No kertokaahan nyt nimeltä ne pelaajat, jotka ovat todenneet Kohosen riittämättömäksi. Puputille uutinen tuli ainakin shokkina. Eikös tuollainen nimettömänä huutelu ollut "paskahousujen toimintaa"?
en oo ottanut tähän mitään kantaa, vaikka oon kuullut myös huhuja että pelaajista löytyy jotka eivät olleet tyytyväisiä kohosen panokseen. eikä tuo tyytymättömyys välttämättä olis ollut sitä että pelaajat olis halunnut kohosen pois, vaan ehkä paremmin sitoutuvan pestiinsä. muistetaan myös että puputti sanoi että parempi että pelinjohtaja vaihtuu nyt kun keskellä kautta.
mietin myös kun katoin viime lauantaina tuon pelin, niin pelissä oli aivan erilainen ilme mitä 2 edellisessä pelissä. peli näytti todella vapautuneelta. toki voi olla että johtu siitä että panoksena oli saada pieni mahdollisuus lopputurnaukseen menosta, mutta ei tuo kohosen lähtö näkynyt negatiivisella tavalla pelissä.
jos näin on ollut että kohosen panokseen ei olla oltu tyytyväisiä, niin mielestäni tässä on epäonnistuttu jo siinä vaiheessa kun palkattiin pelinjohtajaksi kärkiseuraan sellainen jolla ei ole kokemusta pelinjohtajana olosta superpesiksessä eikä mitään sidettä seuraan. enkä siis väitä ettenkö itse olisi pitänyt tätä hyvänä asiana, koska olishan tämä tuonut lisää mielenkiintoa ensi kesään, mutta samalla tiedostin että onhan tässä riski olemassa.
niin kun sanoin niin en tiedä tarkkaan mitä tässä on taustalla ja tääkin voi olla turhaa spekulointia. olis vaan kiva jos sais tietää mitä siellä on tarkalleen tapahtunut ja mitkä ne syyt on miksi tämmöiseen tilanteeseen päädyttiin. oon silti edelleen sitä mieltä että tiedottamisen pitäis parantua, mietittäis siellä seurajohdossa asiat tarkkaan jne ettei tälläsiä kohuja tulis jatkuvasti.