Eli saa kritisoida tai antaa palautetta vain jos itse osaa vetää paremmin? Tämän perusteella esim Mcdavid olisi jääkiekon puolella täysin koskematon, koska kukaan ei osaa itse vetää paremmin. Tai Jussila pesäpallossa. Heitäkö ei saa eikä voi siis kritisoida?
Sama asia, jos kokki ravintolassa jättäisi vaikkapa pihvin raa'aksi ja asiakkaan huomautettua tokaisisi vain, että tule itse paistamaan paremmin. Ja vieläpä jos kyse ei olisi yksittäistapauksesta, vaan se on sattunut useamalle asiakkaalle. Kaiken kukkuraksi virnuilisi asialle vielä somessa. Ollaankohan PattUn toimistolla muuten tietoisia tästä. Harvoin kun tuo maksavan asiakkaan aliarviointi somessa, tai muutenkaan julkisesti, on ollut eduksi seuralle tai millekään liiketoiminnalle.
Selvästi kun palaute menee perille tätäkin kautta, niin kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen ja ottaa onkeensa maksavien asiakkaiden palautteista. Eikä vain nostaa defenssejä pystyyn sanomalla: "no tuu ite vetään paremmin!". Selvästi jossain on kehittämisen paikka, kun useampi nimimerkki täällä on täällä maininnut samasta asiasta. Ja kuten muut nimimerkit toteavat, on kuulutuksessa hyviäkin puolia.
Ne tahtovat jäädä nyt vain tuon kaiken mölyämisen alle.
Loppuun vielä todettakoon, että tiedän asiattomaan palautteeseen saavan yleensä asiattoman vastauksen. Siitä käsi pystyyn virheen merkiksi itsellä. Itselläni tulee harvoin käytyä PattUn peleissä (2 kertaa tällä kaudella), mutta yhä harvemmin tulee käytyä, mikäli ottelutapahtuma on jatkossakin tuollaista mölyä ja mesoamista (niin kuuluttajan, kuin musiikinkin toimesta).