Etulukija sanoi:Observer sanoi:Onhan se tietenkin harmillista että minä ainoastaan pyydän todistamaan esitetyn väitteen. Myönnän sen olevan liikaa monelle joka uskoo, luulee, toivoo...jne. Pitäydyn kuitenkin edelleen faktoja vaativissa asioissa ainoastaan niiden varassa. Siirtohuhut, huhut rahapulasta...ovat huhuja ja niitä ei tarvitse eikä pystykkään todistamaan. Lienee erittäin helppoa todistaa tälläinen keskustelussa oleva väite joka on sääntönä kirjattu. Miksi ette laita sitä näkyville jos sen kaikki seurat tietävät? Kyllä minä hiljenisin tästä asiasta välittömästi.
Itse en ole minkään seuran edustaja, joten minulla ei kyseistä sääntöä löydy kirjattuna, mutta nimimerkki Hedwig sen säännön laittoi näkyville tuossa aiemmin.
edit. Lisätään vielä sen verran, että tiedän kuitenkin kyseisen säännön olevan olemassa.
-sok- sanoi:Ei ole Lippoa vastaan mitään, päin vastoin, mutta video nettiin ja heti. Tai sitten selitys, miksi sitä ei ole laitettu/laiteta. Muutenkin on aikamoinen puuhastelun maku, kun nettisivuja ei päivitetä jne.
Observer sanoi:Siirtohuhut, huhut rahapulasta...ovat huhuja ja niitä ei tarvitse eikä pystykkään todistamaan.
jjjjussi sanoi:http://www.urheilulehti.fi/pesapallo/oululle-uusi-raju-takaisku-kysymyksessa-katastrofi