Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP - KPL, finaali 2021

Se oli sitä aikaa kun oli vanha ja raihnainen Kopla eikä enää diesel riittänyt finaaleissa, nyt on asetelmat toisin päin :)

Ei vaan kyllähän se on tosi että tässä on kaksi kovaa joukkuetta napit vastakkain, tuskin tulee ylitsekävelyä tapahtumaan suuntaan tai toiseen, vaan tiukkoja pelejä tiedossa.

Niinpä juuri. Siitä vanhuudesta mä en toki tiennyt silloin, enkä toki tiedä nytkään. Matti ja Puputti (s83), Hakki ja Putte (s85).
Mutta ratkokoon nuoremmat, jos on virtaa ja voimaa. Joku tämänkin ratkaisee, luulisin, että halukkaita on puolin ja toisin. Toivomme tasaista vääntöä. Kentillä ja katsomoissa(y)

Vaikka kaikkien mielestä finaalijoukkueiden kannattajaryhmien sijainti vieraskatsojina toisen finaalijoukkueen stadionilla tai lyömäsoittimien käyttö finaaliotteluidenn aikana eivät kuulukaan tähän juuri nimenomaan finaaleja käsittelevään ketjuun, niin sellainen kutina on että ne keskustelut ovat ainakin piirun verran lähempänä oikeaan ketjuun kuulumista kuin keskustelu baseball-pallon ominaisuuksien ja ilman lämpötilan vaikutuksesta sen lentorataan tai tohtorin hiilikuitumailat vuonna kasikaks... Siis en tiedä, eikä se minua haittaa millään tavalla, tärkeintä on että jostain puhutaan myös välipäivinä...

Vaikka kaikkien mielestä finaalijoukkueiden kannattajaryhmien sijainti vieraskatsojina toisen finaalijoukkueen stadionilla tai lyömäsoittimien käyttö finaaliotteluidenn aikana eivät kuulukaan tähän juuri nimenomaan finaaleja käsittelevään ketjuun, niin sellainen kutina on että ne keskustelut ovat ainakin piirun verran lähempänä oikeaan ketjuun kuulumista kuin keskustelu baseball-pallon ominaisuuksien ja ilman lämpötilan vaikutuksesta sen lentorataan tai tohtorin hiilikuitumailat vuonna kasikaks... Siis en tiedä, eikä se minua haittaa millään tavalla, tärkeintä on että jostain puhutaan myös välipäivinä...
Eihän se ny aivan metsässä ole. On odotettavissa, että finaalit tullaan pelaamaan hallavissa oloissa ja väline eli pallo käyttäytyy eri lailla. - Kyllä se oli jo nähtävissä Kaupissa ja kylmempää on luvassa.

Voi iso sukupuolielin sanon minä. Nämä pelit on sellaisia, joita harva Suomessa kokee. Nauttikaa niistä paikalla. Tunnelma on jotain aivan erikoista.

Ja matkustakaa sinne vierapaikkakunnalle, Kaikki fanibussit täyteen. Nuo matkat on vain jäätäviä joka puolella Suomea.

Kopla ja Manse kannattajat. Nyt on teidän aika nauttia.

Onhan tämä historiallista kuitenkin kuulla Mansen väen moittivan nyt melusaastetta. Sitähän me Ruudun katsojat on jo aiemmin yritetty sanoa, että raivostuttava DJ Mansella. Mutta silloin ei ollut meteli mikään ongelma.

Huomenna jatkuu 💪🏼 Ja mikä parasta sunnuntaina lisää tätä herkkua. Sää ei suosi, mutta eipähän ainakaan tule vettä suuremmin. Huomenna rummut pärisee ja Markus venyttää vokaaleja 🥳 toivottavasti Manselaisten ärsytystä lisää myös Koplan voitto 💪🏼 Hieno viikonloppu edessä!

LBC

Joensuulle tuli pahoja loukkaantumisia pudotuspelivaiheessa
Eipä kuulu tämäkään varsinaisesti tämän kauden finaaleihin, mutta ketä oli poissa ensimmäisestä ottelusta jonka Kopla voitti siis vieraissa? Hurskainen loukkaantui aika lailla ottelun lopussa, se oli toki ikävää. Nyt en muista miten Härski, mutta kärkilyöntiyrityksistä päätellen pelasi kyllä vähintään pitkään. Toisessa ottelussa Hurskainen => Piironen ja Hartikainen => Rahunen toki vaikuttivat, mutta KPL oli kotona melko selvästi parempi. Kotiutukset meni Rautiaiselta ja muitakin melko persiilleen, että ei siinä muutama tilanne enemmän paljon olisi painanut.

Huomenna jatkuu 💪🏼 Ja mikä parasta sunnuntaina lisää tätä herkkua. Sää ei suosi, mutta eipähän ainakaan tule vettä suuremmin. Huomenna rummut pärisee ja Markus venyttää vokaaleja 🥳 toivottavasti Manselaisten ärsytystä lisää myös Koplan voitto 💪🏼 Hieno viikonloppu edessä!

Nyt vasta katsoin sään kun ei se olisi omaan osallistumiseen vaikuttanut missään tapauksessa, mutta hyi hemmetti kuin tietää kylmää keliä. Ei kun untuvatakit mukaan ja kannustusta sata lasissa niin pysyy lämpöisenä.

Eipä kuulu tämäkään varsinaisesti tämän kauden finaaleihin, mutta ketä oli poissa ensimmäisestä ottelusta jonka Kopla voitti siis vieraissa? Hurskainen loukkaantui aika lailla ottelun lopussa, se oli toki ikävää. Nyt en muista miten Härski, mutta kärkilyöntiyrityksistä päätellen pelasi kyllä vähintään pitkään. Toisessa ottelussa Hurskainen => Piironen ja Hartikainen => Rahunen toki vaikuttivat, mutta KPL oli kotona melko selvästi parempi. Kotiutukset meni Rautiaiselta ja muitakin melko persiilleen, että ei siinä muutama tilanne enemmän paljon olisi painanut.
Juu, niinhän se taisi mennäkin, että kokonaan molemmat missasivat ainoastaan sen jälkimmäisen pelin. Yksi tehty juoksu siinä toisessa pelissä, että sikäli ei kyllä mitään nokan koputtamista.

Ja Koplalta on huomenna Saukko poissa kait? Ellei sitten jollain ilveellä onnistuta parsimaan kasaan.

Ja Koplalta on huomenna Saukko poissa kait? Ellei sitten jollain ilveellä onnistuta parsimaan kasaan.

Aamulla nähdään, kyllä itse olen edelleen krampin kannalla ja veikkaan että Saukko kirmaa huomenna normaaliin tapaan.

Se ei tietenkään sulje sitä pois etteikö tuskaista pohjalaista voitaisi nähdä uudestaan kentän pinnassa kumollaan kun sama ongelma on vaivannut koko kauden, mutta se riski on otettava..

Juu, niinhän se taisi mennäkin, että kokonaan molemmat missasivat ainoastaan sen jälkimmäisen pelin. Yksi tehty juoksu siinä toisessa pelissä, että sikäli ei kyllä mitään nokan koputtamista.

Saukko painaa vaikka jalka kainalossa. Nyt taistellaan. Venytellään vokaaleita ja rumpukalvoja. Tervetuloa hämäläiset kunnon mekkalaan!

... Tämän mahdollistavat baseballissa olevat juomut/saumat, jollaisia pesäpallossa ei ole. Lämmin kesäsää tarttuu saumoihin ja tekee palloon osumisen vaikeaksi. Ilma ei tartu saumoihin kylmässä säässä eikä matalassa ilmanpaineessa eli merenpinnalta korkealla olevalla paikkakunnalla kuten Coloradossa.

Hieman rönsyillään mutta huomenissa tarinat takaisin päänäyttämölle ja niistä rummuista taas 50 viestiä ....

Mut joo, tuossa Tampereen baarissa törmäsin intialaiseen ennen Englannissa pelattaviin Kriketin MM-kisoihin. Nuo kisat oli jotain 2019/2020. Mut se intialainen oli tietysti kriketin tietäjä sanoen tulevia kisoja hankalaksi Intian, Pakistanin, Sri Lankan ym. suosikkien kannalta. Kriketissä syöttö pyöräytetään maa pompulla ja tämän kaverin huoli oli Englannin erilainen maapohja ja sateet, tällöin inkkarin kierreheitto ei purekkaan kuten Delhissä ym. Lopulta tuo tietäjä oli oikeassa eikä Intia ainakaan mesraruutta voittanut, taisi olla Englanti vs. Uusi Seelanti ja jooku ihme supervuoro sen sekaannuksen Englannille ratkaisi.

On nää pallopelit herkkiä säälle, mutta pesis hyvä kun lopulta finaaleissa parhaat säässä kuin säässä ...

IG:n mukaan Puhtimäen puoliso määrätty karanteeniin altistumisen vuoksi, Putte itse lähtenyt hotelliin evakkoon. Toivottavasti testit negatiivisia eikä nyt korona viime metreillä pomppisi hyvän finaalin varpaille.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Siirsimme keskustelun kylmän sään vaikutuksesta pesäpalloon ja juoksumääriin omaksi ketjukseen:

Keskustelu oli laadukasta, siellä jaettu linkkeinä hyvää tutkimustietoa ja tässä ketjussa aihe olisi hukkunut kokonaan olemattomiin 24h sisään, joten parempi että nuo ovat helpommin löydettävissä omassa ketjussaan.

IG:n mukaan Puhtimäen puoliso määrätty karanteeniin altistumisen vuoksi, Putte itse lähtenyt hotelliin evakkoon. Toivottavasti testit negatiivisia eikä nyt korona viime metreillä pomppisi hyvän finaalin varpaille.

Nyt kannattaa ottaa asioista selvää, ennen kuin puhuu aivan puuta heinää. Sullehan tuo on toki tuttua juttua.

Mitä puuta heinää, ihan Puhtimäen omasta julkisesta IG-tarinasta faktoja? Altistuksesta tieto tullut puolisolle ja Juha varotoimenpiteenä hotellissa.

Ja Puhtimäki varmaan ollut treeneissä, koko joukkueko nyt altistunut? Mä jotenkin epäilen, että kyllä nämä kuitenkin pelaamalla ratkaistaan? Puhtimäen kanssa tai ilman.

Ja Puhtimäki varmaan ollut treeneissä, koko joukkueko nyt altistunut? Mä jotenkin epäilen, että kyllä nämä kuitenkin pelaamalla ratkaistaan? Puhtimäen kanssa tai ilman.

En nyt ymmärrä mistä sen joukkueen kaivoit mukaan aiheeseen, sillä minun viestistäni et siihen viittausta löydä.

Selvennä nyt hyvä mies mikä oli puuta heinää kun aloit syyttämään?

Kunnioitettavaa avoimuutta Puhtimäeltä. Mikäänhän ei muuten taida pakottaa testeihin menemään, vaan puoliso voi olla karanteenissa ja mennä testiin vasta kun on oireita. Taitaa olla jo suosituskin tuolainan käytäntö ja Puhtimäki saa olla joukkueen mukana ihan normaalisti, kunnes tilanne muuttuu. Tuo avoimuus tosin tuo sosiaalisen paineen testiin menemiseen…

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.