Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - KPL, finaali 2021

Mansella oli muutama ihan ok kotiutusyritys, joissa ulkokenttä joutui suorittamaan toden teolla, mutta niissä ei KPL häplännyt sitten yhtään; vastaavasti siinä eka vuorossa häplättiin vastustajalle parit. Jäi kyllä kotijoukkueelta nämä juhlat aivan piippuun.

Olihan se tietysti odotettavissakin, että katkaisupeli on vaikein, mutta nolla lyötyä on joka tapauksessa ja kaikilla mahdollisilla mittareilla ihan sysipaska esitys sisällä. Näkisin silti että noin se ei voi jatkua, vaan mikäli Manse pystyy pitämään Koplan näissä nähdyissä juoksumäärissä niin väkisinkin se mestaruus sieltä kairataan.

Vaikea sanoa saiko Kopla tuosta nyt jobinpostia seuraaviin peleihin, kun kuitenkin viikko aikaa taas parannella.

Koplalle ansaittu voitto ilman mitään muttia. Kopla oli tänään Mansea parempi niin ulkona kuin sisälläkin. Jännäks menee kieltämätttä.

KPL:lla oli mahdollisuus vaihtaa Mäentausta pois numerolta. He valitsivat (itseään hyödyttääkseen) etteivät näin tehneet. Siinä kohdin menee herrasmiessääntöjen raja. Jos pelaaja loukkaantuu kesken tilanteen, kuuluu aina antaa kopittaa hänet pois kentältä ja sama pätee muihin vastaaviin tilanteisiin. Nyt Kopla ihan tietoisesti laittoi ramman ukon lyömään.

En tiedä miten tämä muille aukeni, mutta itselleni näytti että reväytti jotain siinä ekalla lyönnillä. Eli olis kyllä mennyt lyömään tarkoituksenaan pystyä lyömään... Kai se rampa ukko ois muuten jätetty väliin ja Saukolle kaikki lyönnit?

Tässä on upeasti yhdellä viestillä osoitettu, kuinka ohutta ja pintapuolista tamperelainen pesäpallokulttuuri on. Mestaruuksia ja ottelusarjoja voi voittaa myös kunnioittamalla peliä ja vastustajaa.
Joo, onhan se parempaa kouvolalaista pesiskulttuuria keskeyttää ottelu ja alkaa väittelemään ensin tuomarin ja sitten järjestysmiesten kanssa.

Joo, onhan se parempaa kouvolalaista pesiskulttuuria keskeyttää ottelu ja alkaa väittelemään ensin tuomarin ja sitten järjestysmiesten kanssa.

Varatkaa tarpeeksi paikkoja myytyjä lippuja kohden ensi viikon sunnuntaille. Sinne oli se porukka ohjattu paikan päällä ja järkkäri seisoi vieressä kädet taskussa.

Varatkaa tarpeeksi paikkoja myytyjä lippuja kohden ensi viikon sunnuntaille. Sinne oli se porukka ohjattu paikan päällä ja järkkäri seisoi vieressä kädet taskussa.
o_O Huonoa häviämistä ja suorastaan valehtelua Mansen kannattajalta. Ennen Ruuskan läpäriä oli yksi palo taulussa. Haluan uskoa, että olet tämän mielipiteesi kanssa aika yksin.

Tulkaa kentälle ajoissa ja menkää teille osoitetulle paikalle. Mutta hienoa kuulla että pelin keskeyttäminen on mielestäsi asiallista toimintaa

Tyydyn vain toteamaan tähän, että jos on paha olla niin apua saa varmasti pyytämällä ja se tuskin helpottaa sinun tilannettasi että kierrät nettipalstoilla ärhentelemässä muille. Keskity hetkeksi itseesi ja jätä muut rauhaan näillä provoviesteilläsi joissa on harvoin mitään lisäarvoa mihinkään. Jos ainut tapa keskustella on yrittää jokaisesta viestistä löytyä kulma jolla haluat vain ja ainoastaan vittuilla muille niin se ei edistä mitään.

Pyydän, älä vastaa tähän viestiin vaan ota tärkeimmät asiat tästä mukaan.

KPL:lla oli mahdollisuus vaihtaa Mäentausta pois numerolta. He valitsivat (itseään hyödyttääkseen) etteivät näin tehneet. Siinä kohdin menee herrasmiessääntöjen raja. Jos pelaaja loukkaantuu kesken tilanteen, kuuluu aina antaa kopittaa hänet pois kentältä ja sama pätee muihin vastaaviin tilanteisiin. Nyt Kopla ihan tietoisesti laittoi ramman ukon lyömään.
Mitä mä just luin?

Opettele säännöt.

Ei nyt jumalauta mikään joukkue Suomessa laita loukkaantunutta pelaajaa lyömään, kun sen voi jättää välistä.

Eli loukkaantuminen tapahtui ekan lyönnin aikana.

And so on.

Mansen johto myönsi jo, että täysin vituiksi meni, ja sitten tällaiset hönökit edelleen täällä vetelee nollat taulussa omiaan.

Pallo muuntajalle

Mitä mä just luin?

Opettele säännöt.

Ei nyt jumalauta mikään joukkue Suomessa laita loukkaantunutta pelaajaa lyömään, kun sen voi jättää välistä.

Eli loukkaantuminen tapahtui ekan lyönnin aikana.

And so on.
"Mä sanoin että mä en pysty"
- Tommi Mäentausta

Älä minua hauku, vaan ilmeisesti valehtelevaa kärkeänne.

Minä istuin oikein fiksujen Koplan kannattajien vieressä kolmospuolella. Hyvää kannustusta oli mielestäni molemmin puolin vaikka peli ei suurta juhlaa ollutkaan. Hieman ärsyttää täällä halu leimata koko jengiä jos joku huutaa tai tekee jotain hölmöä. Pesiksen kannalta on hienoa kun pelit jatkuvat vaikka itse mestaruusjuhlia toivoinkin.

Nyt sarja alkaa melkeimpä alusta. Manse oli tänään huono eikä ansainnut jaksoakaan.Uskon, että molemmat pelaavat finaalisarjan parasta peliään ensi viikonloppuna.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.