Mansen peli näyttää liian hyvältä, niin pakko etsiä vikoja järjestelyistä😂
Jos menet Camp Noulle, San Sirolle tai Spurs Stadiumille ja jonotat selkeästi lyhyemmän ajan kuin MansePP:n matsiin, niin jotain on ollut vialla.
Asiallinen kritiikki on asiallista ja siihen pitää pystyä reagoimaan, eli tekemään jotain toisin.
Viime kaudella mainitsin olleeni puoli tuntia jonossa, kun silloinkin maksupäätteet/lipunlukijat eivät toimineet. Tästä seurasi täällä suoraa vittuilua ja vähättelyä ettei näin voinut tapahtua. Se siitä.
Jos lipunlukija ei toimi, niin lippu tai kausikortti luetaan ja asiakas ohjataan sisälle matsiin, vaikka lukemista ei oikeasti tapahdukaan. Alle 0,1% asiakkaista kokeilee tulla samalla lipulla uudestaan matsiin. Kausikortti kanssa prosentti on vielä matalampi.
Jos maksupäätteet eivät toimi, niin ollaan kusessa. Tällöin pitää ohjata käteisellä maksavat omaan jonoonsa ja päästää heidät sisään.
Uusimmat versiot maksupäätteistä toimivat kuin se kuuluisa junan vessa verrattuna näihin vanhempiin versioihin joiden kanssa on paljon ongelmia.
Alle 3000 ihmisen tapahtumassa ei vaan mitenkään voi mennä yli 10 minuuttia jonossa, jos "työntekijät" tietävät miten toimia ja sisäänpääsyaukkoja on tarpeeksi yleisömäärään nähden.
Monella on kausari tai lippu valmiiksi ja heidän pitää tietysti mennä eri aukosta kuin vasta portilta lippuja ostavien. Tämä on itsestäänselvyys tapahtumajärjestäjälle.
Maksupäätteiden toiminta on tapahtuman priolistalla top-kolmessa aina, koska niiden toiminta korreloi suoraan tulonvirran kanssa.
Toivotaan, että tapahtuman johtaminen kehittyy ja mm. talkoolaiset opetetaan ratkaisemaan yleisimmät ongelmat sutjakammin.
Uusien asiakkaiden kohdalla tämä kokemus on kaikkein tärkeintä hoitaa hyvin, jotta he tulevat uudestaan ja uudestaan paikalle.