Mikäs on "Karhun" arvio pelurista K.Kautto?
On todella kovan potentiaalin etenijä. Vauhdista ei jää kiinni, kokonaisvaltaisesti ei tietenkään vielä ole mikään Peltokangas/Juka, mutta voi hyvin olla parin vuoden päästä.
Ulkona peliaikaa ainoastaan B-tyttöjen puolella. Ei ainakaan niissä peleissä, jotka itse olin paikalla katsomassa tai katsoin Ruudusta erottunut erityisesti, hyvässä tai pahassa. En tosin tiedä onko Mansessa edes suunniteltu ulkopeliroolia vai jatkaako jokeripaidassa, mutta itse olisin antanut tuohon edes mahdollisuuksia Porissakin, vaan ei ainakaan Pokelalta luottoa tullut.
Lähtö kirpaisee kyllä ja niin kirpaisee monella muullakin täälläpäin, joka kertoo myös tuosta potentiaalista. Oma toive on, että kaikki mahdollinen on tehty Porissa pysymisen eteen ja lähtenyt vasta sen jälkeen. Huonoista väleistä tuskin ainakaan johtuu, oli voittamassa juuri tyttöjen kultaa B-tytöissä ja Pesäkarhujen somessa onniteltiin synttärisankaria muutama päivä takaperin, vaikka Manseen lähdöstä olikin jo jokin aika takaperin uutisoitu.
Kaikkiaan, jokeripaitaan tai räpylä käteen, huippulupaavan vahvistuksen saatte Kautosta. Kristallipalloa kun ei ole, niin paha sanoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta merkit on todella hyvät, jollei erinomaiset. Ja ikäähän ei vielä ole paljon yhtään mitään, joten vasta pieni pintaraapaisu nähty siitä, mitä saattaa olla vaikka jo parin vuoden kuluttua.