden aikana. Siksi minua ärsyttääkin se, että joka kerta, kun vaikkapa haluan takaisin suoraan liveen, ruutu kyselee, mitä tehdään, ja pitää aina valita. Pelkää refreshiä painamalla pitäisi päästä suoraan liveen, niin se mahdollistaa myös omat juoksujen uusintakatselut.Fanikameraan kun saisi uusinnat pyörimään esim. Juoksuista. Ei olisi vaikeata ohjelmoida napin taakse kun joku siellä kumminkin konetta käyttää. Voisi vain katsoa lähetystä eikä olisi tarvetta kelata itse sitä taaksepäin.
Ruudun lähetyksissä oikeassa alakulmassa lukee LIVE, siitä painamalla pääset takaisin suoraan lähetykseen ilman että mitään tarvitsee valita.Siksi minua ärsyttääkin se, että joka kerta, kun vaikkapa haluan takaisin suoraan liveen, ruutu kyselee, mitä tehdään, ja pitää aina valita. Pelkää refreshiä painamalla pitäisi päästä suoraan liveen, niin se mahdollistaa myös omat juoksujen uusintakatselut.
AHAA! Enhän minä fossiili tajua näistä digi jutuista mitään, niin tämähän vie ruudun palvelun aivan uusiin ulottuvuuksiin, eikä minula ole enää mistään mitään valitettavaa. Paitsi jos fanikameran tyypit sössii äänet pois pelin ajaksi ja laitaa ne päälle tauon ajaksi.Ruudun lähetyksissä oikeassa alakulmassa lukee LIVE, siitä painamalla pääset takaisin suoraan lähetykseen ilman että mitään tarvitsee valita.