Siis ei huomenna, mutta neuvottelut ed.main. pelaajasta/pelaajista käynnissä?
Huominen lehdistötiedote valaisee ainakin vähän asiaa.
Siis ei huomenna, mutta neuvottelut ed.main. pelaajasta/pelaajista käynnissä?
Ainahan uuden Lipon kohdalla on sanottu, että hyvin menee ja virheistä on opittu. Toista on ollut todellisuus.Jos pelkästään nimi, Oulun Lippo, saa aikaan näitä primitiivireaktioita niin silloin homma on kunnossa. En vaan tiedä mitä vanhaa, nimen lisäksi, on nykyisessä toiminnassa mukana. Voisit kertoa tietosi muillekkin.
Tuskin ainakaan muilta seuroilta kysyttiin, liitolta totta kai. Hehän ovat mielissään ajaessaan lajia isoihin kaupunkeihin. Helsingin esimerkki oli hyvä, ei väkisellä kannata "ajaa" seuroja Superin, jos ei siihen ole edellytyksiä. Entisistä Lipoistakin voi esimerkkejä hakea, vaikka pesäpallolla pitkät perinteet Oulussa onkin.Lippo keplotteli itse itselleen sarjapaikan ykköseen, ilmeisesti ihan muilta kysymättä?
Tuskin ainakaan muilta seuroilta kysyttiin, liitolta totta kai. Hehän ovat mielissään ajaessaan lajia isoihin kaupunkeihin. Helsingin esimerkki oli hyvä, ei väkisellä kannata "ajaa" seuroja Superin, jos ei siihen ole edellytyksiä. Entisistä Lipoistakin voi esimerkkejä hakea, vaikka pesäpallolla pitkät perinteet Oulussa onkin.
Toivotaan että Tampere onnistuu Superissa, heille toivon kaikkea hyvää. Pelaamalla ansaittu sarjapaikka. Toisin kuin Läpilyönnin huijareilla.
Toivotaan että ovat. Se ei silti poista tosiasiaa, että Lipon toiminta loppuu mikäli rahoittajien(muutaman ihmisen siis) lompakot sulkeutuvat. Vai meinaatko sponsorien ryntäävän apuun, jos kuulisivat tällaisesta?Minä luulen että Lipon taustayhtiön omistajat ovat joskus kuulleet puhuttavan sponsorirahoituksesta ja luultavasti ovat jopa saattaneet kysellä sellaista.
Ei kannata haukkua huijariksi kun näin ei todellakaan ole, eli nyt Kekiltä tarkkuutta mitä siellä kirjoittelee. Olen tässä tutkiskellut ihmismieltä ja käyttäytymistä tällä palstalla ja jossain määrin toistuu se kaava, että halutaan ihmisille tai seuroille pahaa. Eikä siinä mitään, se on normaali reaktio, yleensä syynä on kateus tai katkeruus, muutoin vihamielisiä kommentteja on vaikea ymmärtää. Katkera saa olla tai kateellinen, mutta miksi sitten ottaa osaa sellaiseen asiaan joka ei kiinnosta tai jolle on katkera? Yleensä siellä taustalla pelaa se, miten ihminen on kasvatettu.Toisin kuin Läpilyönnin huijareilla.