Supervuoro Verkkolehti »

Mansen ja Kohosen sopimusriita

Jospa vaikkapa Mansen johdon kiistämä Whatsapp - ryhmän olemassaolo ja viestit onkin löytynyt pilvipalvelun sopukoista?
Siellä ne ovat tai eivät ole tallessa?

Sitä on vaikea tietää...
No luulisi että ne viestit olisi jo tuotu käräjäoikeuteen jos sellaisia on edes ollut olemassa. Olihan Tonilla melkein vuosi aikaa ”löytää” ne, mutta ei sitten löytynyt. En muista oliko kyse edes mistään viesteistä? Mun muistaakseni Toni väitti että jossain whatsapp puhelussa olis käyty noita keskusteluja sopimuksesta.

No luulisi että ne viestit olisi jo tuotu käräjäoikeuteen jos sellaisia on edes ollut olemassa. Olihan Tonilla melkein vuosi aikaa ”löytää” ne, mutta ei sitten löytynyt. En muista oliko kyse edes mistään viesteistä? Mun muistaakseni Toni väitti että jossain whatsapp puhelussa olis käyty noita keskusteluja sopimuksesta.
Sorry vaan lautanen. Nyt olet kyllä täysin "ulkona" tästä whatsapp - ryhmä puheesta. Jos muistisi pätkii, niin ei kannata kovin jyrkästi kommentoida ja vääntää asiaa toisenlaiseksi.
Olen kirjoittanut whatsapp - ryhmästä!
Katsotaan..

Hovioikeus ei ota juttua käsiteltäväksi, ellei ole jotain selkeää uutta näyttöä tai asiaa mikä pitäisi käsitellä uudelleen/tarkemmin. Tässä tapauksessa, mitä itse olen kuullut mielestäni erittäin luotettavista lähteistä, jäi käsittelemättä sellaisia asioita, miksi hovioikeuteen meno oli selvyys. En ota kantaa puoleen, enkä toiseen, mutta luulen että tuomio osittain vielä muuttuu käräjäoikeuden päätöksestä. Lähinnä korvausvelvollisuudet. Selvää tietysti on se että Manse on ”hävinnyt jutun” ei sitä hovioikeudessa käsitellä.

Joku tässä ketjussa mietti että miksi Kohonen on niin tyhmä että menee hoviin menettään toiseen kertaan rahansa… ihan jos mietitte asiaa, niin tuskin Kohonen itse oikeudenkäyntikulujaan maksaa. On olemassa oikeusvakuutuksia, liittojen oikeusapu ym ym.

Mutta suotta näitä spekuloidaan, kuulemme joskus päätöksen.

Tietääkö kukaan (vai olenko missannut asian) onko hovioikeus tehnyt päätöksen Kohosen jutun käsittelystä? Hylkäävän tai hyväksyvän päätöksen.

Sorry vaan lautanen. Nyt olet kyllä täysin "ulkona" tästä whatsapp - ryhmä puheesta. Jos muistisi pätkii, niin ei kannata kovin jyrkästi kommentoida ja vääntää asiaa toisenlaiseksi.
Olen kirjoittanut whatsapp - ryhmästä!
Katsotaan..
Käytännössä tuolla ei ole merkitystä, kun harvemmin hovioikeudeussa mitään sellaisia todisteita tuodaan mikä kääntäisi jutun ylösalaisin. Kohonen kirjoitti ihan itse tuon vuoden sopimuksen ja siitä se tuskin miksikään muuttuu. Tuossa käytännössä vaan kiistellään oikeudenkäyntikulujen korvaamisesta ja nostaako hovioikeus korvauksen Kohosen palkasta puoleen vuoteen.

Tässä tapauksessa, mitä itse olen kuullut mielestäni erittäin luotettavista lähteistä, jäi käsittelemättä sellaisia asioita, miksi hovioikeuteen meno oli selvyys.
Miksi Kohosen fantastinen urheiluoikeuden edustaja ei näitä asioita siis käsittelyyn tuonut?

Joku tässä ketjussa mietti että miksi Kohonen on niin tyhmä että menee hoviin menettään toiseen kertaan rahansa… ihan jos mietitte asiaa, niin tuskin Kohonen itse oikeudenkäyntikulujaan maksaa. On olemassa oikeusvakuutuksia, liittojen oikeusapu ym ym.
Superpesis-pelinjohtajien ammattiliittoko? Suomen Ammattivalmentajat ry. (ja rohkenen epäillä Kohosen jäsenyyttä ko. järjestössä) ei todellakaan tällaista tarjoa.

Yksikään oikeusturvavakuutuksia tarjoava perinteinen vakuutusyhtiö ei sisällytä vakuutuksiin työsuhdeasioihin liittyvää osuutta - koska se on taas ammattiliittojen tonttia. Ja muutenkin korvauskatto taitaa olla useimmilla 10 000 euroa.

Ja jos Kohonen jonkun toisen ammattinsa kautta onkin jonkun liiton jäsen, sieltä ei taas apua tule ihan eri duunin (valmentamisen) työsuhderiitoihin.

Että kun ihan mietit nyt asiaa, niin kerrotko uudestaan kuka Kohosen oikeuskulut maksaa?

Miksi Kohosen fantastinen urheiluoikeuden edustaja ei näitä asioita siis käsittelyyn tuonut?
Sun vastaus mun kommenttiin alkoi tuollaisella, niin en jaksa kinata. En tainnut puhua Kohosen edustajasta, en myöskään kommentoinut ”manse-vastaisesti”.

Kerro toki jos sulla jotain faktaa tulevasta tuomiosta tai kuka maksaa loppulaskun.

p.s. kaikkia viestejä ei tarvitse ottaa hyökkäyksenä sinua tai mansea vastaan

TÄHÄN VIESTIIN EI TARVITSE VASTATA, voidaan lopettaa tämä turha viestittely tähän

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.