Supervuoro Verkkolehti »

Naisten Superpesiksen sopimustilanteet 2025

Viestejä
2,846
Mielenkiintoinen kuvio tuo Hakoniemi - Holttinen.

Nyt sitten Hakoniemi alkaa pitää etenijöitä pihdeissään nollatilanteen tolpillaan. Vapiskaa kaikki Korpelat, Kerolat, Matolat ja muut!
 
Viestejä
691

Elisa Hyny 2025-2026 (+1)
Henna Juka 2025
Lotta Nummikari 2025-2026
Minttu Vettenranta 2025
 
Viestejä
691
Mielenkiintoinen kuvio tuo Hakoniemi - Holttinen.

Nyt sitten Hakoniemi alkaa pitää etenijöitä pihdeissään nollatilanteen tolpillaan. Vapiskaa kaikki Korpelat, Kerolat, Matolat ja muut!
Olin varma että nyt löytyi Tokkarin uusi homma. On muistaakseni maininnut useampaankin kertaan Hakoniemen suosikkilukkarikseen ainakin naisten sarjasta.
Holttinen vähän yllätti, mutta mahtava juttu että lukkarilegenda lähti tällaiseen pestiin mukaan.

Nollan tolppaan ei kyllä välttämättä kannata laittaa enempää metrejä. Kerolat & Matolat alkaa karkailla liian kovalla prosentilla.
 
Viestejä
709
Olin varma että nyt löytyi Tokkarin uusi homma. On muistaakseni maininnut useampaankin kertaan Hakoniemen suosikkilukkarikseen ainakin naisten sarjasta.
Holttinen vähän yllätti, mutta mahtava juttu että lukkarilegenda lähti tällaiseen pestiin mukaan.

Nollan tolppaan ei kyllä välttämättä kannata laittaa enempää metrejä. Kerolat & Matolat alkaa karkailla liian kovalla prosentilla.
Pitää olla Holttisen korkuinen tolppa että toinenkin Kerola alkaa karkailla😉
 
Viestejä
95
Olin varma että nyt löytyi Tokkarin uusi homma. On muistaakseni maininnut useampaankin kertaan Hakoniemen suosikkilukkarikseen ainakin naisten sarjasta.
Holttinen vähän yllätti, mutta mahtava juttu että lukkarilegenda lähti tällaiseen pestiin mukaan.

Nollan tolppaan ei kyllä välttämättä kannata laittaa enempää metrejä. Kerolat & Matolat alkaa karkailla liian kovalla prosentilla.
Tokkari menee Kuortaneelle pesisvalmentaksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös