Eihän tuo Aarnon arvio kohtuuttoman kaukana nähdystä ole. Nyt taas Pattu räpeltää ja kotarit tuskin olisi yllätys.
Taisit rahasta avautua, vaikka ethän sä oo koskaan Mansesta provonnut🙈 (omasta mielestäsi?)Herkässä on keltainen kortti Manse palstalla. Ihan aiheesta tuli palaute eka jaksosta.
Ilmeisesti peliesitykset on kritiikin ulkopuolella. Mää olen kovasti pahoillani kaikest jengi suuttui ihan aiheest...
Ei kannata puhua pahaa täällä Mansesta, muuten keltainen/punainen heiluu. Itse koin viime vuonna kyseisen kohtalon Mansen palstalla.. ylläpidolla menee turhan helposti ihon alle, jos vähän antaa kriittistä tekstiä mansea kohtaan aiheesta. 🥲Herkässä on keltainen kortti Manse palstalla. Ihan aiheesta tuli palaute eka jaksosta.
Ilmeisesti peliesitykset on kritiikin ulkopuolella. Mää olen kovasti pahoillani kaikest jengi suuttui ihan aiheest...
No en tiedä miten raha liittyy tämän päivän peliesityksiin. Toki tiedät tämän mutta näköjään pakko esittää marttyyriä.Herkässä on keltainen kortti Manse palstalla. Ihan aiheesta tuli palaute eka jaksosta.
Ihan normaalia. En mäkään tule Kipan ketjuun irvailemaan mestaruus tavoittestanne.Ei kannata puhua pahaa täällä Mansesta, muuten keltainen/punainen heiluu. Itse koin viime vuonna kyseisen kohtalon Mansen palstalla.. ylläpidolla menee turhan helposti ihon alle, jos vähän antaa kriittistä tekstiä mansea kohtaan aiheesta. 🥲
No kyllä mä ihmettelen, mitä rahan mainitseminen tämän päivän peliin oikein tuo? varsinkin kun ihan mutuna muistelen, että vastaavia mainintoja nimimerkiltä löytyy, jonkin verran.Ei kannata puhua pahaa täällä Mansesta, muuten keltainen/punainen heiluu.
Ei nyt kaivattu tätä yllä olevien varoitusten ja ohjauksen jälkeen - varoitus @Taktinen häpläysKaiken maailman lantapaukut...
En itse maininnut omalla kommentilla rahaa mitenkään.. kyllä se on totta, että aikoinaan kun manse laittoi haisemaan, niin siitä asiasta mainitsin (kateellisena) ja faktahan se oli että kyseessä varsinkin silloin oli hyvin pitkälti rahalla hankittu joukkue. Mutta ne piirtää kellä on liitua.No kyllä mä ihmettelen, mitä rahan mainitseminen tämän päivän peliin oikein tuo? varsinkin kun ihan mutuna muistelen, että vastaavia mainintoja nimimerkiltä löytyy, jonkin verran.
Manselle 6-8 juoksun lyöminen per jakso pitäisi olla arkista rutiinia.Pattu on pelannut hyviä jaksoja jo ennen eilistä manse peliä muitakin kärkiporukoita vastaan.
Mansella varmaan hieman kipsaantui oma peli vastustajan ekan jakson hurmoksesta ja aika paljon oli Ruuskan varassa, että tuleeko sieltä niitä pinnoja.
Esitä oma arviosi.6-8 lyötyä per jakso arkista rutiinia? Anna mun kaik' kestää 🤣.