On kova uutinen!Mäkelälle jatkosoppari 2026-2027! Mahtava uutinen! Iso osa joukkueen tulevaisuutta.
Samaa oon ihtekkin miettinyt, Lankista vissiin yritettiin saada Pattijoelle mutta päätti tehdä sopimuksen Jymyn kanssa.Kopparihuolet tuli itsellenikin mieleen ja mietin voisiko Jymy lainata Ari Lankista Patulle käyttöön? Ei hänkään mikään Vihanto ole, mutta ilmeisesti koko talven asunut ja harjoitellut Jymyn mukana, niin väittäisin vahvistavan raahelaisten takakenttää
Oletteko muut miettineet tätä? Mistä voisi johtua?Olisikohan vuonna 2025 se jo mahdollista, että Raahe voittaisi ne ottelut, jotka pitäisi eikä niin päin, että voittaa silloin kun kukaan ei sitä odota? Sunnuntaina hyvä testi tähän.
Voittamisen kulttuuri, kokemattomuus, paineensietokyky. Yksi iso kysymys myös on miten Perttu ja Tomi on valmistaneet joukkuetta peliin, pitäisikö jotakin muuttaa kun tulokset eivät ole mitään hyviä. Toivottavasti tänävuonna tilanne olisi toisin.Oletteko muut miettineet tätä? Mistä voisi johtua?
Itse myös kääntäisin katsetta valmennuksen / pelinjohdon suuntaan. Miten hyvin saavat pelaajat valmistautumaan peliin ja suorittamaan hyvällä tasolla.Oletteko muut miettineet tätä? Mistä voisi johtua?
Perttuhan on se suurin syy miksi Raahe voittaa pelejä...Voittamisen kulttuuri, kokemattomuus, paineensietokyky. Yksi iso kysymys myös on miten Perttu ja Tomi on valmistaneet joukkuetta peliin, pitäisikö jotakin muuttaa kun tulokset eivät ole mitään hyviä. Toivottavasti tänävuonna tilanne olisi toisin.
Tässä olen jo pidempään miettinyt Mäkelän ulkoista habitusta. Mies näyttää keränneen massaa (lihasta varmasti myös) viime vuosina ja tänä talvena. Ovatko muut huomanneet saman? Viime kesänähän Mäkelä oli paljon loukkaantuneena ja näinköhän isolla lihasmassalla on ollut siihen vaikutusta? Jos vertaa vaikkapa Jussilaan, joka on jäntevä muttei kuitenkaan mikään lihaskimppu.Tärkeä sopimus! Toimistolle kiitos hyvästä työstä! Vieläkö Topille sorvattaisi parin vuoden jatkopahvi niin alkaisi olla hyvä runko kasassa.
Voi toki. Mäkelän kohdalla pistänyt silmään poskien kasvaminen. No toki kaikilla meillä yksilölliset vartalotkin.Se voi olla yksilöllistä minkälainen treeni sopii kenellekin.