Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2022

Viestejä
1,721
Vimpelin #1 on ollut Mikko Vihriälä, Sotkamon #1 on Kalle Kuosmanen ja Kouvolan kärkenä pelaa myös Tommi Mäentausta.

Kummasti Vihriälän, Saukon, Piiponniemen, Kuosmasen, Mäentaustan ja Pesun prosentit ovat parempia kuin yhdenkään Mansen ykkösen tai etenijäjokerin.

Vimpeli
1. Mikko Vihriälä 52/88 59%
2. Olli Heikkala 45/82 55%
3. Jere Saukko 34/39 87%

Sotkamo
1. Iivari Vihanto 46/96 48%
2. Niilo Piiponniemi 50/66 76%
3. Kalle Kuosmanen 34/56 61%

Kouvola
1. Patrik Vartama 44/80 55%
2. Tommi Mäentausta 50/79 63%
3. Ville Pesu 37/58 64%

Viitosella ja etenkin nelosella alkavat kentällemenoprosentit ovat aivan luokatonta tasoa ja kärkijoukkueiden kärjellä tuollaisia lukemia näkee aniharvoin.

Kun tämä nyt kerran meni tilastoviilaukseen, niin mainitaan nyt vielä, että kärkenä pelatessaan Simon % on tasan 60,00. Eli 18/30. Riittää mulle tässä vaiheessa. Jos sitten muilla on paremmat pelaajat, niin sillehän mä en mitään mahda.
Kaikesta prosenttipelistä huolimatta sarjataulukko on ainoa mittari joka toimii.
 
Viestejä
528
Kun tämä nyt kerran meni tilastoviilaukseen, niin mainitaan nyt vielä, että kärkenä pelatessaan Simon % on tasan 60,00. Eli 18/30. Riittää mulle tässä vaiheessa. Jos sitten muilla on paremmat pelaajat, niin sillehän mä en mitään mahda.
Kaikesta prosenttipelistä huolimatta sarjataulukko on ainoa mittari joka toimii.

Onkos Simolla vielä jokin vaiva kerta ei Lehtimäki nuilla prosenteilla peluuta nro 1?
 
Viestejä
425
Pidän selvänä, että Vainikainen on se pelaaja, jonka toivotaan olevan kunnossa ja ottavan roolin Mansen kärkenä syksyllä. Tikkakoski on mielestäni joukkueen nopein etenijä, mutta hänen lyöntivalikoimansa ei ole optimaalinen kärkeen. Eteni muuten todella hyvin Kempeleessä kun vaan pääsi kentälle.

Tikkakoski on lahjakas pelaajana ja vahvuudet tulisivat enemmän esiin numerolla 2. Tähän rooliin Mansella on parempia pelaajia. Samoin ulkokentällä on hänen kannaltaan harmi, ettei sittenkään saanut kunnon näyttöpaikkaa etukentällä Toivoisin, että Tikkakoski mahtuisi kokoonpanoon, koska hän tuo sisäpeliin kuitenkin selvästi Lehtoa enemmän.
 
Viestejä
187
Myllyniemellä hiukan maha täynnä. Laittomikta ei jaksa palata kuin isolla hölkällä. Söi Pertulta taas yhden lyönnin.
Ihmettelen.
 

olihansepalo

Myllyniemi ollut koko kauden mahatäynnä. Toki siellä oli talvella loukkeja mutta sen taakse on tueha mennä. Tasonnostoa tai Liljaa kakkoseksi kuten alkukaudella
 

olihansepalo

On muuten selväpiirteinen tuo valotaulu kentällä. Samaa pitäisi velvoittaa lisenssinsaamiseksi jokaisella superin paikkakunnalla.
 

olihansepalo

Ei Manse mitään ole esittänyt. Eniten räväkkyyttä on tosin ollut Lehtimäen tuuletuksissa.
Tehdään tarvittava ja se riittää voittoon. Tampereella on perinteet urheilussa tähän. Katos se on se voittamisen kulttuuri mikä kaupungissa velvoittaa. #Urheilunpääkaupunki 😀
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös