No ei se voi. Nyt on napsun verran parempi joukkue vastassa entenkin kotiuspuolella verrattuna koplaan..Mielenkiintoinen sarja. Niemellä luulis olevan motivaatiota ja sen haluan nähdä. Ärsyyntynyt Niemi. Nuori Alanen vs vanha kettu Puhtimäki. Manse suosikki, mutta kopla sarja näytti, että voi tämäkin kääntyä ihan miten vaan.
En niin, vaan ihan viime kauden Mansen joukkueen pelaajilta kuultuna, että olisi haluttu Niemen jatkavan, sekä myös itse jatkaa, mutta Nisu oli omat johtopäätöksenä ennättänyt jo vetää (Ruuska ja Piirainen sisään - sopparia ei tarjottu) ”pitäkää tunkkinne” ja solmia sopparin muualle.Kaikki Arffmanin puheita ei kannata ottaa täytenä totuutena.
Niin, ainakaan itse en tällaista ole väittänyt.Niemen aliarviointia ajatella, että hänellä olisi kaunaa ketään kohtaan.
No eihän Mansessa ollut jokeriosastolla enää tilaa, kun joukkueeseen hankittiin Vimpelin ihmepoika huhujen mukaan erittäin rahakkaalla sopimuksella.Niemihän lähti Jomastakin Manseen nimenomaan palkkauksen vuoksi. Mansessa peli ei sujunut parhaalla mahdollisella tavalla, ja Niemi mittautti arvonsa jo aikaisin kesällä, silloin kun hänen markkina-arvonsa ei ollut korkeimmillaan. Toisin sanoen hän ei luottanut itseensä, ja halusi takeen uudesta sopimuksesta. Syksyllä sitten olikin hyvässä iskussa ja olisi saanut paremman diilin todennäköisesti niin Manselta kuin Tahkolta. Aikamoista Niemen aliarviointia ajatella, että hänellä olisi kaunaa ketään kohtaan. Jussilan jälkeen sarjan merkittävin palkkasoturi.
Mansen pelejä nähneet kertokaa eroaako Iivarisen ja Lehtimäen peluuttaminen paljon toisistaan vai onko kyse enemmänkin painotuksista. Arffmanin mukaan Iivarisen pelinjohtaminen oli "itseohjautuvaa" koska joukkueessa oli kokeneita pelaajia kuten Puhtimäki, Puputti ja Jussila jotka kyllä ymmäsivät miten peliä pitää pelata. Onko Lehtimäki muuttanut peluutusta jollain tavalla? Ovathan yllämainitut pelaajat yhä joukkueessa.
Mansen pelejä nähneet kertokaa eroaako Iivarisen ja Lehtimäen peluuttaminen paljon toisistaan vai onko kyse enemmänkin painotuksista.
Siis onko tosiaan näin että Hokkanen ei mahdu kokoonpanoon? Olen luullut hänen olevan loukkaantuneena. Kovia juttuja jos on varaa pitää Hokin tasoista ulkopelaajaa poppareilla.Lehtimäki teki harjoituskaudella mielestäni kovan valinnan kun nosti Tomi Lehtosen etukentälle Severi Tikkakosken ohi. Tätä valintaa täytyy jälkikäteen kunnioittaa, koska Lehtonen on pelannut erinomaisesti ja näyttänyt monipuolisuuttaa kun pelaa tilanteesta riippuen edessä tai linjassa. Annan pinnat myös siitä, että Leevi Lehto on voinut omilla näytöillään ohittaa Hokkasen.
Kettunen vei paikanSiis onko tosiaan näin että Hokkanen ei mahdu kokoonpanoon? Olen luullut hänen olevan loukkaantuneena. Kovia juttuja jos on varaa pitää Hokin tasoista ulkopelaajaa poppareilla.