Joo - kaikkiaan 5 valittiin JoMasta !Millä perusteilla Toikka Itä-Länteen pääsi, kun ainakin ne pelit, jotka itse katsonut, ei kovin ihmeellistä hänen lukkarointinsa ole ollut? Makuja toki on monia, mutta ei ole mua vakuuttanut hänen esityksensä. 😃
Et tainnut tätäkään peliä kunnolla katsoa Ja sinulta jäi huomaamatta Veeran nopea peliäly, hyvä heittokäsi, korkea tolppa, vähäiset vahinkoväärät, nopea näpyjen haku jne. Se ainoa linkkuvääräkin osui 100% kohdalleen. Niitä Veera olisi tietenkin voinut viljellä enemmänkin. Hänet muuten palkittiin II palkinnolla.Millä perusteilla Toikka Itä-Länteen pääsi, kun ainakin ne pelit, jotka itse katsonut, ei kovin ihmeellistä hänen lukkarointinsa ole ollut? Makuja toki on monia, mutta ei ole mua vakuuttanut hänen esityksensä. 😃
Täysin samaa mieltä.Hienoa Olenius mukana. Tällä hetkellä Mansen kuumin kotiuttaja. Mutta missä on Venla Tanhua....sarjan paras lukkari!
Kyllä minä katsoin. 🙂 Heittokäsi on hyvä, muutamat tolpat syötteli, mutta vaikka nyt Hakoseen verrattuna, ei ollut _tässä_ pelissä se ensimmäinen ase. Peliälyä varmasti on, mutta sitä olisi nimenomaan voinut väläytellä linkuilla takatilanteissa, joissa nyt kyllä kenttä laitettiin suorittamaan/hoitamaan, kun vastustaja sai ottaa lentolähtöjä koko pelin. Enkä niitä hirveästi nähnyt vaihtotilanteissakaan. Syöttöjen sijoittelussa lautaselle on varmaankin hyvä, mutta oliko niillä suurta vaikutusta vastustajien lyönteihin? Lapua mokasi paljolti omilla hölmöyksillään tämän pelin. Joten ei tämäkään peli ollut se, joka olisi minut vakuuttanut. Ei hän huono ole, sitähän en sanonut.Et tainnut tätäkään peliä kunnolla katsoa Ja sinulta jäi huomaamatta Veeran nopea peliäly, hyvä heittokäsi, korkea tolppa, vähäiset vahinkoväärät, nopea näpyjen haku jne. Se ainoa linkkuvääräkin osui 100% kohdalleen. Niitä Veera olisi tietenkin voinut viljellä enemmänkin. Hänet muuten palkittiin II palkinnolla.
Entäs Tanhua ?Kyllä minä katsoin. 🙂 Heittokäsi on hyvä, muutamat tolpat syötteli, mutta vaikka nyt Hakoseen verrattuna, ei ollut _tässä_ pelissä se ensimmäinen ase. Peliälyä varmasti on, mutta sitä olisi nimenomaan voinut väläytellä linkuilla takatilanteissa, joissa nyt kyllä kenttä laitettiin suorittamaan/hoitamaan, kun vastustaja sai ottaa lentolähtöjä koko pelin. Enkä niitä hirveästi nähnyt vaihtotilanteissakaan. Syöttöjen sijoittelussa lautaselle on varmaankin hyvä, mutta oliko niillä suurta vaikutusta vastustajien lyönteihin? Lapua mokasi paljolti omilla hölmöyksillään tämän pelin. Joten ei tämäkään peli ollut se, joka olisi minut vakuuttanut. Ei hän huono ole, sitähän en sanonut.
Mantsinenhan on edelleen yksi parhaimmista lukkareista, mutta myönnettäköön, ettei hänkään mitään huippukautta ole pelannut.
Olen nähnyt Manselta oikeastaan vain alkukauden pelejä, joissa Tanhua ei tainnut vielä tuolloin olla ihan iskussa. Ei hänkään varmastikaan huono ole, mutta en viitsi arvostella, kun en tosiaan ole katsonut heidän viime aikaisia pelejä. 😄Entäs Tanhua ?
Tanhua tosiaan aloitti heikommin kuin mitä viime kaudella pelasi. Mut viimeisen kuukauden pelannut älyttömän kovalla tasolla illasta toiseen.Olen nähnyt Manselta oikeastaan vain alkukauden pelejä, joissa Tanhua ei tainnut vielä tuolloin olla ihan iskussa. Ei hänkään varmastikaan huono ole, mutta en viitsi arvostella, kun en tosiaan ole katsonut heidän viime aikaisia pelejä. 😄
Pitänee kai heidänkin pelejä sitten katsoa, niin voipi muodostaa mielipiteen. 👍Tanhua tosiaan aloitti heikommin kuin mitä viime kaudella pelasi. Mut viimeisen kuukauden pelannut älyttömän kovalla tasolla illasta toiseen.
Ilmeisesti valitsijana toiminut Vehniäinen on katsonut Toikan pelejä koko kauden ajalta laajemminkin. Niillä perusteilla varmaan se valinta osunut. Ei olisi ollut väärin valita vaikka Tanhuakin. Kuka sitten idän puolen lukkareista on eniten vakuuttanut sinut?Millä perusteilla Toikka Itä-Länteen pääsi, kun ainakin ne pelit, jotka itse katsonut, ei kovin ihmeellistä hänen lukkarointinsa ole ollut? Makuja toki on monia, mutta ei ole mua vakuuttanut hänen esityksensä. 😃
Ei kai ihan kaikki voi olla yllätyksiä, kun nyt esim. Tanhua ja Mantsinen eivät mitenkään mahdu samaan joukkueeseen, kun kumpikaan ei voi mennä mailaan ruutupaita päällä missään skenaariossa. Tanhualla oli vähän hidas startti koko Mansen tapaan, niin tuntui unohtuvan kokonaan parhaiden lukkareiden spekulaatioista siinä kohdin jo. Vaikka nyt sitten vikat 10 matsia on pelannut ihan sillä huipputasolla. Narratiivit jne.V.Tanhua, Korpela, Eskola, Mantsinen, Myllyniemi eivät mahtuneet yllättäen Idän joukkueeseen. Toki Mantsinen pelannut jopa huonoimman alkukauden Kirittärissä pelatessaan nyt. Partasen valintaa ihmettelen, ollut loukkaantuneena muutaman pelin ja mielestäni se pelaaja jonka edestä on tehty 3-tilanteita Kirittäriä vastaan. Neljä pelaajaa Joensuusta on aika paljon, kolme ymmärrän.