Vs: NHL
totta
totta
Eipä sillä taida suurta vaikutusta olla. Nelosketjuun, poppareille tai farmiin.
Hieno juttu, että Puljujärvi vihdoin pääsee Oilersista toiseen joukkueeseen.
Muistelinkin, että eikö tuossa ainakin joskus kivikaudella ollut joku taikausko.Ja pelin jälkeen voittaja joukkueille ojennetaan pokaali idän pudotuspelien voittajaksi, ja Barkov koski kirottuun saaviin, toivottavasti onni on tällä kertaa floridan puolella.
Kyllä joo tuli kirjoitettua. Kaudesta on aika vaikea ennustaa mitään, sitten kun kausi alkaa näkee voimasuhteet missä joukkueet menee.Mitä erikoista on ke 11. lokakuuta?
No, mulla on hammaslääkäriaika, joka on varattu liki puol vuot sitten keväällä! Nopiaa... 😁
Sitten samana aamuna saamme avata txt-tv 235, en eits el! 🙂
Jos mainoslause sanoo, notta täytä talven urheilutyhjiö hallipesiksel, niin mää täytän sen kyl kiakolla, ja kuningas NHL:lla eritoten! 👊
Ennakoita sun muita en ole viel juuri katellu, harvemmin kattelenkaan, ja änärin hienouksia onkin sen yllätyksellisyys!
Vegasista sanottiin sen ekal kaudel, nottei asiaa poffeihin, max muutama voitto ja jumbo. Menikin suoraa finaaliin Capseja vastaan... 😁
Coloradolle "asiantuntijat" sano dynastian alkavan, ja kukaa ei niitten minimissää viiden vuoden kannuputkea katkase! Joku katkas jo ekan kannun jälkeen... 🫢
Kuitenkin, tämä kuten muutkin lajit ja sarjat, seuraan enempi tunteella, kuin kuivilla analyyttisillä diagnooseilla.
Mun jengi on ollu pikkujunnust alkaen NY Isles! Jes, jes, jes! 👍🙂
Vetoja tulee laiteltua näihin(kin) myös, ja ihme kyl viime kausina varmaan onnistuneimpia mulla! Tasapelejä tulee yleensä enemmän kuin liigas, SHL:ssa jne. Samoin pelailen näissäkin putkien katkeemisia. Eli jos joku jengi purjehtii tyyliin 9 voiton putkes, on todennäkösempää notta se katkeaa, kuin jatkuu toisen mokoman.
Vielä 3 viikkoa ja sit alkaa.
Eipä NY Isles tänäkää vuonna suurimpiin suosikkeihin kuulune, mutta kaikkihan on mahollista! 👉
@PesisJonne sä ainakin tähän ketjuun postailit, eikös? 😃👍