Silti kyselet, miksi Kopla ei olisi ylhäällä🙈Totta mooses mä sen tiedän.
Silti kyselet, miksi Kopla ei olisi ylhäällä🙈Totta mooses mä sen tiedän.
No se nähdään syksyllä. Ei tuolla joukkueella voi olla mitään muuta tavoitettaKossulla ei oo kylläkään halua nousta. Vielä!
Niinkin voi olla, toki niihin tavoitteisiin vaikuttaa sekin, mikä on tilanne toimiston puolella?No se nähdään syksyllä. Ei tuolla joukkueella voi olla mitään muuta tavoitetta
Seinäjoen alueella on nyt tilaus joukkueelle miesten superiin. Kun jusseja ei tunnu kiinnostavan, niin nyt on kossun iskun paikka. Luulis auttavan myös toimiston puolella...Niinkin voi olla, toki niihin tavoitteisiin vaikuttaa sekin, mikä on tilanne toimiston puolella?
Olen ehdottomasti aivan samaa mieltä. Mutta oon myös sen verran taustaihmisten kanssa jutellut, että tiedän senkin, että omat haasteensa Superiin nousu myös asettaa. Varsinkin kun hyvin tiedetään, mitä se vaatii talouspuolella. Iskun paikkahan nyt toki olisi, ja tilausta alueella pääsarjajoukkueelle on.Seinäjoen alueella on nyt tilaus joukkueelle miesten superiin. Kun jusseja ei tunnu kiinnostavan, niin nyt on kossun iskun paikka. Luulis auttavan myös toimiston puolella...
Olen kysellyt, miksi Kopla ei olisi RUNKOSARJASSA korkealla. Lukemisen ymmärtäminen on tärkeä taito.Silti kyselet, miksi Kopla ei olisi ylhäällä🙈
Tämäpä juuri,, pmaan aluelueella aina ollut hyvä "pelaajatuotanto", nyt siellä sauma, Kossu varmaan yrittää tähän iskeä, ja Kiri, koska -25 se nousun paikka olis, sitten _Olen ehdottomasti aivan samaa mieltä. Mutta oon myös sen verran taustaihmisten kanssa jutellut, että tiedän senkin, että omat haasteensa Superiin nousu myös asettaa. Varsinkin kun hyvin tiedetään, mitä se vaatii talouspuolella. Iskun paikkahan nyt toki olisi, ja tilausta alueella pääsarjajoukkueelle on.
Sarjaohjelmaahan ei ole tullut, joten teoriassa tietenkin mahdollista, että vielä seuraavan vuoden aikana pelataan kyseistä kautta.Ykköspesis
Miesten Ykköspesiksen joukkueet kaudelle 2025-2026!🔥 Ensi kaudelle miesten Ykköspesikseen saapui uusia joukkueita: Helsingin Puna-Mustat sekä Siilinjärven Pesis. Mikä on sinun suosikkijoukkueesi?👀⚾...www.facebook.com
Ihmeellisesti tuossa päivityksessä ja kuvassa puhutaan kaudesta 2025-2026, vaikka kausihan pelataan kokonaisuudessaan vuoden 2025 aikana.
Ykköspesiksen voittajat nousevat Superpesikseen – ”avoimet sarjat kuuluvat pesäpalloon”
Miesten ja naisten Superpesiksessä nähdään molemmissa ainakin yksi uusi joukkue kaudella 2026. Sen takaavat avoimet sarjat, joista pesäpallossa halutaan pitää kiinni.www.ykkospesis.fi