Supervuoro Verkkolehti »

Miesten Ykköspesis 2025

Kertokaapa minulle, koska tietoni ovat vajavaiset. Miksi Perttu Kenttäaho ja Akseli Pitkänen voivat pelata tänään Lohea vastaan KPL:n ykköspesisjoukkueessa, vaikka pelasivat jo KPL:n superjoukkueen avauspelissä.

Kertokaapa minulle, koska tietoni ovat vajavaiset. Miksi Perttu Kenttäaho ja Akseli Pitkänen voivat pelata tänään Lohea vastaan KPL:n ykköspesisjoukkueessa, vaikka pelasivat jo KPL:n superjoukkueen avauspelissä.
Kaksoisedustussopimus Kpl:n Superin ja ykköspesiksen välillä.

Tämä kilpailumääräyksistä lainattu: "Kaksoisedustusoikeus mahdollistaa 2004 ja myöhemmin syntyneen pelaajan pelaamisen kahdella eri aikuisten sarjatasolla (määritellään sopimuksessa) joko omassa tai toisessa seurassa ilman karensseja 1.8. asti."

Kaksoisedustussopimus Kpl:n Superin ja ykköspesiksen välillä.

Tämä kilpailumääräyksistä lainattu: "Kaksoisedustusoikeus mahdollistaa 2004 ja myöhemmin syntyneen pelaajan pelaamisen kahdella eri aikuisten sarjatasolla (määritellään sopimuksessa) joko omassa tai toisessa seurassa ilman karensseja 1.8. asti."

Menen nyt ihan varmistamatta kilpailumääräyksistä mutta vaikea uskoa että tämä olisi muuttunut

tohon voisi ehkä lisätä että joukkueella voi olla max kolme kaksoisedustussopimusta suuntaansa. eli superin joukkueella voi olla kolme kaksoisedustusta alemman sarjatason joukkueisiin.

Siirtosäännöissä on se hauska puoli, että Superissa saa pelata vaikka joka päivä eri seurassa ilman mitään karenssia. Muistan, kun joku vuosi sitten Hyvinkään pelinjohtaja turhaantui lehdistötilaisuudessa, kun Hacklin ensiksi Imatralla lainassa ollessaan kurmuutti Hyvinkäätä ja vähän ajan päästä Koplan riveissä taas pelaisi loistopelin Hyvinkäätä vastaan.

Kun Hacklin nyt tuli puheeksi, niin illalla nähdään millä tavalla hän kouluttaa Lohea vai juoksuttaako Lohi vanhaa miestä.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.