Jees, Patovakin poissa. Melko tuoreet miesten superin jokerit, Kokkosella debyytti ja eihän Tschesmenskilläkään montaa peliä ole.Kaverilla vähän poissaoloja näköjään.
Siinä tuli äsken 2. vuoroparissa Latvalalle lyöjän hattutemppu eli kolme paloa lyöntivuorolla.Kannattaisi kyllä ottaa Wahlsten ja Nikkanen ennen Latvalaa, kun Matilla ei ole tänään ollut pallo yhtään kepissä.
Latvala vittuun ekasta parista. Saatais varmemmin pää auki ekas parisEi täs hommassa ole mitään älyä. Mikä noissa kotareissa kusee?
Ei ole selkeää taktiikkaa. Hyvinkää hyökkäsi Koplan perinteiseen kuvioon välittömästi varsilla ja pussareilla. Itse en ainekaan Kouvolan taktiikasta saanut kiinni.Ei täs hommassa ole mitään älyä. Mikä noissa kotareissa kusee?
Samoin eläkeläiselle 17 euroa lipusta älytön hinta. Eipä ole enää tällä kaudella pelejä tullut käytyä katsomassa. Ruudusta näkee kuukauden samalla hinnalla kaikki kuukauden pelit.Itse olen viimeiset 5 kesää käynyt aktiivisesti Koplan matseissa, koska lipun hinta oli oikeasti edullinen. Matsissa tuli sitten ostettua makkaraa ja juotavaa eikä se tuntunut lompakossa mitenkään pahalta.
Opiskelijalle 17€ pelkästä lipusta on kyllä ihan liikaa. En ole käynyt tänä kesänä vielä yhdessäkään kotipelissä, vaikka tänään olisi ollut oikein oiva paikka mennä kesän ekaan. Tulen todennäköisesti käymään vain kärkiotteluissa (joissa on muutenkin kalliimmat liput) ja parissa muussa pelissä runkosarjan aikana. Harmi, koska olisin halunnut nähdä Pitkäsen otteita enemmän livenä. Muutenkin Koplaan on syntynyt vuosien varrella suuri tunneside. Harmittaa, että ei vaan pysty menemään peleihin tällä hetkellä.
Latvala on upea pelaaja. Nykykuntoon nähden vastuuta annetaan kuitenkin liikaa sisäpelissä. Matti Saukon hyvää virettä pitäisi hyödyntää paremmin.Latvala vittuun ekasta parista. Saatais varmemmin pää auki ekas paris