Supervuoro Verkkolehti »

Naisten Superpesiksen sopimustilanteet 2025

jyväskylän joukkue on ainoa joukkue mikä ois hyvä seura ida lähtelle
Eikös Lähde ja Eeva Mäki-Maukola ole aika samojen pelipaikkojen pelaajia?

Mäki-Maukolan option käytöstä ei vielä ole kerrottu. Liittyvätköhän nämä asiat toisiinsa?

ARG

Mitäs hyvää siinä seurassa on?
Mitäs sinulla ja parilla muulla nimimerkillä on kyseisestä seuraa vastaan? Kerro nyt vaan rehellisesti, että mikä harmittaa? Tollane lapsellinen kommentointi kertoneen, että halutaan vain luoda negatiivisuutta vain sen ilosta, mutta oikeasti ei ole munaa sanoa mitään.

Mitäs sinulla ja parilla muulla nimimerkillä on kyseisestä seuraa vastaan? Kerro nyt vaan rehellisesti, että mikä harmittaa? Tollane lapsellinen kommentointi kertoneen, että halutaan vain luoda negatiivisuutta vain sen ilosta, mutta oikeasti ei ole munaa sanoa mitään.
Ei ole mitään vastaan olen vain kiinnostunut että miten ja miksi Jyväskylä on ainoa oikea vaihtoehto Lähteelle? Missä paikalla sinä häntä peluuttaisit? Minä peluuttaisin ykkösvahtina.

Eikös Lähde ja Eeva Mäki-Maukola ole aika samojen pelipaikkojen pelaajia?

Mäki-Maukolan option käytöstä ei vielä ole kerrottu. Liittyvätköhän nämä asiat toisiinsa?
No ei Lähteen paikka ole sama kuin Mäki-Maukolan! Jostain kumman syystä siellä pelas Porissa. Varmaan Itävalolle oli kengänjäljet muurattu ykköselle.

Minua huvittaa juuri tällaiset lapselliset hermoilijat. Ihan sama mitä jostain kirjoittaa niin herne on samantien nenässä. Koita nyt vaan reipastua äläkä ota kaikkea niin negatiivisesti ja tosikkomaisesti vastaan. Rentoudu vähän!

Kyllä ihmettelen tätä Ida Lähteen suitsutusta täällä. Katselin tulospalvelusta, miten hän viime kaudella on pelannut ja aika monessa pelissä ollut jokerina aika huonoilla prosenteilla. Luulen hänen pelaavan ensi kaudella Porissa tai sitten lopettanut.

Kyllä ihmettelen tätä Ida Lähteen suitsutusta täällä. Katselin tulospalvelusta, miten hän viime kaudella on pelannut ja aika monessa pelissä ollut jokerina aika huonoilla prosenteilla. Luulen hänen pelaavan ensi kaudella Porissa tai sitten lopettanut.
Tuntuu, ettei Porissa arvostettu Lähdettä riittävästi. Selvästikään hän ei nauttinut jokeripaidassa pelaamisesta. Puolivälierissä Lapua sarjassa oli Porin paras pelaaja, kuten täällä joku jo kehui. Ja Porihan on jo toivotellut hyvät jatkot hänelle, joten ei pelaa ainakaan siellä.

Mitä tekemistä on tilastoilla, joka ei tahallisia epäonnistumisiakaan kirjaa millään lailla!!! Käy katsomassa pelejä, niin tiedät arvostella! Tilasto ei esimerkiksi kerro, missä tilanteessa on kulloisetkin suoritukset tehty jne... Eikä tilasto kerro sitäkään, jos pelinohjaaja on pistänyt heikompia pelaajia jonkun tilalle ulkokentälle. Vain matsin lopputulos saattaa antaa siitä viitteitä.

Mitä tekemistä on tilastoilla, joka ei tahallisia epäonnistumisiakaan kirjaa millään lailla!!! Käy katsomassa pelejä, niin tiedät arvostella! Tilasto ei esimerkiksi kerro, missä tilanteessa on kulloisetkin suoritukset tehty jne... Eikä tilasto kerro sitäkään, jos pelinohjaaja on pistänyt heikompia pelaajia jonkun tilalle ulkokentälle. Vain matsin lopputulos saattaa antaa siitä viitteitä.
No, ei tästä nyt tarvitse hermostua ja päiväänsä pilata! Onko näin, että pelinjohtaja olisi laittanut heikompia pelaajia ulkokentälle pelaamaan? Miksi?

Ei pelaa Porissa. Pesäkarhut kiitellyt hänet aikoja sitten.

No, ei tästä nyt tarvitse hermostua ja päiväänsä pilata! Onko näin, että pelinjohtaja olisi laittanut heikompia pelaajia ulkokentälle pelaamaan? Miksi?
Voi enhän minä hermostu koskaan asiallisista kommenteista, enkä päivääni pilaa (en asiattomistakaan, mitä ei kommenttisi ollut). Kerroit, että hän on niitä tilastoja tienannut jokerina, luotin siihen tietoosi. Tiedän, että siellä pelasi Iidaa heikomminkin palloa kiinni saavia ulkona, mutta sitähän ei "tilastot" kerro.

Ihan ykköskorin pelaajia Lähde on. Pystyy pelaamaan ulkona edessä ja linjassa. Ehkä kovimpia heittokäsiä koko sarjassa. Sisällä pystyy etenemään ja vaihtamaan. Peliniohtajan unelma ainakin taidoiltaan. Tiedä sitten mitä Porissa tapahtui keskikesällä, oliko loukkejä vai eikö kemiat pelanneet Haapakosken kanssa, pallot eivät oikein kyllä tarttuneet kuten aiemmin…

Ihan ykköskorin pelaajia Lähde on. Pystyy pelaamaan ulkona edessä ja linjassa. Ehkä kovimpia heittokäsiä koko sarjassa. Sisällä pystyy etenemään ja vaihtamaan. Peliniohtajan unelma ainakin taidoiltaan. Tiedä sitten mitä Porissa tapahtui keskikesällä, oliko loukkejä vai eikö kemiat pelanneet Haapakosken kanssa, pallot eivät oikein kyllä tarttuneet kuten aiemmin…
No jos noi hyvä on ni miksi ei ole jo sopimusta kärkiseuraan

No jos joku ei ymmärrä miksi Lähde on ykköskorin pelaaja niin tuskin on paljon viimeaikaisia naisten pelejä seurannut.. Se taas miksi ei sopimusta kärkiseuraan, voi olla oma valinta. Syitä voi olla moniakin.
Mistä sinä tai kukaan muukaan täällä voisi tietää, onko tytöllä tehtyä sopimusta jonnekin?
Ei noista aina heti huudella, kun nimi paperissa...

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.