Supervuoro Verkkolehti »

Oulun Lippo 2017

näin

Vs: Oulun Lippo 2017

Tervetuloa Lippoon takaisin!! Saadaan erinomainen päävaihtaja ja ulkopeliin ehkäpä linjaan? Varmaan olisin superin vaarallisimpia kolmikoita Orava,Korhonen ja Pelkonen peräkkäin sisäpelissä? On tossa kuitenkin Hakkaraisen,Vikströmin,Hiirikosken ja Hirvosen palkat pelaajabudjetissa käytössä.

näin sanoi:
Tervetuloa Lippoon takaisin!! Saadaan erinomainen päävaihtaja ja ulkopeliin ehkäpä linjaan? Varmaan olisin superin vaarallisimpia kolmikoita Orava,Korhonen ja Pelkonen peräkkäin sisäpelissä? On tossa kuitenkin Hakkaraisen,Vikströmin,Hiirikosken ja Hirvosen palkat pelaajabudjetissa käytössä.
Kovan palkan lisäksi pitäisi kuulemma maksaa vanhat saatavat Lipolta pois, joten haaveeksi taitaa jäädä. Nopeutta tosi hitaaseen joukkueeseen tuo ei tuo yhtään. Jos tappio on n. 100.000€, ei noista mitään vapaudu, tuo pitää vähentää että pääsisi edes nollile.

Mistähän moinen katkeruus? Ei liene Lipon vika että superiin on tulossa neljä Lippoakin paljon surkeampaa sakkia. Oravan Aki on varmasti ratkaisunsa tehnyt myös Lipon suhteen. Yhteistyökumppanit ovat Lipon talouden kannalta olleet ratkaisevassa asemassa ja homma lienee paketissa.

Orava olisi massiivinen vahvistus Lipolle. Huhut siitä missä mies pelaa tuntuvat vaihtelevan viikoittain joten odotellaan. Jos Orava kuitenkin tarttuu Lipon uistimeen niin Oulun alueen valtikka pysyy Raksilassa.

Keksi

Eli Observer ootko sitä mieltä että aika varmasti Orava on Lipon miehiä?

Itse pidän Oravan pelaamista Lipon porukassa hyvin selvänä. Olen tietenkin muiden antamien tietojen varassa.

vieras

Viikko sitten puhuttiin että omista junnuista kasvatetaan pelimiehiä nytkö se jo unohtui?Junnuille tosi hyvä esimerkki joka ei kannusta yhtään.No kyseessähän Lippo joka yrittää saada heti kaikki mulle periaatteella ja parin vuoden päästä konkka ja taas sama oravan pyörä on valmis.

Toivottavasti Orava menisi Kempeleeseen. Saataisiin keskinäisiin koitoksiin väriä huomattavasti lisää. Tietysti toivoisin, että Seinäjoelle, mutta ei varmaan ole mahdollista.

Näinseon

vieras sanoi:
Viikko sitten puhuttiin että omista junnuista kasvatetaan pelimiehiä nytkö se jo unohtui?Junnuille tosi hyvä esimerkki joka ei kannusta yhtään.No kyseessähän Lippo joka yrittää saada heti kaikki mulle periaatteella ja parin vuoden päästä konkka ja taas sama oravan pyörä on valmis.

Tärkeintä on, että junnut pääsee harjoittelemaan laadukkaasti ja nousujohteisesti. Se on ykkösjuttu. Toinen asia on, missä junnut pelaa. Sen näyttää talviharjoittelu. Kesän pelien kannalta tärkeää on, että junnuille löytyy omia kykyjä vastaava joukkue ja pelipaikka. Tätä ajatellen Muhos on elintärkeä junnujen näkökulmasta.

Lökä

jjjjussi sanoi:
Toivottavasti Orava menisi Kempeleeseen. Saataisiin keskinäisiin koitoksiin väriä huomattavasti lisää. Tietysti toivoisin, että Seinäjoelle, mutta ei varmaan ole mahdollista.

Juu Kempeleessä ei vaan oo tilaa kun tekevät sopimuksen Kyllöselle. Lipossa on melkeen joukkueellinen tuttuja miehiä Lipon ajoilta. Toisekseen millä logiikalla yksi Aki Oravan hankkiminen saisi unohtamaan omat junnut? Tossahan on siltikin ainakin kolmelle tyypille jaossa paikka kokoonpanossa.Kuitenkin yhdeksikköön pystyy hyvin kaksi nuorta miestä laittamaan plus jokeriosastolle myöskin. Että ei tässä omia nuoria ole mihinkään unohdettu.

vieras

Ei taida Muhokselta tulla kuin myötätuntoa eikös Kekillä ole Muhoksen kanssa farmis.

Hoiskolainen

vieras sanoi:
Ei taida Muhokselta tulla kuin myötätuntoa eikös Kekillä ole Muhoksen kanssa farmis.

Juuri ennen sitä taisi Muhoksen parhaat pelaajat siirtyä Lippoon.

johkkantii

Orava. Siirtyi Jomasta kesken sopimuksen. Siirtyi Liposta kesken sopimuksen. Siirtyi Jymystä kesken sopimuksen. Taitaa olla melkoinen persoona. Hyvä vain jos siirtyy Lippoon. Pääsee oikeaan porukkaan hämmentämään viimeisen päälle. No jos oikein tarkkoja ollaan, sai Jymystä potkut. Ei ole miehellä viinapää tai on mutta patologinen sellainen...

trolli

miten viitasalo tai hänen apurinsa ei oo kommentoinu. ai niin kärppien peli

elmeriks

OSOA on varmaankin hommanut kausikortit moniin niin kulttuurin kuin liikunnallisiin tapahtumiin. Piano??!!

johkkantii sanoi:
Orava. Siirtyi Jomasta kesken sopimuksen. Siirtyi Liposta kesken sopimuksen. Siirtyi Jymystä kesken sopimuksen. Taitaa olla melkoinen persoona. Hyvä vain jos siirtyy Lippoon. Pääsee oikeaan porukkaan hämmentämään viimeisen päälle. No jos oikein tarkkoja ollaan, sai Jymystä potkut. Ei ole miehellä viinapää tai on mutta patologinen sellainen...

Harvinaisen provoavasti kirjoitettu. Puhumattakaan siitä että ei lähtenyt Joensuusta kesken sopimuksen vaan se yksinkertaisesti loppui, unohdit mainita että lähti Liposta 2010-kauden jälkeen sen vuoksi että koko seura löi lankun oveen. Siinä tilanteessa olisi kenties pitänyt olla pelaamatta kokonaan "koska sopimus"? Jymyn kanssa tosiaan olisi sopimusta vielä ollut jäljellä. En tiedä varmaksi mikä lähtöön johti (samat huhut varmasti kanssasi olen kuullut) joten en ota asiaan enemmälti kantaa mutta koitahan sinäkin pysyä faktoissa kirjoitellessasi vaikka varmasti mehukkaammalta viesti noin esitettynä näyttää :)

tuira

Samanlaisa huhuja oon kuullu. Jomassa oli sopinut suullisesti jatkosta. Lipossa sopimusta jäljelle. Olivat sopineet suullisesti että ei velvotteita. Jymystä saunaillan jälkeen potkut. Alajärvellä olisi ollut puhetta isommastakin roolista itse emäseuran sisällä. Ehkä ei kovinkaan provokatiivistä jos itse asiassa pysytään. Mahtoi Kärpät hävitä....

tuira sanoi:
Samanlaisa huhuja oon kuullu. Jomassa oli sopinut suullisesti jatkosta. Lipossa sopimusta jäljelle. Olivat sopineet suullisesti että ei velvotteita. Jymystä saunaillan jälkeen potkut. Alajärvellä olisi ollut puhetta isommastakin roolista itse emäseuran sisällä. Ehkä ei kovinkaan provokatiivistä jos itse asiassa pysytään. Mahtoi Kärpät hävitä....
Kordic sanoi:
johkkantii sanoi:

Harvinaisen provoavasti kirjoitettu. Puhumattakaan siitä että ei lähtenyt Joensuusta kesken sopimuksen vaan se yksinkertaisesti loppui, unohdit mainita että lähti Liposta 2010-kauden jälkeen sen vuoksi että koko seura löi lankun oveen. Siinä tilanteessa olisi kenties pitänyt olla pelaamatta kokonaan "koska sopimus"? Jymyn kanssa tosiaan olisi sopimusta vielä ollut jäljellä. En tiedä varmaksi mikä lähtöön johti (samat huhut varmasti kanssasi olen kuullut) joten en ota asiaan enemmälti kantaa mutta koitahan sinäkin pysyä faktoissa kirjoitellessasi vaikka varmasti mehukkaammalta viesti noin esitettynä näyttää :)
Kyllä yhdelle miehelle on käynyt huono tuuri, miten sattuikaan noin...Seuraavaa seuraaodotellessa ;)

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.