mahtoko lähde lopettaa kun ei kukaan julkaisut sopimuksia
Huhtalan vuokraus olisi kyllä molemmille hyvä juttu...Tämä ei yllättäisi tässä vaiheessa.
Mattila teki 26 asti sopimuksen et sinällään. Mut en kyllä ymmärtäis et mikä järki siinä ois. Kun kaikesta huolimatta vaikka Suominen jatkaa niin voihan se muovautua Suominen jää kokoonpanon ulkopuolelle. Jollon Mattila ja Toikka pelaa. Mut yleensä ne lainat on tähän kohtaa ilmotettu koska alottaa talvisuperit muualla. Et talvi menee todennäköisesti tällä, ja kaikilla lyöjillä tazavertaset näytön mahollisuudet.Tämä ei yllättäisi tässä vaiheessa.
En usko. Jos joku lähtee pelkkää arvailua spekulointia, niin Paatero ja Hyny. Huhtala kyllä paransi loppukaudesta. Mutta on laaja kokoonpano, niin voi kierrättää ja on rotaatiota. Talven peleissä hyvä hakea komponaatioita. Lainoista sitten varmaa kuullaa lähempänä kauden alkua.Huhtalan vuokraus olisi kyllä molemmille hyvä juttu...
Sepä, aivan helvetin erikoinen jatko, ihmetellä täytyy. Onko kokoonpanon ulkopuolella jos sisäpeli ei lähde toimii, entä Nummikari? Vähintään hyvin erikoinen koostumus. En kyllä ton pj höpinäistä myöskään ymmärtänyt mitään. En usko, että läheskään kaikkea kokeiltiin sisäpelin suhteen. Tässä vaiheessa pj ne kaikista kovimmat paineet, nyt ois hyvä jotain saada aikaan. Mikä on valmennustiimin tilanne kai sillekin puolelle vahvistusta tulee.Todella erikoinen koostumus kasassa. Suominen kaikista erikoisin viime hetken jatko. Tuota lähetystä seuranneena ihmettelin pjn kommenttia, että kaikki mahdollinen kokeiltiin sisäpelissä. Itse en havainnut muuta kokeilua kuin Lähde jokeriksi. Tätä taustaa vasten on helppo povata ongelmia tulevan rosterin kanssa. Aika näyttää.
Kesä on niin lyhyt ja viime kausi penkin alle, niin epäilenpä kovasti kierrätystä ja rotaatiota. Se on kokoonpano lukossa päivästä yksi, jos yhtään peli alkaa käymään eikä loukkaantumisia.En usko. Jos joku lähtee pelkkää arvailua spekulointia, niin Paatero ja Hyny. Huhtala kyllä paransi loppukaudesta. Mutta on laaja kokoonpano, niin voi kierrättää ja on rotaatiota. Talven peleissä hyvä hakea komponaatioita. Lainoista sitten varmaa kuullaa lähempänä kauden alkua.
Penkin alle kestä sä puhut? Huhtala. Miks sille tehtiin jatko jos ei kerta vakuuta. En usko et päivästä yks sama kokoonpano ku tammicup. Mut kyl iteki näkisin Mäkelä ja Lämsä etukentällä ja paaterolle näytön paikan. Ja Mattila avaukseen. Hyvin erikoinen koostumus silti. Mut se riippuu miten pj noi valitsee. Paremmin täytyy pärjätä ku viime kaudella.Kesä on niin lyhyt ja viime kausi penkin alle, niin epäilenpä kovasti kierrätystä ja rotaatiota. Se on kokoonpano lukossa päivästä yksi, jos yhtään peli alkaa käymään eikä loukkaantumisia.
Puhun joukkueesta kollektiivina. Penkin allehan se meni?Penkin alle kestätä puhut? Huhtala. Miks sille tehtiin jatko jos ei kerta vakuuta. En usko et päivästä yks sama kokoonpano ku tammicup. Mut kyl iteki näkisin Mäkelä ja Lämsä etukentällä ja paaterolle näytön paikan. Ja Mattila avaukseen. Hyvin erikoinen koostumus silti. Mut se riippuu miten pj noi valitsee. Paremmin täytyy pärjätä ku viime kaudella.
Näin on. Siks toivottavasti sinne valmennus puolelle saatais vahvistusta ja apuja. Mut kovat on paineet pj ens kaudella. Viime kausi ku ei sais tapahtua, sisäpeli pitäis lähtee rullaa ja saada lyötyä juoksuja. Mut kyllähä toi lukkari kysymys on mielenkiintoinen pystyykö Minttu pelaa ehjää kautta, ja entä toi jokeri kolmikko.Puhun joukkueesta kollektiivina. Penkin allehan se meni?
Olen aina luullut, että Mintulla on selkä reistaillut^ En itse usko, että Minttu pelaa kaikkia pelejä ja sen vuoksi Nummikari hankittiin. Mitään riskiä ei haluttu ottaa selvästikääns sen suhteen, jos polvi ei ensi kaudella kestäisikään.
Olen samaa mieltä. 16 pelaajan ringissä on vain yksi tyttöjen mestarijoukkueen pelaaja. Hyvin lyhytnäköinen valinta seuralta tukeutua ostopelaajiin, kun omasta takaa olisi lupaavia pelaajia nousemassa. Toki, jos tähtäin on vain ensi vuodessa, niin ymmärrettävää.Ei yhtään ns. junnusopimusta vaan kokoonpano täynnä superpesispelaajia. Paateron lasken jo superin pelaajaksi, ainakin 7:ssä joukkueessa olisi avauksen pelaaja.
Asettuu myöskin Vesa Saineen kommentit pelaajapalkkioista aika outoon valoon. Jos rahassa haluaa säästää, niin kannattaako tehdä 16 pelaajalle sopimus, joilla kaikille maksetaan ihan kunnon korvaus, lukuunottamatta oletettavasti yhtä pelaajaa.
En nosta tikunnokkaan Varajokeri sinun kirjoitusta, mutta käytän sitä aasinsiltana omiin ajatuksiin koskien omia kasvatteja. 😊Olen samaa mieltä. 16 pelaajan ringissä on vain yksi tyttöjen mestarijoukkueen pelaaja. Hyvin lyhytnäköinen valinta seuralta tukeutua ostopelaajiin, kun omasta takaa olisi lupaavia pelaajia nousemassa. Toki, jos tähtäin on vain ensi vuodessa, niin ymmärrettävää.
Kyllä, olet oikeassa. Mä vedin jonkin jääkiekkovamman tähän blackoutina.Olen aina luullut, että Mintulla on selkä reistaillut
Tästä voitaneen päätellä, että paljon spekuloitu Peltonen teki halvalla jatkopaperin Pesäkarhuihin.Vesa Saine sanoo SK:ssa, että osa maksaa ymmärtämättömyyttään tietyille pelaajille liikaa.
No mikähän siinä voisi olla syynä? Jos "isot" ottaa 1,5 joukkueellista superin pelaajia, niin mitä pelaajamarkkinassa tapahtuu sen jälkeen?
Aivan älytöntä parranpärinää ja rutinaa. Tottakai niistä jäljelle jäävistä maksetaan tuolloin ylihintaa.
En oikein ymmärrä tuota Saineen agendaa.
Toki kai se huolettaa, kun omat pelaajat vivuttaa koko ajan vuoden sopimuksia ja ensi kaudella taas kaikki runkopelaajat lähtökuopissa.