OoPR.
(Onneksi on Perttu Ruuska.)
OoPWOoPR.
Kyllähän siinä useamman kerran taisi väärä oikeeseen kohtaan napsahtaa ottelun aikana. Ettei jopa eka jakso päättyny Puten irtoamiseen.Vainio oli varsin aseeton
Pleijareissa 0-5 johto asemasta tappioon ei toki kuuluisikaan sitä aiheuttaa..Yhäkään ei kyllä pienintäkään huolta.
Hieno avausmatsi sarjaan. Kopla petrasi merkittävästi toiselle jaksolle avausjakson surkeuden jälkeen.
Yhäkään ei kyllä pienintäkään huolta. Selvä kolmostilanteiden voitto (varsinkin kun huomioi, että noista läpäreistä niistä kirjautui "ilmaiseksi"), sisäpeli rullasi ihan ok vieraskentälläkin ja Vainio oli varsin aseeton. Tikkakoski voi ehkä jättää mailan kotiin, kun Kaupissa karnevaaleilla ei tarvinne lyödä kertaakaan kentälle päästäkseen.
Tuollaisia suonenvetoja kuin Wahlstenille sattuu tässä pesäpallo-nimisessä lajissa. Pitkässä sarjassa tapaavat sitten tasaantua.
Nyt kun Vartama selvästi näyttäisi olevan ihan iskussa, onko kakkosena jo perjantaina?
Olen aivan vakuuttunut, että tänään oli n. 400 - 500 katsojaa enemmän kuin Kossua vastaan. Sen verran on silmä pitkän ajan kuluessa harjaantunut arvioimaan yleisömäärää. Oma arvio on, että määrä jäi muutaman satasen kauden suurimmasta. Uudessa katsomossa on 2 000 paikkaa ja siellä oli tyhjää tilaa 200 - 300. Vanhassa betonissa on 1 000 paikkaa ja se oli n. puolillaan. Siihen kaljakatsomo ja kakkosjatke päälle.E: Lisättävä vielä, että yleisömäärä jäi yllättävän alhaiseksi. Viikko sitten torstaina 1748 Kossua vastaan ja tänään ei kahta tonnia rikki hyvästä kelistä huolimatta. Haminaan varmaan jäi joku katsoja mutta siltikin odotin enemmän.
Olen aivan vakuuttunut, että tänään oli n. 400 - 500 katsojaa enemmän kuin Kossua vastaan
Olen aivan vakuuttunut, että tänään oli n. 400 - 500 katsojaa enemmän kuin Kossua vastaan. Sen verran on silmä pitkän ajan kuluessa harjaantunut arvioimaan yleisömäärää. Oma arvio on, että määrä jäi muutaman satasen kauden suurimmasta. Uudessa katsomossa on 2 000 paikkaa ja siellä oli tyhjää tilaa 200 - 300. Vanhassa betonissa on 1 000 paikkaa ja se oli n. puolillaan. Siihen kaljakatsomo ja kakkosjatke päälle.
Niin, ne kausikorttilaiset. Vai olihan Koplallakin runkosarjamallinen ainakin yhtenä vaihtoehtona?