Oon seuraillu tätä foorumia kymmenisen vuotta. Siis seuraillu enkä lainkaan kirjootellu. Tampereelle kun muutin 2000 luvun alussa ei täällä oikein ollu pesisbuumia. Mansen sitte löysin justiinsa noin 10 v sitten.
Tämä aihe tästä huoltajan potkuista sai minutkin kirjoottaan. Kun oon pesäpalloa seurannu jo -60 luvun lopusta, etelä-pohjanmaalta kun oon kotosin. Sieltä lährin -80 luvulla ja kiertelin ympäri maailmaa. Oon ollu sisällä myös erilaisisissa seuraorganisaatioissa (pesäpallossakin), välillä melkein täyspäiväisenä. Työhistoriaa on kansainvälisistä firmoista asti, erilaisista organisaatioista.
No, en tullu ittestäni kirjoottaan vaan ihan laitoin tietoa, mihin pohjaan mielipiteeni.
Ihan ensiks, jos potkut annetaan, ne annetaan naamatusten ja perustellen. Jos siihen on mahrollisuus. Toiseks, asiat sovitaan jottei niitä lähretä julkisuudes spekuloimaan.
Huoltaja avautui somes ilmeisesti kun täällä oli kuvat ja kaikki. Miksi? Oon ikäni ollu sitä mieltä, että mikä on joukkueessa se joukkueeseen jää. Jos on sitoutunu porukkaan ja haluaa porukalle kaikkea hyvää, niin sitte ei kirjoottele tollaisia julkisesti. Vaikka kuinka harmittais. Ja aina pitää muistaa, että tässäkin luetaan vain toista osapuolta. Mistä meistä kukaan oikeesti tietää mitä siellä on taustalla ollu?
Lisäks, en oo koskaan ollu missään seurassa, joukkueessa tahi organisaatios, missä tasaveroset ihmiset vois antaa potkuja toisilleen. Potkut antaa johto tahi esimies alaisilleen. Tehtävästä voiraan kyllä vapauttaa esim tälläses vapaaehtoistoimes.
Meirän pitäis tietää paljon enemmän enenku voiraan ripustaa ketään köyrestä roikkuun syyllisenä.
Ja vielä, ainakin meirän alasarjojen pesäpallojoukkueis pelinjohtaja oli aina, korostan aina, se suurin päällikkö, joka päätti mitä joukkuees tapahtuu, keitä siellä pelaa ja keitä häärää taustois. Eli en ihan heti jaksa uskoa, että tässäkään pelinjohtajan yli ois kävelty. On kuitenkin huippu-urheilusta kysymys.
Loppuun. Jos ihminen on hoitanu kaikki viimesen päälle ja nauttii porukan luottamusta, miksi hänet ylipäätään haluttais pois? Meirän Mansen naiset on sarjakärjes, 15 ottelun voittoputki päällä, peli-ilme hieno. Kuinka paljon siellä voi olla asioita pieles?
Annetaan naisille rauha pelata ja lopetetaan turha spekuleeraaminen kun ei mistään mitään tieretä.