Kuten myös Luukkonen, joka pelasi 3 vuotta Siipen junnuissa ennen Puijoon siirtymistään.
Mistä lienet tietosi saanut mutta Tuomas on PKP:n kasvatti ja pelasi ainoastaan kauden 14 Siipessä!
Kuten myös Luukkonen, joka pelasi 3 vuotta Siipen junnuissa ennen Puijoon siirtymistään.
Mistä lienet tietosi saanut mutta Tuomas on PKP:n kasvatti ja pelasi ainoastaan kauden 14 Siipessä!
Siilinjärvellä tunnetusti musta muuttuu valkoiseksi ja muiden kasvatit omiksi 😂
ja Puijolla omat pojat tippuu joukosta sitä mukaa kun kauden alku lähestyy... mitäs minä sanoin Joman pussiin..,,
Näin se on nyt kaikissa urheilulajeissa. Saa nähdä tarkoittaako tämä "toistaiseksi" koko ensi kautta. Sekin on mahdollista. 🤔Miten muualla? Meillä mennään näin Tiedote: Puijon Pesiksen ottelut, tapahtumat ja harjoitukset perutaan toistaiseksi | Puijon Pesis
Ymmärrän hyvin tilanteen poikkeuksellisuuden ja resurssien rajallisuuden, mutta jos olisin Puijon Pesiksen varainkeruuta tekemässä, niin pyytäisin ihmisiltä edes jotain. Tässä karussa poikkeustilanteessa ne "ylimääräiset" lantit menevät niille, jotka pyytävät ensin.
Jos karkeasti kategorisoidaan, niin on niitä, jotka antavat ne lantit jokatapauksessa, sitten on niitä, jotka arpovat, minne antavat ne vähäiset ylimääräiset lanttinsa. Niistä se kova kisa käydään.
Minä olen lätkäihmisiä ja tiedän minne lanttini laitan. Tällä seudulla kuitenkin laitan vähäiset pennoseni ehdottomasti mieluummin PuPelle kuin KuPSille, vaikka minulla ei ole mitään futistakaan vastaan. Nyt vaan puuttuu kanava, miten ne voisi PuPelle antaa.
En minä osaa sanoa, miten "kiire" se väylä on tarpeen luoda. Ehkä kuitenkin ennemmin kuin myöhemmin, vaikka kauden aloituksesta ei olekaan tietoa.
Minä tiedän, minne vähäiset pennoseni suuntaan ja löydän kyllä keinot siihen, mutta ei siitä tukemisesta saa tehdä liian vaikeaa. Ei voi olla niin, että pitää itse kissojen ja koirien kanssa etsiä tietoa, miten pääsisi auttamaan.
Tsemppiä jokatapauksessa kaikille tässä hemmetin hankalassa tilanteessa. Tukekaa ja auttakaa toisianne mahdollisuuksien mukaan!
Eipä ole tällä meikäläisen varallisuudella varaa kausikorttiin, mutta kahden ottelun lippupaketin ostin ja se on sopiva minulle tässä kohtaa. Katsotaan nyt, miten lopulta kauden käy, päästäänkö pelaamaan missään vaiheessa. Vaikealta näyttää kyllä tilanne, mutta toivotaan parasta. Eihän tämä helppo tilanne ole millekään taholle.
Jokainen sentti on tässä tilanteessa eteenpäin. Seura on kiitollinen tuestasi.
Fanituotteista oli tietoa vuodenvaihteen jälkeen, että olisi tulossa. Mielellään tukisin muutenkin kuin kausikortin voimin, nimenomaan fanikamojen kautta.
Savo Volleyn ja SiiPen fanituotteita tulikin jo ostettua.
Pari lippua tuossa tilailinkin aiemmin, mutta ei niitä pahemmin ole näkynyt. Eipä tässä tosin ole vielä pelejäkään, mihin niitä käyttää. Eiköhän ne vielä sieltä tule.