Vikström ja Huusko tänään Kivipellon povitaskussa, mutta klaarattiin homma! Kuitunen on sarjassa parantanut peli peliltä!
Miksi ottelukeskustelu meni keskusteluksi jaksopelistä? Johtuuko se siitä, että täällä on dinosaruksia, vai haetaanko tässä nyt valmiiksi selitystä Koplan hyvin mahdolliselle häviölle? Kyllä olisi voitettu, jos yhdeksää vuoroparia olisi pelattu. Jep jep.
Olisko vähän maksetut tuomarit. Ei oikein muuten käy järkeen.
mun mielestä noita on turha edes spekuloida. aine ei ole ollut tällä kaudella hirveän terävä muissakaan otteluissa ja on saanut useamman joukkueen kiihtymään.Luultavasti tällä kertaa ei ollut.
Yleensähän ne ovat selkeästi Koplan puolella.
Yhden Koplan juoksun toi mm. kolmoselle jo kärähtänyt pelaaja.
mun mielestä noita on turha edes spekuloida. aine ei ole ollut tällä kaudella hirveän terävä muissakaan otteluissa ja on saanut useamman joukkueen kiihtymään.
Onpa harmi että Kouvola lähti lauluun. Tuomarit teki sitä ja tätä, sellasta se on. Harmi.
mun mielestä noita on turha edes spekuloida. aine ei ole ollut tällä kaudella hirveän terävä muissakaan otteluissa ja on saanut useamman joukkueen kiihtymään.
Ihan vaan urheilu on kyseessä eikä mikään kirous. Pitkään hienoa uraansa Kouvolassa pelanneita pelaajia ei ole tarvetta halventaa tälläisellä (huumori?) idealla. Jokainen huippupelaaja ei mestaruutta saavuta, vaikka moni lajia seuraava saattaisi ajatuksissaan sellaisen heille suoda.-Fanipaitaidea: Koplassa tähän kauteen pitkän uransa lopettavien naamat mustavalkoisena muotokuvana mustaan paitaan ja ylle teksti: 0-2023 Kouvolan kirous
Vielä on kesää jäljellä.Aika hauskalta kuulostaa Sburaturan kommentti 4.8.2022
– On hyvä, että Tampereella on superpesisjoukkue ja että pesäpallo on ottanut suurkaupungissa tuulta purjeisiinsa. Siellä on huippupesiksen osalta ehkä vielä vähän opeteltavaa.