Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2021

- KPL tekee tänä vuonna voitollisen tuloksen 4. vuotta peräkkäin
- Olisi tehnyt ilman viimeistä finaaliakin ja sen myötä vielä parempi, finaaliin pääsy ylipäänsä oli positiivinen yllätys joukkueen nuorentamisen jälkeen
- Viime vuonna tuli 954k€ liikevaihdolla 41k€ voittoa
- Lehto kiittelee kannattajia ja kumppaneita tuesta

(y)
Hienoa, että Manse on voinut olla mukana talkoissa. Sama viesti myös muille seuroille. Manse oli eniten yleisöä kerännyt joukkue vieraissa niin miehissä kuin naisissa.

Kiitoksia Manse. KPL yrittää tänään parantaa Mansen taloudellista tulosta järjestämällä sille 3. finaaliottelun Tampereella huomiseksi.

LBC

Tuo Tommin puuttuminen tuo pahat karmat viime vuodelta. Toivottavasti kaikki kokoonpanossa olevat kestävät ehjinä. Aika paljon on nyt Ruuskan ja korjausryhmän varassa etenemiset.

Terveiset täältä Siilinjärveltä....ihanaa Kopla....ihanaa .....Aivan mahtava joukkuehenki voittaa rahan mahdin...huomenna POIKA matkustaa Kouvolaan...kaatakaa Manse se olisi parasta mitä pesäpallossa on tapahtunut ikinä. Täällä on peukalot ja pottuvarpaat pystyssä....

Terveiset täältä Siilinjärveltä....ihanaa Kopla....ihanaa .....Aivan mahtava joukkuehenki voittaa rahan mahdin...huomenna POIKA matkustaa Kouvolaan...kaatakaa Manse se olisi parasta mitä pesäpallossa on tapahtunut ikinä. Täällä on peukalot ja pottuvarpaat pystyssä....
Hyvinkääläiseltä vantaalaiselta tulee myös Täysi tuki KPL:lle !

Ai parasta mitä pesäpallossa on tapahtunut ikinä. Oletko 2-RAJA seurannut lajia ehkä viisi vuotta? Hieno voitto Koplalle, mutta on tässä nyt jo 50 vuodenkin aikana tapahtunut paljon hienompaakin.

Ai parasta mitä pesäpallossa on tapahtunut ikinä. Oletko 2-RAJA seurannut lajia ehkä viisi vuotta? Hieno voitto Koplalle, mutta on tässä nyt jo 50 vuodenkin aikana tapahtunut paljon hienompaakin.
Olen ollut mukana lajissa 40 vuotta pelannut kaikki sarjatasot ...valmentanut yli 10 vuotta ja nähnyt kaiken mitä tässä lajissa on tapahtunut noiden vuosien aikana ja KOPLAN voitto olisi parasta mitä tälle lajille voisi ikinä tapahtua. Kauankos olet itse lajia seurannut kun noin kärkkäästi vastailet, kerro toki.

olihansepalo

Olen ollut mukana lajissa 40 vuotta pelannut kaikki sarjatasot ...valmentanut yli 10 vuotta ja nähnyt kaiken mitä tässä lajissa on tapahtunut noiden vuosien aikana ja KOPLAN voitto olisi parasta mitä tälle lajille voisi ikinä tapahtua. Kauankos olet itse lajia seurannut kun noin kärkkäästi vastailet, kerro toki.
Koplan voitto parasta mitä lajille voisi ikinä tapahtua? Pienet on tapahtumat, jos se on parasta 🤣

Aika heikkoa on ymmärrys jos rahalla ostettu menestys menee oman juniorikasvatuksen edelle...montako omaa kasvattia Mansessa pelaa...:unsure:

Turha tässä on koplan osojoukkueista alkaa uhoamaan, kun perin vähissä olivat omat miehet vielä muutama vuosi sitten. Itse kuvittelen, että Tampere on samassa tilanteessa kuin KPL vajaa 15 vuotta sitten. Jos huipulle aikoo nousta, on panostettava "ostopelaajiin". Jos Tampere saa pidettyä tason joitakin vuosia, niin eiköhän niitä ala nousta omia junnuja Tampereellakin sarjan huipulle.

Totta, tiikeireiden kaatuminen ja konkurssi.
Mutta kyllä Mansen kaatuminen menisi heti kakkoseksi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.