Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2025

Viestejä
390
Joopa joo...Ite oon Lipon tiedottamisesta ymmärtänyt sen,että 2024 joukkueesta on hyvästelty vain Vilja ja Pinja. Eiköhän lähes tulkoon jokaisella pelaajalla ole tiedossa jatkaako edellisen kauden seurassa vai ei.
Olen samaa mieltä. Yleensä alkuun tulee ne selkeimmät jatkosopparit ja varmat lähtijät. Sitten yleensä lyödään uuttta nimeä pöytään ja uusien nimien jälkeen yleensä tulee lisää jatkajia ja uusia nimiä. Naisten ykkösessä aika hyvissä ajoin nää joukkueet rakentuu. Linjaan Ria Ojala olis kova haku, mutta asuuko Oulun seudulla?
 
Viestejä
56
Olen samaa mieltä. Yleensä alkuun tulee ne selkeimmät jatkosopparit ja varmat lähtijät. Sitten yleensä lyödään uuttta nimeä pöytään ja uusien nimien jälkeen yleensä tulee lisää jatkajia ja uusia nimiä. Naisten ykkösessä aika hyvissä ajoin nää joukkueet rakentuu. Linjaan Ria Ojala olis kova haku, mutta asuuko Oulun seudulla?
Linjaan on tunkua, mutta kopparia ja etupelaajaa kaipaisi. Heinula, Rautio, Kinnunen jatkaa ja 1 vahvistus vielä tulossa(Ahonen)? Vahvan ulkopelin varaan rakentuu voittava joukkue!
 
Viestejä
1
Veikkaan, että Lippo tiputtelee soppareita yksitellen sen takia, että viime kaudella isossa osassa ollutta some-toimintaa jatketaan myös ensi kaudella. Näin pyritään pitämään jatkuvaa some-pöhinää päällä, ja samalla pitämään kannattajat jännityksessä. Eikä tässä nyt mitään kiirettä tai hätää ole muutenkaan julkaista koko joukkuetta kerralla, sillä seuraavaan kauteen on aikaa melko monta kuukautta vielä.
 
Viestejä
79
Onko junnupuolelta ketään potentiaalisia nimiä, jotka vois nousta tosissaan taistelemaan ensi kaudelle edustuksen pelipaikasta? Aino Ojantakanen on varmaan lähimpänä?
 
Viestejä
55
Eevi Lehtovuori, koppari ja etenijä
Lotta Viittanen, vaihtaja, etenijä, linjapelaaja
Milla Hautala, linja + monipuolinen sisäpelaaja
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös