Sami Partasen ja Paavo Pellon suusta kuultua: Kitee valitsi aloittavan vieraspelin.
Ohhoh kylläpäs tämä nyt yllätti!
Sami Partasen ja Paavo Pellon suusta kuultua: Kitee valitsi aloittavan vieraspelin.
Ekan jakson nihkeys ei ollut kärjestä kiinni vaan kotiutusosasto ei ollut vielä lämmennyt.Toisella kaudella alkoi taas pelihuumori löytyä isosti👍 tästä hyvä lähteä pleijareihin (olen yksi harvoista joka tähän kauden alussa tosissaan uskoi😁) ja itse lähtisin kyllä tämänpäiväisellä kokoonpanolla pelaamaan kun ei kumpikaan kärkiosaston nuorisosta ole pelikunnossa,oskarilta ja konstalta vahva ilta🙏
En niin todennutkaan,nimenomaan kehuin Oskaria ja Konstaa 👍 erityisesti lukkarin jalkavuus oli positiivinen yllätysEkan jakson nihkeys ei ollut kärjestä kiinni vaan kotiutusosasto ei ollut vielä lämmennyt.
Keittiölekurina sanoisin pelkästään kävelyn perusteella, että ei ole täysin kunnossa.Ei kai vain Mäkelä pelaa riskillä puolikuntoisena?
Pakettiin menee joka tapauksessa huomennaOlipa mahtavaa olla Rännärillä. Iso, iso voitto! Huomenna homma pakettiin.
Totta, mutta näin meidän kannalta positiivisessa mielessä.Pakettiin menee joka tapauksessa huomenna![]()
Ei minun mielestäTotta, mutta näin meidän kannalta positiivisessa mielessä.