joku
Vs: Oulun Lippo Pesis 2015
Huuskonen on ollut hammasleikkauksessa ja pelaaminen oli siksi epävarmaa mutta eiköhän pelaa
Huuskonen on ollut hammasleikkauksessa ja pelaaminen oli siksi epävarmaa mutta eiköhän pelaa
Joo se saattoi olla Hiirikoski tuo viimeisen palon tekijä eikä Jouko Rautio.Lippofani sanoi:Kuulutuksen mukaan viimeisen palon teki Joonas Hiirikoski. Itse en muista kuka otti hermopallon kiinni. Aika tiukka tilanne vielä tuli loppuun ja Lippo saa olla tosi tyytyväinen 3 pisteeseen. Toinen jakso oli tasainen ja yhdessä lyönnissä Lipolla oli tuuria kun pallo pomppasi aidasta portin kohdalla takaisin kentälle. Jos olisi ali mennyt Pöytyä olisi saanut kaksi juoksua.
Nämä ovat vaikeita pelejä kun 2:n pisteen voittokin tuntuu pieneltä tappiolta. Näinhän se on niinkauan kuin Kempele takoo puhtaita 2-0 voittoja.
joku sanoi:Lippofani sanoi:Kuulutuksen mukaan viimeisen palon teki Joonas Hiirikoski. Itse en muista kuka otti hermopallon kiinni. Aika tiukka tilanne vielä tuli loppuun ja Lippo saa olla tosi tyytyväinen 3 pisteeseen. Toinen jakso oli tasainen ja yhdessä lyönnissä Lipolla oli tuuria kun pallo pomppasi aidasta portin kohdalla takaisin kentälle. Jos olisi ali mennyt Pöytyä olisi saanut kaksi juoksua.
Nämä ovat vaikeita pelejä kun 2:n pisteen voittokin tuntuu pieneltä tappiolta. Näinhän se on niinkauan kuin Kempele takoo puhtaita 2-0 voittoja.
Pikkuisen joukkueiden vertailua. Molemmilla on ykkösen tasolle kyvykäs kärki: Kempeleen kolmikosta Lassila, Savikoski, Kalmakoski haavoittuvin lenkki näyttäisi olevan Kalmakoski, Lipolla vastaavasti kolmikosta Hakkarainen, Jokinen, Piri haavoittuvin on Hakkarainen. Savikoski ja Piri ovat yllättävänkin hyviä, sen sijaan. Lipon Hirvonen on vähän uudenlaisessa roolissa, enää ei pahemmin pomputa jos vaihtotilanteen saa, tänäänkin vain yksi pomppu, kakkosrajaan ja oli laiton. Kempeleen Kyllönen on jokseenkin samantyylisessä sisäpeliroolissa kuin Hirvonen: kotiuttaa kyllä jos paikan saa olematta siinä ihan eliittiä mutta vaihtaminenkin onnistuu tarvittaessa kelpo lailla, eteneminenkin kohtuullisesti.
Suosikkipelaajikseni näissä joukkueissa ovat nousseet kopparit Samuli Ranta sekä Olli Sirviö. Jos vastustaja haluaa pommittaa kopparia niin kannattaa pommittaa sitä ei-Rantaa ja Lipon tilanteessa vastaavasti ei-Sirviötä. Molemmat kopparit ovat todella hyviä ja todella kovakätisiä. Myöskin sisäpelissä ovat mielestäni vaarallisia ja varsin kyvykkäitä mutta kummankin sisäpelirooli on jäänyt varsin pieneksi. Mutta tiukoissa paikoissa jos tilanteen saavat niin vastustajan on syytä olla varuillaan.
Etulukija sanoi:Kyllönen taitaa tällä hetkellä olla sarjan toiseksi paras numerolla kotiuttava pelaaja. Paras onkin hieman yllättäen Haapajärven Tero Kivelä.
Sijais-Leija sanoi:Etulukija sanoi:Kyllönen taitaa tällä hetkellä olla sarjan toiseksi paras numerolla kotiuttava pelaaja. Paras onkin hieman yllättäen Haapajärven Tero Kivelä.
Kivelä on kyllä pelannut suurimman osan kautta jokerina.
Etulukija sanoi:Hirvosen pelinumeroa olen itse hieman ihmetellyt kun nykyisin pelaa numerolla neljä. Meneeköhän parhaat kyvyt hieman hukkaan? Kuitenkin jo vuosia ollut sarjan parhaimpia numero kolmosia ja lipolla olisi aineksia rakentaa kaksi vahvaa kärkeä jos siirtäisi Tapani Pirin kakkoskärkeen.
Lihasjumia ja pikku kramppia joka laukesi. Varotoimenpiteenä otettiin pois.Lippofani sanoi:Ainut huolenaihe on loukkaantuiko Matti Korhonen pahastikin kun ei enää pelannut parissa viime vuorossa. Toivottavasti oli vain varotoimenpide kun Lippo johti jaksoa jo selvästi.
Mäkelä teki KeKi:n kanssa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen.sepi sanoi:Keki nappas Mäkelän, luulenpa että Keki nousee suoraan.Sen verran kova pelimies on ykköseen, että pystyy ratkomaan tiukat pelit Kekille.
Todella aikaisin loppuisivat muuten miesten pelit Raksilassa, mikäli Lippo nousisi suoraan. Viimeinen kotipeli olisi tällöin 30.7 pelattava Oulu - Ylivieska ottelu. Lippo päättää runkosarjan kolmeen vieraskamppailuun.sepi sanoi:Itse asiassa tuo kakkossija vois olla parempikin, koska sillon tulis ainakin 4 kotipeliä lisää, edellytyksellä että hoidetaan ensimmäinen kierros.Tulis seuran kassaan mukavasti lisätuloja ja pelejä riittäis pitemmälle syksyyn.
Tossa ouhutaan suuruusluokkaa 50.000€ olevista lipputuloista ja tuollaisista summista ei yksikään ykkösen seura kieltäydy. Ongelmana on vain se että nousu voi jäädä saamatta pudotuspeleissä.sepi sanoi:Itse asiassa tuo kakkossija vois olla parempikin, koska sillon tulis ainakin 4 kotipeliä lisää, edellytyksellä että hoidetaan ensimmäinen kierros.Tulis seuran kassaan mukavasti lisätuloja ja pelejä riittäis pitemmälle syksyyn.