Minä en kyllä millään pysty käsittämään tätä. Jo junnuvuosina opetettiin ihan normi peleissäkin, että pesänvälit vedetään täysillä loppuun asti. Nyt viidennessä finaalissa panoksena Suomenmestaruus, luulisi että se motivoisi vetämään ihan joka hetki täysillä.Käsittämätöntä tuo, että Raudasoja kaksi kertaa lähes täysin lopetti juoksemisen kakkostaipaleella - ja jälkimmäisestä palo vielä lähellä.
Mistä sitä tietää vaikka olisikin jo😂Mansen pelaajina sopisin ihan omat merkit pelaajien kesken ja antaisin Vihtkarin heilutella ihan omaksi huvikseen tuota viuhkaansa.
Vaikuttaisiko Porin peli asiaan? Ja en mä nyt tiedä pelaako ne huonosti, pienet ovat erot.
Ylimielistä pelaamista, ei nyt niin selkeitä tilanteita ole ollut. On kyllä selvää, että pesäpallo on joukkuepallopeli, jossa ei riitä, että vetää kovia aikoja kelloon. Jos ei pysy pallo rajojen sisällä riittävän hyvin tai jos ratkaisut on mitä sattuu, menee voitto taktisesti ja taidollisesti paremmalle joukkueelle.Minä en kyllä millään pysty käsittämään tätä. Jo junnuvuosina opetettiin ihan normi peleissäkin, että pesänvälit vedetään täysillä loppuun asti. Nyt viidennessä finaalissa panoksena Suomenmestaruus, luulisi että se motivoisi vetämään ihan joka hetki täysillä.
Tätähän tukisi se Vihtkarin kommentti pelin jälkeen, että ”kysy pelaajilta”.Mistä sitä tietää vaikka olisikin jo😂
Jep. 7/12 eli yli puolet on itse tehtyjä, mutta toisaalta osan niistä voi laittaa Vettenrannan tekemiksi paloiksi.Mansella 7 ykköskuolemaa eka jaksolla + ei yhtään kunnon kotiutusyritystä - - > ei voi pärjätä