Katellu pelejä 50 vuotta ja tää on vitsi parhaasta päästä!!!Noo. Pelaajien valinta. Nostaa vielä palkinnon arvoa. Katselet pelejä lisää niin kyllä se ymmmäryksesi vielä kasvaa. Vaikea laji joka tepon ymmärtää mutta kyllä se siitä.
Katellu pelejä 50 vuotta ja tää on vitsi parhaasta päästä!!!Noo. Pelaajien valinta. Nostaa vielä palkinnon arvoa. Katselet pelejä lisää niin kyllä se ymmmäryksesi vielä kasvaa. Vaikea laji joka tepon ymmärtää mutta kyllä se siitä.
Etkä vieläkään ymmärrä? Vaihda lajia😘Katellu pelejä 50 vuotta ja tää on vitsi parhaasta päästä!!!
Tän täytyy olla vitsi🤣🤣🤣Katellu pelejä 50 vuotta ja tää on vitsi parhaasta päästä!!!
Voi, voi...Etkä vieläkään ymmärrä? Vaihda lajia😘
No jos niin itse kerran sanot😂😂Tän täytyy olla vitsi🤣🤣🤣
Jes!!!! Vatu Luoma!!! Kultainen räpylä ja täysin ansaitusti!!!!
Ootte niin tyhmiä!!!Todellakin, mahtavaa Vattu!
Ja Jannelle myös onnea
🖕vedäppä tuosta. Siis koko superin pelaajakaarti on tyhmää?? Nehän palkitun äänesti. Kenestä sitten? Perustele äläkä saatana länkytä😘Ootte niin tyhmiä!!!
Haista paska🖕vedäppä tuosta. Siis koko superin pelaajakaarti on tyhmää?? Nehän palkitun äänesti. Kenestä sitten? Perustele äläkä saatana länkytä😘
Kouvostoliito...Haista paska
Voi sua😘. Jaksu hali.Haista paska
Täällä painotat pelaajien valintaa.Voi sua😘. Jaksu hali.
Hah, hah🤣Ihanaa kun kopla herättää tunteita!
Voimia teille teppo ja pölhö kustaa, kun vähän hankalalta tuo oleminen vaikuttaa ❤
Tiedä kuka minkäkin valitsee. Kultainen räpylä nyt ainankin on perinteisesti pelaajien valinta. Kaikissa kategorioissa ei kai näin ole?Täällä painotat pelaajien valintaa.
Valtteri Luoman räpylää.
Toisessa ketjussa et painota.
Elmeri Purmonen / Perttu Ruuska
HÄH?
Toisekseen, Purmonen on edelleen minun mielestäni vuoden poikapesäpalloilija. Henkilökohtainen mielipide, jonkun mielestä väärä. Mielestäni perustellusti... no.. mielipide😉Täällä painotat pelaajien valintaa.
Valtteri Luoman räpylää.
Toisessa ketjussa et painota.
Elmeri Purmonen / Perttu Ruuska
HÄH?
Hah, hah🤣
Ei herätä juurikaan tunteita.
Toivoin viime kuussa suuresti Koplan mestaruutta.
Ei vain toteutunut.
Ensi vuonna uusi yritys.
Jospa seuraavat 50 vuotta syventyisit peliin etkä vain katselisi.Itsekin olen katsellut naisia monta kymmentä vuotta,enkä ymmärrä niistä mitään 😂 Hymyä huuleen, Teppo ☺️Katellu pelejä 50 vuotta ja tää on vitsi parhaasta päästä!!!