Supervuoro Verkkolehti »

Miesten Ykköspesis 2025

Seinäjoen alueella on nyt tilaus joukkueelle miesten superiin. Kun jusseja ei tunnu kiinnostavan, niin nyt on kossun iskun paikka. Luulis auttavan myös toimiston puolella...
Olen ehdottomasti aivan samaa mieltä. Mutta oon myös sen verran taustaihmisten kanssa jutellut, että tiedän senkin, että omat haasteensa Superiin nousu myös asettaa. Varsinkin kun hyvin tiedetään, mitä se vaatii talouspuolella. Iskun paikkahan nyt toki olisi, ja tilausta alueella pääsarjajoukkueelle on.

Olen ehdottomasti aivan samaa mieltä. Mutta oon myös sen verran taustaihmisten kanssa jutellut, että tiedän senkin, että omat haasteensa Superiin nousu myös asettaa. Varsinkin kun hyvin tiedetään, mitä se vaatii talouspuolella. Iskun paikkahan nyt toki olisi, ja tilausta alueella pääsarjajoukkueelle on.
Tämäpä juuri,, pmaan aluelueella aina ollut hyvä "pelaajatuotanto", nyt siellä sauma, Kossu varmaan yrittää tähän iskeä, ja Kiri, koska -25 se nousun paikka olis, sitten _
- 26 tulee varmaan PuMu isommin,, KaMa tähän sitten sekaan "omalla kattellaan" tyylillään..

Ihmeellisesti tuossa päivityksessä ja kuvassa puhutaan kaudesta 2025-2026, vaikka kausihan pelataan kokonaisuudessaan vuoden 2025 aikana.

Ihmeellisesti tuossa päivityksessä ja kuvassa puhutaan kaudesta 2025-2026, vaikka kausihan pelataan kokonaisuudessaan vuoden 2025 aikana.
Sarjaohjelmaahan ei ole tullut, joten teoriassa tietenkin mahdollista, että vielä seuraavan vuoden aikana pelataan kyseistä kautta.

SMJ:lle helpot lisäpelit kun Kama ja Kossu (toki toinen vaihtoehto varmaan oisi ollut tupla jomman kumman kanssa mutta kumminkin ja eipä siinä ei noita ennakkoasetelmien mukaan ole luotu muutenkaan)

Lähtökohtaisesti muutenkin nämä lisäpelit on vähän huono omasta mielestä sarja kuin sarja joka lajissa, kaksinkertainen sarja oisi kuitenkin se tasapuolisin ja sama kaikille

LBC

Koplalle osui hyvä ottelupari. Nuoret pääsevät neljään otteeseen maistelemaan huippulukkarin syöttöhommia. Toivottavasti yleisöäkin kiinnostaa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.