Ykkösen taso nousee entisestään. Korkeatasoinen sarja tulossaJos Vainikaisen sopimus PuPeen ei ole aprillipila, sai PuPe kyllä tosi kovan vahvistuksen 😳
Pidot sen kun paranee👍![]()
PuPen haaviin todellinen supervahvistus – Samu Vainikainen palaa Kuopioon! » Puijon Pesis
Toukokuussa starttaavaan miesten Ykköspesiksen sarjakauteen valmistautuva Puijon Pesis sai riveihinsä todella jättimäisen vahvistuksen, kun Samu Vainikainen palaa kuopiolaisten paitaan kymmenen vuoden kierroksen jälkeen! Hirvilahden Nuorisoseuran Urheilijoissa pesisuransa aloittanut Vainikainen...puijonpesis.fi
Eikö niitä vanhoja jääriä saisi jotenkin syrjään? Seudun pelaajamateriaalista olisi täsmätaydennyksilla rakennettavissa miesten superin paikasta vakavasti kilvoitteleva joukkue.458 katsojjaa paikallispelille on naurettavan vähän. Jouko Hiekkanen Savon Sanomissa kommentoi seuraavaa seurojen yhteistyöstä: "Seurojen välillä varmaan on sähköä, sillä sovitut asiat eivät ole pitäneet. Tällä hetkellä yhteistyötä ei seurojen kesken tehdä. PuPen ja SiiPen yhteistyö on yhtä vaikea asia kuin Kuopion ja Siilinjärven kuntaliitos. Pitkällä tähtäimellä kilpailu seurojen kesken voi olla hyvästäkin. Eiköhän täälläkin ole opittu siitä, ettei Alajärven Ankkureita ja Vimpelin Vetoa voi yhdistää"
Olen ymmärtänyt itse, jotta vanhat jäärät jotka edelleen on molempien seurojen taustoissa, ovat yhdistymistä vastaan. Näin katsojana ei ole mitään järkeä kun alueen parhaat pelaajat ovat kahdessa eri joukkueessa. Silloin ei kumpikaan nouse Superiin.
Huikea... no jaa. Tuikkahan on etukentällä jokaisen vastustajan targetti. Siitä saa vaihtoja helposti varsinkin, kun Rantanen keskittyy vain tuijotteluun eikä liiku putan äärestä metriäkään.Heti alkuun täytyy sanoa, että viime syksyn jälkeen ei varmaan kannata ihan hetkeen odotella seurojen yhteistyötä. Puijon pelaajilla siipe nousi, nyt sitten Joman pelaajilla yrittävät säilyä.
Mitä peliin tulee, niin ulkopeli oli molemmilla oikein hyvää. Varsinkin Pupen etukenttä oli huikea, vaikka Rantanen ei kotipesästä hirveän kauas liikahda.
Jotenkin huvitti ettei Tuovisen pää kestäny paikkallispelissä edes 2. pelinjohtajana, kun piti heti alkuun ottaa keltainen kortti.
Kertoo pesäpallon tilasta savossa kun ei enempää saada paikallisotteluun kasaan.458 katsojjaa paikallispelille on naurettavan vähän. Jouko Hiekkanen Savon Sanomissa kommentoi seuraavaa seurojen yhteistyöstä: "Seurojen välillä varmaan on sähköä, sillä sovitut asiat eivät ole pitäneet. Tällä hetkellä yhteistyötä ei seurojen kesken tehdä. PuPen ja SiiPen yhteistyö on yhtä vaikea asia kuin Kuopion ja Siilinjärven kuntaliitos. Pitkällä tähtäimellä kilpailu seurojen kesken voi olla hyvästäkin. Eiköhän täälläkin ole opittu siitä, ettei Alajärven Ankkureita ja Vimpelin Vetoa voi yhdistää"
Olen ymmärtänyt itse, jotta vanhat jäärät jotka edelleen on molempien seurojen taustoissa, ovat yhdistymistä vastaan. Näin katsojana ei ole mitään järkeä kun alueen parhaat pelaajat ovat kahdessa eri joukkueessa. Silloin ei kumpikaan nouse Superiin.
Olet ymmärtänyt kyllä oikein, mutta täytyy täsmentää, että ne vanhat jäärät on lähtenyt jo pois ketkä jarruttaa yhteistyötä. Tämän hetkinen johtuu lähinnä siitä juurikin, että se aikaisempi yhteistyö katkesi ja sen myötä on nyt tämän hetkinen tilanne, että uutta yhteistyötä on vaikea saada kasaan, kun luottamusta ei ole oikein kummallakaan toisiinsa.458 katsojjaa paikallispelille on naurettavan vähän. Jouko Hiekkanen Savon Sanomissa kommentoi seuraavaa seurojen yhteistyöstä: "Seurojen välillä varmaan on sähköä, sillä sovitut asiat eivät ole pitäneet. Tällä hetkellä yhteistyötä ei seurojen kesken tehdä. PuPen ja SiiPen yhteistyö on yhtä vaikea asia kuin Kuopion ja Siilinjärven kuntaliitos. Pitkällä tähtäimellä kilpailu seurojen kesken voi olla hyvästäkin. Eiköhän täälläkin ole opittu siitä, ettei Alajärven Ankkureita ja Vimpelin Vetoa voi yhdistää"
Olet oikeassa, Hiekkanen on yksi pahimmista jääristä joita PuPen taustajoukoissa on ja on ollut. Voisin mutuilla Hiekkasen ja parin muun olevan jotka on ollut yhdistymistä vastaan viimeiset 20+ vuotta.Kertoo pesäpallon tilasta savossa kun ei enempää saada paikallisotteluun kasaan.
vuann eikös tämä Hiekkanen ole pahimmasta jäärä päästä itse?
Siellä ne samat jäärät on edelleen, sekä PuPen että SiiPen taustajoukoissa.Olet ymmärtänyt kyllä oikein, mutta täytyy täsmentää, että ne vanhat jäärät on lähtenyt jo pois ketkä jarruttaa yhteistyötä. Tämän hetkinen johtuu lähinnä siitä juurikin, että se aikaisempi yhteistyö katkesi ja sen myötä on nyt tämän hetkinen tilanne, että uutta yhteistyötä on vaikea saada kasaan, kun luottamusta ei ole oikein kummallakaan toisiinsa.
Väljähtynyttä touhua näin katsojan vinkkelistä. Kuopiolaisia pesäpallo ei ole kiinnostanut alkuhuuman jälkeen (2002-09) kuin hetkittäin eikä siilinjärveläisiä kiinnosta Joensuun farmijoukkue. Minä kun luulin ettei Hiekkanen olisi enää Puijon taustoissa mukana.Kertoo pesäpallon tilasta savossa kun ei enempää saada paikallisotteluun kasaan.
vuann eikös tämä Hiekkanen ole pahimmasta jäärä päästä itse?
Tuossa on hyvä analyysi. Samaa olen kuullut siilinjärveläisiltä tutuiltani. Ehkäpä SiiPen naisten joukkue voisi olla se, joka saisi paikkakuntalaiset syttymään uudelleen pesikseen. Paljon lupaavia omia pelaajia mukana.Väljähtynyttä touhua näin katsojan vinkkelistä. Kuopiolaisia pesäpallo ei ole kiinnostanut alkuhuuman jälkeen (2002-09) kuin hetkittäin eikä siilinjärveläisiä kiinnosta Joensuun farmijoukkue. Minä kun luulin ettei Hiekkanen olisi enää Puijon taustoissa mukana.