Observer sanoi:Laitatko linkin siihen ohjeistukseen äläkä selittele. Mututuntuntumalla ei näitä asioita ratkota.
Observer sanoi:Muistelkaa, uskokaa, toivokaa......niinhän se tekee joka ei muuhun pysty.
Mitäs jos ohjeistus on annettu suoraan seuroille? Kyllähän näitä ohjeita ja sääntöjä jaellaan muuallakin kuin julkisilla nettisaiteilla. Aikaraja on edelleen, en tiedä onko 1, 2 vai 3 päivää.Observer sanoi:Laitatko linkin siihen ohjeistukseen äläkä selittele. Mututuntuntumalla ei näitä asioita ratkota.
Observer sanoi:Minä kuulin että Harry Potterin pöllö Hedwig on nyt ollut vastuussa seurojen tiedottamisesta. Työntäkäähän päätä vaan syvemmälle pensaaseen.
Observer sanoi:Enpä tosiaan ole löytänyt mitään dokumenttia mistään aikarajasta, joten en sellaiseen uskokkaan. Jospa se Hedwig toisi sen postin minulle jossa on se 24 tunnin, eikun 48 tunnin, eikun....joten ilmeisesti emme usko kukaan mihinkään aikarajaan kun ei ole mitään dokumenttia.
Observer sanoi:Löytyihän se iltasatu ja "henkiötietolaki" mikä sitten liekään. Nyt on dokumentit hallussa, linkkinä "henkiötietolaki".
Observer sanoi:Onhan se tietenkin harmillista että minä ainoastaan pyydän todistamaan esitetyn väitteen. Myönnän sen olevan liikaa monelle joka uskoo, luulee, toivoo...jne. Pitäydyn kuitenkin edelleen faktoja vaativissa asioissa ainoastaan niiden varassa. Siirtohuhut, huhut rahapulasta...ovat huhuja ja niitä ei tarvitse eikä pystykkään todistamaan. Lienee erittäin helppoa todistaa tälläinen keskustelussa oleva väite joka on sääntönä kirjattu. Miksi ette laita sitä näkyville jos sen kaikki seurat tietävät? Kyllä minä hiljenisin tästä asiasta välittömästi.