Olin varma että nyt löytyi Tokkarin uusi homma. On muistaakseni maininnut useampaankin kertaan Hakoniemen suosikkilukkarikseen ainakin naisten sarjasta.Mielenkiintoinen kuvio tuo Hakoniemi - Holttinen.
Nyt sitten Hakoniemi alkaa pitää etenijöitä pihdeissään nollatilanteen tolpillaan. Vapiskaa kaikki Korpelat, Kerolat, Matolat ja muut!
Pitää olla Holttisen korkuinen tolppa että toinenkin Kerola alkaa karkailla😉Olin varma että nyt löytyi Tokkarin uusi homma. On muistaakseni maininnut useampaankin kertaan Hakoniemen suosikkilukkarikseen ainakin naisten sarjasta.
Holttinen vähän yllätti, mutta mahtava juttu että lukkarilegenda lähti tällaiseen pestiin mukaan.
Nollan tolppaan ei kyllä välttämättä kannata laittaa enempää metrejä. Kerolat & Matolat alkaa karkailla liian kovalla prosentilla.
Veikkaan PöytyääMihkä menee Ida Lähde.
Tosin Poristahan on hyvät reitit länteen ja etelämmäkskin.
Huhuja kuulunut, että olisi itäiseeen Suomeen menossa.Mihkä menee Ida Lähde.
Tosin Poristahan on hyvät reitit länteen ja etelämmäkskin.
Tokkari menee Kuortaneelle pesisvalmentaksi.Olin varma että nyt löytyi Tokkarin uusi homma. On muistaakseni maininnut useampaankin kertaan Hakoniemen suosikkilukkarikseen ainakin naisten sarjasta.
Holttinen vähän yllätti, mutta mahtava juttu että lukkarilegenda lähti tällaiseen pestiin mukaan.
Nollan tolppaan ei kyllä välttämättä kannata laittaa enempää metrejä. Kerolat & Matolat alkaa karkailla liian kovalla prosentilla.
Mailattarien pelinjohdon sopimukset ovat 1+1 vuotisia.Mäntymaa ja Harju jatkavat Mailattarien pelinjohdossa | Mailattaret
Mailattaret on kolmen Superpesis-kautensa aikana vakiinnuttanut asemansa ylempien pudotuspelien joukkueena. Pekka Mäntymaa ja Jussi Harju jatkavat pelinjohdossa ja valmennuksessa tulevalla kaudella. Mailattarien seurajohto on erittäin tyytyväinen yhteistywww.mailattaret.fi
Siellähän se oli jo viime vuonnaTokkari menee Kuortaneelle pesisvalmentaksi.