Kun mistä me voidaan tietää onko sukupuoli hakusessa. Sinä et voi päättää kenenkään puolesta, että miksi poika tuntee itsensä vaan hän itse. Sanoin, että melkein valtaosa nuorista ja aikuisista tuntee olevansa mies tai nainen. Nyt puhutaan kuitenkin ihmisistä jotka pelaa ikäkausi joukkueissa tyyliin 08 syntyneissä pojissa joten silloin luonnollisesti on pallopojat tai toisten päin tytöt.
Tässä yhteiskunnassa olisi huomattavasti vähemmän epäluuloa jos niiden nuorten annetaan itse olla sellaisia kun ovat kuten tyttö tai poika he itse parhaaksi sen tietävät. Mutta sitten on niitä jotka oikeasti tälläisestä pahoittavat mielensä ja loukkaantuivat jostain pallopojista tai tytöistä. Niiku se on aika pieni murhe tässä yhteiskunnassa.
Niiku pitäiskö ensi puuttua lelulehtiin missä on poikien ja tyttöjen leluja ja sellaisia ettei pojat voi osallistua kutomapiiriin kun pojat ei tykkää kutoa. Mä lähtisin siellä ihan ensi tekemään sitä.
Mutta että tälläisestä joku pahoittaa mielensä ja suuttuu kun ei kutsuta pallohenkilöiksi. Pelaisko ne juniorit ihan poikien ikäkausi joukkueessa kuule ja heistä valta osa väitän tuntee itsensä pojaksi, koska aika ihminen lähtökohtaisesti syntyy johonkin ihmisen biologiaan ja myös tuntee itsensä mieheksi tai naiseksi. Jos on sekaryhmä missä on tyttöjä ja poikia nii silloin voi kutsu pallohenkilöiksi otteluissa.
Tää maailma ei ole koskaan valmis eikä tule, kun täällä pyritään tekemään asioita jotta joillekin tulis parempi mieli. Tässä yhteiskunnassa myös niitä jotka ajattele asioista eritavalla niitäkin pitää luonnollisesti suvaita, mutta eipä silloin luonnollisesti mitään merkitystä ole kun ketään ei heidän mielipide kiinnosta.
Tääki keskustelu osoittaa sen, että se on kun puulle puhuisi kun ettete suostu sitä ymmärtämään toisten mielipidettä. Joten turha tätä keskustelua silloin on jatkaa. Itse en näe pallopojissa ja tytöissä mitään ongelmaa eikä se ole kenenkään kaapista ulos repimistä. Jos sekaryhmö tyttöjä ja poika niitä voi luonnollisesti pallohenkilöiksi kutsua.
Harmillista, kun asian noin koet. Itse pyrin aidosti ymmärtämään eri mieltä olevien väittämiä, vaikken sitten samaa mieltä olisikaan, tai kyseisiä ajattelumalleja varsinaisesti hyväksyisikään, jos ne osoittautuvat syrjiviksi. Ja nyt en sinun väitä syrjivän ketään.
Miksi meidän pitäisi tietää, onko jonkun yksilön sukupuoli vielä etsinnässä?
Kukaan ei ole kieltämässä tyttöjen ja poikien sukupuolikokemusta, oli se linjassa biologisen sukupuolen kanssa tai ei. Tässä keskustellaan siitä, tarvitseeko ulkoapäin liittää sukupuolileima toimihenkilöön, jonka tehtävässä sukupuolella ei ole mitään väliä.
Itse en osaa sanoa, mitä lisäarvoa katsojille tulee siitä, että heille kerrotaan junnupelaajien oletetut sukupuolet näiden junnujoukkueiden perusteella.