Ostojoukkue tai ei niin minä ainakin viihdyin kun on kovia pelimiehiä molemmissa joukkueissa. Tervetuloa vaan Manselle top4 kastiin, toivottavasti visiitti on pitkä ja saamme nähdä kovia pelejä Koplaa vastaan tulevillakin kausilla 👍🏻
Ihmetellä täytyy, että millä perusteella Jussila palkittiin Ruutu-tähtipelaaja palkinnolla.Jussila heikko, ihme kikkailuja.
Mitä seurannut niin tämä ruutu-tähtipelaaja taitaa olla jokin vitsipalkinto. Tänään ainakin oli.Ihmetellä täytyy, että millä perusteella Jussila palkittiin Ruutu-tähtipelaaja palkinnolla.
Hieno homma. Kumpa saataisiin vielä sisältöä viuhkamiehen kirjotuksiin.No nyt tuli kunnon sisältöä keskusteluun.😂
Eivät tällaiset turhat viestit nyt viikkoa myöhemmin ole järkevän keskustelun peruspilareita, ei enempää siis, kiitos.Hieno homma. Kumpa saataisiin vielä sisältöä viuhkamiehen kirjotuksiin.
Nyt tuli joko muunneltua totuutta tai suoranaista valetta. Toki ravintolapalveluissa on toivomisen varaa, mutta Kaupissa yhdessäkään pelissä - edes turvaväleistä huolehtimalla - ei ole ollut yli 20 metrin jonoa, ja pisin jonossaoloaika (tauon aikana) on ollut maksimissaan viisi minuuttia.Ravintolapalvelut on kyllä huonosti hoidettu. Itse kun kävin kesäkuussa siellä Joma- pelissä niin jonot oli 100 metriä pitkät
Nyt tuli joko muunneltua totuutta tai suoranaista valetta. Toki ravintolapalveluissa on toivomisen varaa, mutta Kaupissa yhdessäkään pelissä - edes turvaväleistä huolehtimalla - ei ole ollut yli 20 metrin jonoa, ja pisin jonossaoloaika (tauon aikana) on ollut maksimissaan viisi minuuttia.
Jos on tottunut "mulle heti kaikki" periaatteeseen, parin minuutin jonotus voi tuntua ikuisuudelta. Olen ollut kaikissa Mansen kotipeleissä Keisari-katsomon jonoissa. Nopeasti ne hoituvat.No tuo nyt on ihan täyttä potaskaa. Et tainnut olla Joma-pelissä jonossa, jossa itse olin. Oli varmasti eka peli, jossa tupa oli lähes täysi.
Onko Viuhkamiehellä joku oma VIP-jono, jos pari minuuttia on mennyt. Kauden avauksessa Tahko-pelissä jonotusaika minulla oli hieman reilu kuusi minuuttia. Tuolloin piti vielä ostoksen jälkeen odottaa muutama minuutti makkaraa, kun eivät olleet valmiina. Ja Kopla pelissä melkein 12 minuuttia. Olen vuosia työn puolesta tehnyt kioskijonojen kellotuksia eri urheilu/festaritapahtumissa ja missään ei saisi olla yli 5 minuuttia. Mutta mitä olen kuullut, Manse ohjeistaa todella heikosti talkoolaiset, joten syytä ei voi ainakaan täysin heidän päällensä laittaa.Jos on tottunut "mulle heti kaikki" periaatteeseen, parin minuutin jonotus voi tuntua ikuisuudelta. Olen ollut kaikissa Mansen kotipeleissä Keisari-katsomon jonoissa. Nopeasti ne hoituvat.
No sama voi kyllä käydä normipistelaskullakin, että voittajankin sijoitus tippuu. Toki nyt se ero, että tuo "pistemäärä" laskee, mutta lähinnä matemaattinen kikkailu tuokin on. Jos kaikki pelaa saman määrän otteluita, on ihan sama lasketaanko pisteitä vai keskiarvoa.Eipä tule heti ajatelleeksi, että päivän kärkipelin Veto - Manse jälkeen molempien joukkueiden pistekeskiarvot laskevat, kun ensimmäinen jakso pelattiin tasan. Sarjasijoitus siis ”laskee” molemmilla. 🙄
Mutta kun ei pelaa. Osa pelaa tod.näk 28 ja osa 27. Imatra toivottavasti 22.No sama voi kyllä käydä normipistelaskullakin, että voittajankin sijoitus tippuu. Toki nyt se ero, että tuo "pistemäärä" laskee, mutta lähinnä matemaattinen kikkailu tuokin on. Jos kaikki pelaa saman määrän otteluita, on ihan sama lasketaanko pisteitä vai keskiarvoa.
Juu, mutta pointti oli, että tuo kuvaltu tilanne voisi tapahtua ihan hyvin, vaikka pelaisikin. Imatran kahden sijan nousu pelaamatta pelejä sen sijaan ei voisi normioloissa tapahtua(kun tasapisteissäkin sijat 3 pisteen voitoilla, juoksuerolla voisi tapahtua).Mutta kun ei pelaa. Osa pelaa tod.näk 28 ja osa 27. Imatra toivottavasti 22.