Ei kannata haukkua huijariksi kun näin ei todellakaan ole, eli nyt Kekiltä tarkkuutta mitä siellä kirjoittelee. Olen tässä tutkiskellut ihmismieltä ja käyttäytymistä tällä palstalla ja jossain määrin toistuu se kaava, että halutaan ihmisille tai seuroille pahaa. Eikä siinä mitään, se on normaali reaktio, yleensä syynä on kateus tai katkeruus, muutoin vihamielisiä kommentteja on vaikea ymmärtää. Katkera saa olla tai kateellinen, mutta miksi sitten ottaa osaa sellaiseen asiaan joka ei kiinnosta tai jolle on katkera? Yleensä siellä taustalla pelaa se, miten ihminen on kasvatettu.
Itse pesäpallon liittyen, Lipon kohdalla on todettu, että moni asia on mennyt aikanaan pieleen ja edes Lipon nimellä ei saisi pelata pesäpalloa joidenkin mielestä. Ensimmäisen ja toisenkin inkarnaatio aikana oli jopa tiettyä röyhkeyttä havaittavissa seuran toiminnassa ja paljon sattui ja tapahtui. Siitä sitten on johdettu ajatus että Lipon nimellä oli siellä kuka tahansa, ei voi onnistua ja seuran toiminta ei kestä päivänvaloa.
Tuo 2011 vuoden toiminta lähti jo alunperinkin ihan väärin liikkeelle, pelattiin aikalailla muualta tulleilla miehillä, ei juurikaan omia junnuja mukana, eikä niitä oikein rinkiin saatukaan.
Nyt tilanne on näin vanhan Lippo kannattajan silmin hyvällä mallilla. Joukkue on täynnä Lippo junioreiden kasvatteja ja Mika on hoitanut kerrassaan hienosti hommansa. Pelaajahankinnat ovat olleet kautta linjan järkeviä. Mun mielestä meillä on Oulussa oikeus nähdä huippupesäpalloa Lipon nimellä nyt ja tulevaisuudessa. Ja kuten elämässäkin, katse on uuden Lipon tekijöillä eteenpäin. Se mitä on ollut mennesyydessä, ei ole heidän taakkansa eikä keskiverto faninkaan taakka. Joten miksi tekään ketkä Lipon touhusta pätkääkään välitätte, tuhlaatte elämämme kallisarvoista hetkiä sellaiseen, joka ei ole teille tärkeää?