Tänään " El classico " Karhut-Lukko, ja eka todellinen ns. tason mittaus Ojanperän lähdön jälkeen. Ja hyvinhän tuo meni, 3 pistettä jäi Poriin. Jaksot 6-0 ja 3-1. Yllättävän aseeton oli Lukko tänään. Odotin tiukempaa vääntöä!?
Lindströmiä tuo kärkeen huutaa vielä! Meinaan nyt kärkenä käytetty Emppu Harjunen ei kyllä ole onnistunut kovinkaan hyvin.... En tiedä miten Lappeessa meni, mutta näissä kahdessa mitä mä olen nyt nähny, onnistumisrosentti taitaa olla lähellä 0% :-\ Ulkopeli tosin oli tänäänkin vakuuttavaa. En tiedä miten kauan tuo Lindströmin vamma vie aikaa, mutta jos pitempään, ja JOS mä olisin pj, niin kokeilisin ehdottomasti seuraavaks Kempelettä vastaan jotain toista kärkeä jo.... Joskus Harjusen eteen on laitettu Suominen tai Höyden jokruna, mutta lähes aina Harjunen kopitti ne ja itsensä pois kentältä.
Mutta kyllähän suunta on selkeesti nyt ylöspäin! On meinaan pikkusen eroa pari viikkoa sitte nähdyn Kirittärien pelin ja tän päiväsen välillä! Sitä kuvastaa hyvin sään samanlainen vaihtelu: sillon sato melkein räntää, ja oli muutama lämpöaste, tänään paisto aurinko ja +25
Katsojia oli 1421, mutta esim. meidän porukan pienimmät, jotka pääsivät ilman tikettiä, tais jäädä pois laskuista? En tiä miten toi katsojamäärä tarkalleen lasketaan? Mutta jossain peleissä lapsillekin silti annetaan tiketti, vaikka eivät mitään maksakaan? Jossain on selkeesti portilla henkilö laskemas yms. yms.
Anyways, hyvä lukema!