En minä nyt rehellisesti sanoen oikein osaa sanoa, onko tämä toive nyt ihan kosher, mutta pälkähtipä vain päähäni, että pesiksen tultua miehen ikään ehdottaisin kainosti pesäpalloliitolle, toki sitten vastan suuren puhdistuksen jälkeen, että perustettais ihan ikioma keskustelualusta superpesis-sivuille, jossa pelaajatkin sais käyttäjäsääntöjen mukaan pyöriä mukana. Ja miksei muutkin pelurit syöttöjä syötellä ja kopitella. Näistä tällaisist kun ei koskaan oikein ihan loppuviimex tiedä mihin kosovon huumebisnesmafian taskuun nääkin rahat tässä kilahtaa.
Itseäni ihmetytti nimittäin sellainen juttu, että toissa kesänä pyysin ylläpitoa likvidoimaan käyttäjätunnukseni, kun sain niin tarpeekseni minua yksityisviestein ja julkisin kommentein ivailevista pikkusieluisista ilkimyksistä, joille Joensuun mailan menestys tuntui kilahtavan jotenkin liian kipeästi arkoihin paikkoihin. No eiväthän he tähän suostuneet. Minulla ehkä sitten lieni jonkinlaista viihdearvoa, ja addiktiothan ovat addiktioita, ja koira aina palaa ennen muuta oksennukselleen, kuten hyvin tiedetään.
Ja niinhän minä palasin.
Mutta nyt, oi nyt, pyydän kaikkia pesisveljiä ja -siskoja tekemään minulle viimeisen palveluksen eli tykkäämään tästä (please like us on facebook, please give us 10 points in Trivago and tripadvisor) ja lupaan pitää sanani: tämä oli tässä. Sen kunniaksi pyydän ylläpitoa ihan näin ystävällisen julkisesti TUHOAMAAN KONTIOLAN KÄYTTÄJÄTILI KUIN AJASTETTU AIKAPOMMI KONSANAAN! Armoa nyt! Minun on aika alkaa nukkua. Kello on jo satamiljoonaa.....
NYT! Merde! Los perros! PERRRRRRkeleen perrot ja papukaija parrot.