Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - Tahko, välierä 2022

Viestejä
465
Ei ihme, ettei noilla lipunhinnoilla katsomo täyty Kaupissa. En ikinä maksaisi pesisottelun lipusta 25 euroa. Kysymys on ihan periaatteesta, ei varattomuudesta. Varsinkin eläkeläisille saisi olla 23 euroa edullisempia lippuja. Pelien uskon sinänsä olevan mielenkiintoisia. Kohta joku sanoo, että tuntuuko 25 euroa isolta rahalta pubin baaritiskillä. Noo, riippuu seurasta.
 
Viestejä
441
Kalliilta tuntuu, mutta lippujen hinnat ovat ihan linjassa muiden välieräseurojen kanssa. Aikuisten lippu JoMa 20-30 €, Tahko 23-25 € ja ViVe 22,50-27,50 €. Naisten välieräpelit ovat 5 € edullisempia.
 
Viestejä
502
Tämä on kyllä paha tilanne kun Tahkon kannattajana ei ole oikeasti mitään Mansea vastaan😊 Mitä olen uudistetussa Kaupissa käynyt niin huipputunnelma. Mutta kyllä tässä fanipuolessa se ero on, että on tämä aika monelle aika iso juttu ja vuosien tappiot ja toisaalta aikaisemmat menestykset ja seuran pitkä historia taustalla. Eli luulen kyllä että tuo fanipuoli voitetaan. Mutta kyllä sitä Tampereellakin luodaan ja mun mielestä se on pesikselle ja superille hieno juttu. Ehkä voidaan auttaa siinä aiheuttamalla kirvelevä tippuminen finaaleista💪
 
Viestejä
924
Tämä on kyllä paha tilanne kun Tahkon kannattajana ei ole oikeasti mitään Mansea vastaan😊 Mitä olen uudistetussa Kaupissa käynyt niin huipputunnelma. Mutta kyllä tässä fanipuolessa se ero on, että on tämä aika monelle aika iso juttu ja vuosien tappiot ja toisaalta aikaisemmat menestykset ja seuran pitkä historia taustalla. Eli luulen kyllä että tuo fanipuoli voitetaan. Mutta kyllä sitä Tampereellakin luodaan ja mun mielestä se on pesikselle ja superille hieno juttu. Ehkä voidaan auttaa siinä aiheuttamalla kirvelevä tippuminen finaaleista💪
Minullakaan ei ole mitään Tahkoa vastaan. Olin ehdottomasti Tahkon puolella KPL sarjassa. Nyt vaan kävi huono tuuri ja miehet kokevat Tahko Ladyjen kohtalon. Tervetuloa tiistaina Kauppiin
 
Viestejä
502
Minullakaan ei ole mitään Tahkoa vastaan. Olin ehdottomasti Tahkon puolella KPL sarjassa. Nyt vaan kävi huono tuuri ja miehet kokevat Tahko Ladyjen kohtalon. Tervetuloa tiistaina Kauppiin
No ehkä oli vähän vielä kovempana altavastaajana Tahkon naiset ja silti aika koville laittoivat Mansea. Tästä parista en lähtisi muuta veikkaamaan kuin että tiukkaa tulee.
 
Viestejä
1,344
Tämä on kyllä paha tilanne kun Tahkon kannattajana ei ole oikeasti mitään Mansea vastaan😊 Mitä olen uudistetussa Kaupissa käynyt niin huipputunnelma. Mutta kyllä tässä fanipuolessa se ero on, että on tämä aika monelle aika iso juttu ja vuosien tappiot ja toisaalta aikaisemmat menestykset ja seuran pitkä historia taustalla. Eli luulen kyllä että tuo fanipuoli voitetaan. Mutta kyllä sitä Tampereellakin luodaan ja mun mielestä se on pesikselle ja superille hieno juttu. Ehkä voidaan auttaa siinä aiheuttamalla kirvelevä tippuminen finaaleista💪
näin mansen kannattajana voin todeta että vaikka tahko menisi tästä jatkoon niin ei oikeastaan edes veetuttais. mansen ulkopeli on tahkoa edellä, mutta jos tahko pystyy lyömään mansen sisäpeliin kapuloita rattaisiin, niin tulee varmasti erittäin tiukka sarja ja ottelut saattaa kääntyä samalla tavalla tahkolle kuin kopla sarjassa.
 
Viestejä
1,721
Ei ihme, ettei noilla lipunhinnoilla katsomo täyty Kaupissa. En ikinä maksaisi pesisottelun lipusta 25 euroa. Kysymys on ihan periaatteesta, ei varattomuudesta. Varsinkin eläkeläisille saisi olla 23 euroa edullisempia lippuja. Pelien uskon sinänsä olevan mielenkiintoisia. Kohta joku sanoo, että tuntuuko 25 euroa isolta rahalta pubin baaritiskillä. Noo, riippuu seurasta.

Haluatko sä nyt kertoa, mistä oikein valitat?
 
Viestejä
1,036
näin mansen kannattajana voin todeta että vaikka tahko menisi tästä jatkoon niin ei oikeastaan edes veetuttais. mansen ulkopeli on tahkoa edellä, mutta jos tahko pystyy lyömään mansen sisäpeliin kapuloita rattaisiin, niin tulee varmasti erittäin tiukka sarja ja ottelut saattaa kääntyä samalla tavalla tahkolle kuin kopla sarjassa.
Mansen ulkopelissä on akkileen kantapää, kakkos koppari. No sen tietää koko suomi.
 
Viestejä
1,036
varmaan sitä että pesisotteluun pitäisi päästä ilmaiseksi. tuo 25€ on ihan kohtuullinen hinta välierämatsista ja muillakin seuroilla lippujen hinnat on samaa luokkaa.
Aivan sopiva hinta seurata Nisun kostoa. Lilja hörppii Nisun lyöntiä huolella. Tuskin riittää Tahkolle loppuotteluun pääsyyn. Lilja on vaan huono.
 
Viestejä
449
Onpa kaamean huonoa keskustelua. Koittakaa nyt pikkaisen ryhdistäytyä ja nauttia tilanteesta. Etelän paikallisottelu suht lyhyellä etäisyydellä, tulee vierasfaneja varmasti paikalle, molemmilla on vastustajan riveissä ennestään tuttuja pelaajia. Molemmilla myös vaikuttanut joukkueen yhteishenki todella hyvältä, Manselta toki ei ole vielä kovin kummoisia flow-tiloja vaadittu, nyt vaatimustaso kasvaa. Mielenkiintoista on nähdä, muuttaako Manse nyt mitään, KeKi kaatui ilman että Lehtimäen tarvitsi juuri temppuja esiin kaivaa.

Toivottavasti edes pelien alettua saadaan vähän isompi kärkilyöntiprosentti näihin viesteihin, että osuisivat suurin piirtein aiheeseen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös