Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2025

Otas tuosta frame tai kaksi taaksepäin. Tuohan on maahan osumisen jälkeinen hetki, joka vahvistaa vain sen että oli todella tiukka.
Niin ei tuosta kuvakulmasta saa selkeää kuvaa oliko sisällä vai ulkona vain ainoastaan paikanpäällä katsomalla sen varmuudella näkisi.

Sisällä se oli. Minä näin. Tuomari oli vielä lähempänä ja oli samaa mieltä.
Itse näin paikan päällä että olisi ollut ulkona, mutta tuomari oli selvästi sen verran varma asiasta että tyydyn tuomioon vaikka vituttaakin 😬

Sisällä se oli. Minä näin. Tuomari oli vielä lähempänä ja oli samaa mieltä.
Sanoisin että joko ihan ulkoviivassa tai sitten vähän ulkona. Oon kyllä sitä mieltä että tuomarien pitäis kyllä käydä vielä varmuudella tarkastamassa niin ei jäis mitään epäselvyyksiä.

Onni-Eemeli Laakso nappasi itselleen paikan miesten Itä-Lännestä. Itse en pysäytyskuvastakaan ollut varma oliko pallo sisällä vai ulkona.
2-tuomarin haukankatse näki kuitenkin tilanteen. Ei täytynyt käydä edes tarkistaa jälkeä. Tuollainen lahjakkuus täytyy palkita. 😂

Onni-Eemeli Laakso nappasi itselleen paikan miesten Itä-Lännestä. Itse en pysäytyskuvastakaan ollut varma oliko pallo sisällä vai ulkona.
2-tuomarin haukankatse näki kuitenkin tilanteen. Ei täytynyt käydä edes tarkistaa jälkeä. Tuollainen lahjakkuus täytyy palkita. 😂
Toisaalta tuomari on tossa täydessä linjassa viivaa kohden niin periaatteessa siitä voi nähdä onko ulkona vai sisällä. Jos kuvakulma ei ole täysin rajaa myöden niin siitä on vaikea katsoa oliko sisällä vai ulkona. Kaikesta huolimatta vaikka näkisi että oli sisällä niin olisi ihan varmuuden vuoksi voinut käydä katsomassa jäljen niin ei jäisi mitään epäselvyyksiä.

Ulkona vaikuttaisi olevan.
Tuo mitä näkyy viivan päällä on pallon heittämää hiekkaa. Ei itse pallo.
Mutta joo... pitäähän se keisareille...
Niin kauan kun ei ole kuvaa viivan mukaisesti pallon putoamisesta niin ei voi varmaksi sanoa. Joko ihan ulkoviivassa tai sitten vähän ulkona.

Tino Heikkilä 5/6 ykköstilanteen purku tänään. Voitto tuli, mutta ei tää ykköskärjen tekeminen hirveesti vakuuta. Toisen jakson juoksutkin tuli kakkoskärjestä ja isoina tekijöinä Heikkilän veljekset.

Otan silti mielellään nää vaikeudet tähän alkukauteen kun loppukauteen. Moni miettinyt että pitäiskö Jani Komulainen vaihtaa nyt jo Ronkaiseen niin en usko että tuo olisi pitkässä juoksussa järkevä vaihtoehto kun 2 pelinjohtaja puuttuisi.

Voisko sen Korhosen jo siirtää jokeriksi, kun ei sillä kentällä oikein mitään tee. Vainikainen voi hyvin pelata Korhosen paikkaa ja Toma 1. vahtina. Haminapelissä se heitti 3 juoksun arvoisesti pallon ruohikkoon ja tänään ei saa kohti tulevaa lyöntiä kopiksi, jonka jatkotilanteesta tulee Hyvinkäälle juoksu.
Joo, huono oli Mökä tänäänkin. Lyötyjä 1+4 sekä 1 tuotu. Ei palkintoa arvonnassa. Ja tuo 5 tikkiä oli yli puolet Mansen koko saldosta.
Toisekseen, eiköhän tuo paikkojen kierrätys jatku vielä jonkun aikaa. - Mooseksen taulut ei ole vielä kalkuteltu valmiiksi. Elämme pvm 6.6.-25.
.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.