Supervuoro Verkkolehti »

Pattijoen Urheilijat 2023

Toisella kaudella alkoi taas pelihuumori löytyä isosti👍 tästä hyvä lähteä pleijareihin (olen yksi harvoista joka tähän kauden alussa tosissaan uskoi😁) ja itse lähtisin kyllä tämänpäiväisellä kokoonpanolla pelaamaan kun ei kumpikaan kärkiosaston nuorisosta ole pelikunnossa,oskarilta ja konstalta vahva ilta🙏
Ekan jakson nihkeys ei ollut kärjestä kiinni vaan kotiutusosasto ei ollut vielä lämmennyt.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Pudotuspelikarsinnan ottelusarjaketju täällä:

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Ottelusarjan ennakkomme

Kolme avaintekijää sarjassa
  • Pattijoen etenijöiden kunto
  • Kumman kopparipari suoriutuu paremmin
  • Partanen vs. Westersund

Onko Eetu Suni niin hyvä ulkopelaaja, että hän ajaa Launosen ohi? Launosen avulla saataisiin mainio kakkoskärkikin kasaan viime matsin kärkikaksikolla Lukkari - Launonen.

Mailassahan Suni on lähes hyödytön.

Sunin pitämistä ulkokentällä olen itsekin ihmetellyt kun Launonen on niin selkeästi parempi. Jonkin sortin pukukoppipelaaja ehkä? Toki suni pelaa ymmärtääkseni enemmän tappipelaajana kun taas Konsta on koulutukseltaan melko puhdas sieppari,liekkö se sitten vaikuttaa. Joka tapauksessa mailassa sekä räpylässä selkeästi Sunia edellä

Jos jotain en ole ikävöinyt, niin Karjaluotoa numerolle 3.

Manageripelissä muodostaisin ykköskärjen muotoon Mäkelä - Launonen - Kiiskinen.

• Tykkää
Reaktiot: juu
Toivottavasti pelit jatkuu huomisenkin jälkeen mutta jos ei niin joukkueen tekemisestä jää kyllä hyvä maku tämän päivän esityksen myötä. Mutta Tsemppiä huomiseen!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.