Supervuoro Verkkolehti »

Manse PP 2021

Viestejä
1,006
Arvon palstailijat, tiedoksenne että Mansen miesten joukkue pelaa tänään Superin puolivälierissä! Imatralla. Ja ottelusarjahan on IPV:lle 0-1. Kolmella voitolla pääsee välieriin. Itseäni kiinnostaa tämä!

Ymmärrän, että kun tulos on huono kuten eka jaksolla niin jotain halutaan muuttaa... Ehkä silti vähän ihmetyttää, että tällä kokoonpanolla jatketaan. (1. Lilja 6. Vainikainen, Kivinen jokerina). Onkohan Kivisen pelikunto ihan 100%? Hieman yllättäen eka pelin suurin ongelma ei ollutkaan lehtiä myöten julistettu "ykkösen puute" vaan ykköstilanteen purku.
Toivottavasti Myllyniemi palaa omalle tasolleen
 
Viestejä
727
Minua ei haittaa et lilja ykkönen. Itse en pääse yli vainikainen on Kutonen ja tuohisaari ysi.
Yhden ykkös-kakkosvälivaihdon Vainikainen kyllä viime pelissä sössi ja nosti kätensä kakkosella pystyynkin, kun otti ykköseltä huonon lähdön. Toisaalta muuten eteni ekalla jaksolla aika hyvin ja toi juoksunkin. Vaikea sitten sanoa, että onko Vainikainen parhaassa etenemiskunnossa vieläkään sitten vai onko Lilja nopeammassa kunnossa. No, sitten vedettiin Lilja toiselle jaksolle kärkeen viime pelissä ja samalla jatkuu tänään. Mielestäni Imatra pitäisi voittaa kummalla vaan kärjellä, jos sisäpeli vaan muuten toimii, mutta näkee sitten, että riittääkö Liljan nopeus ykköseksi välierissä/finaaleissa, jos niihin päästään. Vaihtolyönnit oli tosiaan vähän heikkoja ekan puolivälieräpelin ekalla jaksolla, mutta ekassa playoff-pelissä nyt voi tuolla lailla joskus käydäkin. Hyvinhän ne vaihtajat Mansella yleensä pelaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
558
Niin, siis ite en nähnyt ihan koko peliä vaan lähinnä toisen jakson ja superin. Kyllä siellä Tuohisaarellekin niitä tötöilyjä sattui, kirkkaimpana pelin päättänyt "hei olen tosi kovasti menossa, tekisitkö kärpäsen" -kärkkyminen... Mutta ei tuo nyt minusta ylipäätään etenijöihin kaatunut vaan lyöntipeliin yleisemmin. Liian helppoja paloja annettiin kaverin tehdä.

Yksittäinen läpäri voi vastustajalle tuoda sen neljä juoksua pelissä kuin pelissä, se ei vaadi välttämättä edes virhettä vaan sopivan häikäisyn tai virhepompun (hyvän lyönnin ohella tietty). Kyllä sen verran pitää pystyä kirimään. Vrt. Vimpelin aloitus saarikentällä Mansea vastaan...
 
Viestejä
432
Kokoonpano on suht odotettu. Tuohisaaren siirto ysiksi saattaa johtua vaivoista. Toisaalta tuolla numerolla voisi tarvittaessa hypätä Liljan eteen pidentämään kärkeä. Kivisen rooli on hieman epäselvä kun hänellä ei ole oikein osunut palloon.
 
Viestejä
115
Mikä on asiattomien kommenttien taustalla? Miksi olet noin katkera? Harmittaako muiden menestys? Yritä itse enemmän niin ei muiden menestys harmita noin paljoa.
En nyt oikein ymmärrä mikä tässä oli asiatonta? Ja ei harmita kenenkään menestys, vaan esimerkiksi Mansen menestystä olen odottanut jo vuodesta 2013 jolloin Tampereelle muutin ja aloin taivalta seurata. Kiinnostaisi vain tietää hieman taustoja, mutta ymmärrän hyvin, että ry-pohjaisen seuran ei tarvitse niitä julkisesti avata. Suhteellisen tarkasti satun vain tietämään Tampereen seudun mainospaikkojen hintoja.
 
Viestejä
1,006
En nyt oikein ymmärrä mikä tässä oli asiatonta? Ja ei harmita kenenkään menestys, vaan esimerkiksi Mansen menestystä olen odottanut jo vuodesta 2013 jolloin Tampereelle muutin ja aloin taivalta seurata. Kiinnostaisi vain tietää hieman taustoja, mutta ymmärrän hyvin, että ry-pohjaisen seuran ei tarvitse niitä julkisesti avata. Suhteellisen tarkasti satun vain tietämään Tampereen seudun mainospaikkojen hintoja.
Ai mikä on asiatonta? Syytät seuran puheenjohtajaa vaalirahoitusrikoksesta ja kirjoittelet täysiä valheita. Reppana.
 
Viestejä
349
Voi olla, ettei Tampereella ole perinteitä tai lajikulttuuria, mutta ovat takoneet kuitenkin toista tusinaa juoksua puolivälierän avausjaksolla.
 
Viestejä
1,425
En nyt oikein ymmärrä mikä tässä oli asiatonta? Ja ei harmita kenenkään menestys, vaan esimerkiksi Mansen menestystä olen odottanut jo vuodesta 2013 jolloin Tampereelle muutin ja aloin taivalta seurata. Kiinnostaisi vain tietää hieman taustoja, mutta ymmärrän hyvin, että ry-pohjaisen seuran ei tarvitse niitä julkisesti avata. Suhteellisen tarkasti satun vain tietämään Tampereen seudun mainospaikkojen hintoja.
Lue tarkkaan Helimon haastattelut vaikka viimeisen vuoden ajalta. Siinä sinulle tietoa. Jos sitten uskot? Olisi kiinnostavaa tietää kattava valopylväs mainonnan hinta ja mikä firma niitä myy. Kun sinä sen tiedät.
 
Viestejä
727
Noni, tosi hyvä eka jakso, etenkin sisäpelissä. Nyt vaan ei saisi tulla hyvänolontunnetta tauolla, kun puolet pelistä vielä jäljellä.
 
Viestejä
1,006
Lue tarkkaan Helimon haastattelut vaikka viimeisen vuoden ajalta. Siinä sinulle tietoa. Jos sitten uskot? Olisi kiinnostavaa tietää kattava valopylväs mainonnan hinta ja mikä firma niitä myy. Kun sinä sen tiedät.
+ Superkopittaja väittää, että Helimo maksattaa Mansen mainoskampanjat vaalirahoituksella, minkä on vaalirahailmoituksen mukaan maksanut kokonaan itse.
 
Viestejä
3,377
Ja toinen jakso 2-1 IPV johtaa. Manse sitte Palas Kaupin tyyliin. Voi että kun manse nii hyvin eka jakso pelas nii sitte toka jakso menos kohti päin persettä. HERÄTYS MANSE
 
Viestejä
3,377
Taisi jäädä liian hyvä olon tunne koppiin kun tuli toisella jaksolla tappio. Palattiin sitten perjantai iltaa takas. No nyt Superissa homma himaa. Tsemppiä manse
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös