Istuin viereisessä katsomossa kyseisestä huutelijasta, ja olihan se nyt raskasta kuunneltavaa. Omia kannusti pari kertaa huutamalla "mennään, mennään", ja kaiken muun ajan käytti väsyneeseen länkytykseen vastustajan joukkuelle. Mikä pointti ajaa puolitoista tuntia Tampereelle, maksaa lippu ja leikkiä Hyvinkään hauskinta miestä kun ei sitä selkeästi ole? Eikö nyt vaan voitais nauttia peleistä ja kannustaa omaa sitä joukkuetta.
Uhriutuja oli C-katsomossa, itse olin A-katsomossa (kotipesän takana) ja olen kanssasi täysin samaa mieltä. Aivan törkeän raskasta kuunnella toista tuntia, kun kaveri hokee pelkkää omaa mantraansa "Puuuutteee", "Puuuutteee", "Puuuutteee", "Puuuutteee, ottaako pattiin", "Puuuutteee","Puuuutteee", "Juuusoooo", "Juuusoooo", "Juuusoooo". En edes kuullut kaikkea toiseen katsomonosaan asti ja silti väittäisin et toista sataa kertaa kuulin Puten ja Juuson nimen yhteensä... Kertaalleen sen "Puputti, etkö jo joutaisi eläkkeelle, jossa mielestäni oli jo hieman yritystä eli siitä pisteet kaverille. Ehkä kerran kuulin, kun kaveri tsemppas omiaan et "mennään Tahko". Yksikään huuto, niistä sadoista ei osunut mun kuuleman mukaan pelitilanteisiin vaan tätä samaa mantraa tämä FB-uhriutuja hoki. Ei hyvänen aika sentään. Kyllä huutelu lajiin kuuluu, mutta tollasen järkyttävän mitäänsanomattoman äänen tuottaminen mielestäni ei. Ehkä tuosta joku nauttii?
Kokeilkaas muutkin miltä teistä tuntuu eli tallennatte "PUTTEEEE" ja "JUUUSOOO" valitsemallenne tallennusmedialle noin 1h verran ja soitatte sitä todella kovalla toista tuntia samalla, kun yritätte katsoa lempivälieräotteluanne telkkarista. Anteeksi etten osannut olla kakkosjakson lopussa pahoillani, kun kyseistä kaveria ei enää omalla paikallaan ollut!
Ps. Vähän harmittelin pelin lopuksi etten päässyt kuittaamaan kaverille "et miltä tuntui kun eläkeläinen löi joukkueesi?"