Kävin.Sinäkö kävit tarkistamassa jäljen mihin pallo tippui?
Kävin.Sinäkö kävit tarkistamassa jäljen mihin pallo tippui?
HyväKävin.
Otas tuosta frame tai kaksi taaksepäin. Tuohan on maahan osumisen jälkeinen hetki, joka vahvistaa vain sen että oli todella tiukka. Siis ainakin näyttää että olisi maahan osumisen jälkeinen pomppu alkanut?
Niin ei tuosta kuvakulmasta saa selkeää kuvaa oliko sisällä vai ulkona vain ainoastaan paikanpäällä katsomalla sen varmuudella näkisi.Otas tuosta frame tai kaksi taaksepäin. Tuohan on maahan osumisen jälkeinen hetki, joka vahvistaa vain sen että oli todella tiukka.
Itse näin paikan päällä että olisi ollut ulkona, mutta tuomari oli selvästi sen verran varma asiasta että tyydyn tuomioon vaikka vituttaakin 😬Sisällä se oli. Minä näin. Tuomari oli vielä lähempänä ja oli samaa mieltä.
Sanoisin että joko ihan ulkoviivassa tai sitten vähän ulkona. Oon kyllä sitä mieltä että tuomarien pitäis kyllä käydä vielä varmuudella tarkastamassa niin ei jäis mitään epäselvyyksiä.Sisällä se oli. Minä näin. Tuomari oli vielä lähempänä ja oli samaa mieltä.
Toisaalta tuomari on tossa täydessä linjassa viivaa kohden niin periaatteessa siitä voi nähdä onko ulkona vai sisällä. Jos kuvakulma ei ole täysin rajaa myöden niin siitä on vaikea katsoa oliko sisällä vai ulkona. Kaikesta huolimatta vaikka näkisi että oli sisällä niin olisi ihan varmuuden vuoksi voinut käydä katsomassa jäljen niin ei jäisi mitään epäselvyyksiä.Onni-Eemeli Laakso nappasi itselleen paikan miesten Itä-Lännestä. Itse en pysäytyskuvastakaan ollut varma oliko pallo sisällä vai ulkona.
2-tuomarin haukankatse näki kuitenkin tilanteen. Ei täytynyt käydä edes tarkistaa jälkeä. Tuollainen lahjakkuus täytyy palkita. 😂
Eikun sisällä, kalkkiviiva pölähtää. Tai siis viivan päältä hiekka. Pallon jälki näkyy varmasti viivalla eikä sen tarvi olla kokonaan viivalla, riittää että viiva menee rikki.Pys.kuvasta...ulkona.
Ulkona vaikuttaisi olevan.
Sisäpelissä Tino ollut varmaan Mansen parhaita tänään.Koskahan Heikkilät pudottavat Liedon kolmosnumerolta? Tai koskahan Komulainen uskaltaa sen tehdä.
Niin kauan kun ei ole kuvaa viivan mukaisesti pallon putoamisesta niin ei voi varmaksi sanoa. Joko ihan ulkoviivassa tai sitten vähän ulkona.Ulkona vaikuttaisi olevan.
Tuo mitä näkyy viivan päällä on pallon heittämää hiekkaa. Ei itse pallo.
Mutta joo... pitäähän se keisareille...
Joo, huono oli Mökä tänäänkin. Lyötyjä 1+4 sekä 1 tuotu. Ei palkintoa arvonnassa. Ja tuo 5 tikkiä oli yli puolet Mansen koko saldosta.Voisko sen Korhosen jo siirtää jokeriksi, kun ei sillä kentällä oikein mitään tee. Vainikainen voi hyvin pelata Korhosen paikkaa ja Toma 1. vahtina. Haminapelissä se heitti 3 juoksun arvoisesti pallon ruohikkoon ja tänään ei saa kohti tulevaa lyöntiä kopiksi, jonka jatkotilanteesta tulee Hyvinkäälle juoksu.
Sisällähän tuo on. 99% ulkona on sääntöjen mukaan 100% sisällä.Pys.kuvasta...ulkona.
Koskahan Heikkilät pudottavat Liedon kolmosnumerolta? Tai koskahan Komulainen uskaltaa sen tehdä.