Supervuoro Verkkolehti »

Miesten Itä-Länsi 30.6.2024

Kumpi voittaa?

  • Itä

    Ääniä: 17 56.7%
  • Länsi

    Ääniä: 13 43.3%

  • Äänestäjiä
    30
Viestejä
539
Turhaan sekoittaa muutenkin lyhyttä pelikautta. Jos se on pakko pelata, sehän voitaisiin lätkiä syksyllä finaalien jälkeen. Ei kenenkään tarvitsisi pelätä loukkaantumisiakaan. Lokakuulla on muutenkin noita hupiotteluita.
Harvoin samaa mieltä mutta tästä 100%. Sarja on se pääasia ja Itä-Länsi voisi olla kauden päätös kun sarja on ratkottu.
 
Viestejä
3,340
Harvoin samaa mieltä mutta tästä 100%. Sarja on se pääasia ja Itä-Länsi voisi olla kauden päätös kun sarja on ratkottu.
Jos päätös, nii mestari joukkueen pelaajat tuskin kovin innokkaita ovat lähtemään kauden päätyttyä mihinkään arvotapahtumaan. Samoin ku hävinnyt joukkue.

Liitolle markkina rako, mut käytänössä mitään panosta ei ole. Kahden lukkarin pelleily typerää. Kysytään kumma puolella. Miks pitäis olls kummankaan puolella ku se on oikeastaan aivan sama kuka sen voittaa. Kuha katsojat saa huvia ja pelaajille hauska viikonloppu nii siinä ne arvotapahtuma aiheet.
 
Viestejä
1,766
Arvo-ottelusta joutuvat loukkaantumisten vuoksi jäämään pois Mikko Kanala, Kalle Kuosmanen ja Teemu Nurmio.
Pelaako Iiro Kuosa Itä-Lännessä vaikka ei ole pelannut omassa joukkueessaan?

Aika erikoista.
 
Viestejä
746
Itä-Länsi voisi olla kauden päätös kun sarja on ratkottu.
Eikö joskus ollukin näin? Muistelen notta pikkujunnuna mentiin bussilla olympia-stadionille hesaan, ja koulut oli ainakin jo alkanu... 🤔 Eli pelattiin ainaki myöhemmin kuin nyt.

No mutta, tuntuu osa ottavan tän aika tosissaan, vaikka tämähän on semmoinen viihteellinen juttu, kuten olen sanonu aiemminkin... 🙂 Hyvää meininkiä ja mukavia ihmisiä, vähän kylymää juomaaki ehkä? 😃

Toki yks juttu, mis täysin samaa mieltä, niin näissä mahd loukkaantumiset, ja siten vaikutus sarjapeleihin yms on todella huono!! 👎

Mutta kyllä mä ainakin innolla suuntaan tänään kohti Kirinkylää... 👉
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
539
Eikö joskus ollukin näin? Muistelen notta pikkujunnuna mentiin bussilla olympia-stadionille hesaan, ja koulut oli ainakin jo alkanu... 🤔 Eli pelattiin ainaki myöhemmin kuin nyt.

No mutta, tuntuu osa ottavan tän aika tosissaan, vaikka tämähän on semmoinen viihteellinen juttu, kuten olen sanonu aiemminkin... 🙂 Hyvää meininkiä ja mukavia ihmisiä, vähän kylymää juomaaki ehkä? 😃

Toki yks juttu, mis täysin samaa mieltä, niin näissä mahd loukkaantumiset, ja siten vaikutus sarjapeleihin yms on todella huono!! 👎

Mutta kyllä mä ainakin innolla suuntaan tänään kohti Kirinkylää... 👉
Itä-Lännet pelattiin 90-luvun alkuun asti pääosin elo-syyskuussa ja siitä eteenpäin ensin heinäkuussa ja 2000-luvulle siirryttäessä on vaihtunut entiselle kesätauolle juhannuksen jälkeiselle viikonlopulle vaikka on niitä vaihtelevasti pelattu heinäkuussakin. Ennenhän pelattiin jo kuopattu liitto-lehdistö ottelu kesäkuussa, joskus jo toukokuussa. Itse tosiaan palaisin Itä-Lännen osalta vanhaan kauden lopun ajankohtaan loukkaantumisriskien pienentämisen osalta. PPL tietysti haluaa rahat tapahtumasta ja ilmeisesti tuotto on ollut parempi kesken kauden järjestettynä.

Tuolta mrasilaisen Itä-Länsi infosta löytyy noita menneitä ajankohtia sivulta 4.

 
Viestejä
172
Samoin kaipailisin tietoo mahd oheisohjelmasta? Pe ja La?
Onko Portion boys ja/tai Kake Randelin?? 😃
Poju kotikylän poikana nyt pannas, niin ei varmaan esiinny...

En tiä onko ylimalkaan mitää iltaohjelmaa? Sotkamos viime kesänä oli... 🤔 No, huomenna mennään kohti Kirin kylää... 👉
Niin minäkin kyllä oletin että jotain olisi ollut, Jyväskylässä kun on tapahtumien järjestämiselle puitteet. Ilman iltaohjelmaa näköjään mennään eli pitää itse omin nokkinensa suunnistaa illalla satamaan virvokkeille😄
 
Viestejä
3,914
Niin minäkin kyllä oletin että jotain olisi ollut, Jyväskylässä kun on tapahtumien järjestämiselle puitteet. Ilman iltaohjelmaa näköjään mennään eli pitää itse omin nokkinensa suunnistaa illalla satamaan virvokkeille😄
Vasurijuttuja nämä järjestäjille. Järkevää vaan maksimoida tapahtuman tuotto mahdollisimman vähällä vaivalla, kun ei niitä aktiivisia tekijöitä ole ja liitolta ei hirveästi tukea tule, enemmän määräyksiä.
 
Viestejä
3,340
Nii eiköhän se tapahtuma ole höntsä ottelu. Ei siihen tarvita mitään esiintyjiä esiintymään jos sen haluaa kokea nii eikö niitä aina ralli ohessa ollut. Ihmiset osaa varmaa itse sinne terdelle sitä alkoholia mennä juomaan jos sitä yleensä aina pakko juoda joka paikassa.
 

psQ

Viestejä
156
Ainakin telkkuohjelman mukaan
Mutta mihin aikaan?

1.png


2.png
 

psQ

Viestejä
156
Okei, asia selvisi vanhasta tulospalvelusta. Uusi ottaa kellonajat jostain tietokoneen tai selaimen asetuksista.

3.png
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös