Eli koska kaikki on täydellistä ja ihanaa, kritisoiminen ja spekulointi on kiellettyä.
Eihän kritisointi ole kiellettyä, mutta outoa ettei saa perusteita väitteille kysyä. Itse olet alunperin väitteitä heitellyt, että fysiikkavalmennus on huonoa, etkä mitenkään tätä perustele. Nyt alat sitten vaatimaan perusteita, että miksi se on hyvää.
Jos kysyn perusteita, niin sinä luulet että mielestäni kaikki on ihanaa ja hyvin?
Mutta on tullut selväksi, että et halua perustella väitettäsi, joten antaa sen olla.
Itse olen sitä mieltä, että pelaajamateriaali ei vain riittänyt tälläkään kertaa. Tuo on raaka tie nousta kaatamalla superin joukkue. Onnistuu harvoin keneltäkään.
Viime kaudella Lipon olisi pitänyt pystyä nousemaan. Pelaajamateriaali oli ihan riittävä, mutta kotiuttaminen oli niin surkuhupaisaa, ettei mitään rajaa. Tähän liittyy myös oleellisesti emämoka Piiraisen kanssa.
Joko junioreista pitää pitkällä tähtäimellä saada nostettua enemmän/parempia pelimiehiä tai sitten jostain pitäisi yrittää hommata lisää rahaa, jolla saisi pari vastuunkantajaa lisää.
Harmittavahan tämä Lipon tilanne on, ei siitä pääse mihinkään ja tuohon ykkösen seuraamiseen ei meinaa enää riittää mielenkiintoa kun vuodesta toiseen tulee ratkaisevassa nousupelissä jatkopalloilla turpaan.
Lapsellista väittää, että tämä jatkuva ykkösen pelaaminen muka riittää? Kysyisin, että kenelle se muka riittää, mutta et varmaan tätäkään halua perustella. Heti perään kuitenkin myönnät, ettei se seurapomolle riitä. Eiköhän Lippo pelaisi pelkillä junnuilla, ilman mitään satsauksia, jos ykkösen tahkoaminen jotenkin kaikille riittää.