Vs: Oulun Lippo 2017
Eiköhän se Orava ole jo Lipon mies.
Eiköhän se Orava ole jo Lipon mies.
Kovan palkan lisäksi pitäisi kuulemma maksaa vanhat saatavat Lipolta pois, joten haaveeksi taitaa jäädä. Nopeutta tosi hitaaseen joukkueeseen tuo ei tuo yhtään. Jos tappio on n. 100.000€, ei noista mitään vapaudu, tuo pitää vähentää että pääsisi edes nollile.näin sanoi:Tervetuloa Lippoon takaisin!! Saadaan erinomainen päävaihtaja ja ulkopeliin ehkäpä linjaan? Varmaan olisin superin vaarallisimpia kolmikoita Orava,Korhonen ja Pelkonen peräkkäin sisäpelissä? On tossa kuitenkin Hakkaraisen,Vikströmin,Hiirikosken ja Hirvosen palkat pelaajabudjetissa käytössä.
vieras sanoi:Viikko sitten puhuttiin että omista junnuista kasvatetaan pelimiehiä nytkö se jo unohtui?Junnuille tosi hyvä esimerkki joka ei kannusta yhtään.No kyseessähän Lippo joka yrittää saada heti kaikki mulle periaatteella ja parin vuoden päästä konkka ja taas sama oravan pyörä on valmis.
jjjjussi sanoi:Toivottavasti Orava menisi Kempeleeseen. Saataisiin keskinäisiin koitoksiin väriä huomattavasti lisää. Tietysti toivoisin, että Seinäjoelle, mutta ei varmaan ole mahdollista.
vieras sanoi:Ei taida Muhokselta tulla kuin myötätuntoa eikös Kekillä ole Muhoksen kanssa farmis.
trolli sanoi:miten viitasalo tai hänen apurinsa ei oo kommentoinu. ai niin kärppien peli
johkkantii sanoi:Orava. Siirtyi Jomasta kesken sopimuksen. Siirtyi Liposta kesken sopimuksen. Siirtyi Jymystä kesken sopimuksen. Taitaa olla melkoinen persoona. Hyvä vain jos siirtyy Lippoon. Pääsee oikeaan porukkaan hämmentämään viimeisen päälle. No jos oikein tarkkoja ollaan, sai Jymystä potkut. Ei ole miehellä viinapää tai on mutta patologinen sellainen...
tuira sanoi:Samanlaisa huhuja oon kuullu. Jomassa oli sopinut suullisesti jatkosta. Lipossa sopimusta jäljelle. Olivat sopineet suullisesti että ei velvotteita. Jymystä saunaillan jälkeen potkut. Alajärvellä olisi ollut puhetta isommastakin roolista itse emäseuran sisällä. Ehkä ei kovinkaan provokatiivistä jos itse asiassa pysytään. Mahtoi Kärpät hävitä....
Kyllä yhdelle miehelle on käynyt huono tuuri, miten sattuikaan noin...Seuraavaa seuraaodotellessaKordic sanoi:johkkantii sanoi:Orava. Siirtyi Jomasta kesken sopimuksen. Siirtyi Liposta kesken sopimuksen. Siirtyi Jymystä kesken sopimuksen. Taitaa olla melkoinen persoona. Hyvä vain jos siirtyy Lippoon. Pääsee oikeaan porukkaan hämmentämään viimeisen päälle. No jos oikein tarkkoja ollaan, sai Jymystä potkut. Ei ole miehellä viinapää tai on mutta patologinen sellainen...
Harvinaisen provoavasti kirjoitettu. Puhumattakaan siitä että ei lähtenyt Joensuusta kesken sopimuksen vaan se yksinkertaisesti loppui, unohdit mainita että lähti Liposta 2010-kauden jälkeen sen vuoksi että koko seura löi lankun oveen. Siinä tilanteessa olisi kenties pitänyt olla pelaamatta kokonaan "koska sopimus"? Jymyn kanssa tosiaan olisi sopimusta vielä ollut jäljellä. En tiedä varmaksi mikä lähtöön johti (samat huhut varmasti kanssasi olen kuullut) joten en ota asiaan enemmälti kantaa mutta koitahan sinäkin pysyä faktoissa kirjoitellessasi vaikka varmasti mehukkaammalta viesti noin esitettynä näyttää