Just näin. Virkiän lukkari parempi. Kärki parempi. Kotiuttajat vähintään yhtä hyvät. Pesäkarhujen etukenttä parempi. Siis vertailu Virkiä/Pesäkarhut. Eli mestaruus ainoa mikä riittää!
Ratkaisu pelin perusteella Vihtkarille jäi ja paljon terävöittämistä. Juuri nuo merkki viimeisellä ja lyöjät loppuu yhtenään tekevät naisten pelistä tuon näköisen. - Se, että Manse voitti tökkyröintiensä lomassa kertoo vain siitä, että kapasiteettiä on. - Toivotaan vain, ettei voiton huumassa peitellä jätöksiä kuin kotikissa!Onnea Mansen leideille. Olipas jännitysnäytelmää kerrakseen. Se on jotta niin, että sarjan katkaiseminen on todella vaikiaa. Henkimaailman asioita. Ja se vanha jo osin kulunutkin sanonta, jotta Manse on juur itse pahin vihollisensa. Runkosarjassa ja vielä Vaasaa vastaan mentiin aika kepeästi, Virkiä sarjassa näkyi jo painetta hyvän pelin jälkeen seuraavassa pelissä. Toki vastus kovenee koko ajan. Nyt oon kuitenkin rohkiasti sitä mieltä, että Virkiä on jopa parempi joukkue kuin Pori. Itse lähtisin finaaleihin terävöittämään otteluun valmistautumista. Molemmat pelit Lapualla saattais antaa aihetta siihen.
Näyttäis olevan lippuja myyty jo nyt aikalailla. Mikä on naisten pelien yleisöennätys kaupissa?Pesis on parasta paikan päällä. Lauantaina Kauppiin klo 13!
Hohhoijaa mitä sekoilua. Melkeen tekisi mieli sanoa, että onneksi en mennyt paikan päälle.
Mietin täysin samaa. Aivan ylileveää tonttia pelaa välillä.Pj:n ajatus ei nyt pysy kasassa, ja sen seurauksena kuumenee... Hukka pelaa ylisuurta aluetta ulkona, Korpela pystyis kyllä pelaamaan aktiivisemminkin. Yllättäen juoksut tulee Hukalta, koska kukaan ei pysty ylisuorituksiin.
Nimenomaan. Etupäässä Hukka ja Saaga. Hukalta hyvin harvinaisia virheitä. Näiden naisten pitää huomenna parantaa eniten.Virheiden määrä kesässä on vakio ilmeisesti ja Manse teki koko kesän kiintiönsä tähän peliin. Ehdottomasti heikoin peli manselta tähän mennessä tällä kaudella ja suuret nimet suorittivat ala-arvoisesti.
Näin varmastikin. Veikkaan huomenna olevan laadukkaampaa pesistä.Lataus meni yli, pelinjohtoa myöten. No huomenna tämä ei toistu kun on saatu suuremmat höyryt päästä!