Ei ole Kode katsomossa eikä näy mitenkään olevan joukkueen mukana. Ei ollut kummassakaan kotipelissä, vaikka työnantaja isännöi tämän illan ottelua.Kohonen on katsomo valmentaja napit korvilla vaihtopenkille.Grainger, montakohan mestaruutta vähemmän Jymyllä olisi ilman Kodea? Pian siellä Sotkamossa pääsee lomille seuraamaan Koden pelejä välierissä.
KPL hoiti homman taidolla kuten pitääkin. Mutta yleisömäärä ihmetyttää taas: 1391 katsojaa 82 000 asukkaan kaupungissa.
10 300 asukkaan Sotkamossa oli 2 496 ja 2 800 asukkaan Vimpelissä 1 762 katsojaa. Eipä ollut pelin jälkeen oikein minkäänlaista autovirtaa ainakaan Myllykosken suuntaan.
Ei ole Kode katsomossa eikä näy mitenkään olevan joukkueen mukana. Ei ollut kummassakaan kotipelissä, vaikka työnantaja isännöi tämän illan ottelua.
Samaa mieltä. Voittavaa kokoonpanoa on turha vaihtaa. Ossi on liekeissä.En myöskään bongannut katsomosta, mutta samapa tuo kun Ossi on tällä hetkellä lähes tulikuuma ja minun puolestani kokoonpano saa olla tämä loppuun asti.
Sama kävi mielessä...Onkohan Kode ottanut nokkiinsa, kun Haimi & kumppanit ovat ilmoittaneet, että ei riitä. Nyt siis mies ei ole joukkueen mukana ollenkaan. Mitä jos vaikka Meriläinen loukkaantuisi, liekkö Kodea nähtäisiin silti mukana..
Loukkaantuneita,huonot selät kuten isällä.Miksi ykkösen ringissä olevat Timi ja Jiri Joukainen eivät näytä pelaavan enää missään? Sekä nuorten supepesisjoukkue että suomarin porukka kaipaisivat heidän panostaan.
En tiedä, mutta kun olen ulkopuolisena katsonut joukkueen elekieltä kentällä, niin kyllähän Ossi Meriläisen onnistumiset antavat ihan erilaista positiivista energiaa joukkueelle ja jollain tavalla se myös huokuu kuinka aidosti joukkuekaverit olivat innoissaan kun lyönnit alkoivat osua kokoajan paremmin. Minun mielestä tätä joukkue kaipaa enemmän kuin hiukan jäykähköä ja 110% suoritusta muilta vaativaa Toni Kohosta.Onkohan Kode ottanut nokkiinsa, kun Haimi & kumppanit ovat ilmoittaneet, että ei riitä. Nyt siis mies ei ole joukkueen mukana ollenkaan. Mitä jos vaikka Meriläinen loukkaantuisi, liekkö Kodea nähtäisiin silti mukana..
En tiedä, mutta kun olen ulkopuolisena katsonut joukkueen elekieltä kentällä, niin kyllähän Ossi Meriläisen onnistumiset antavat ihan erilaista positiivista energiaa joukkueelle ja jollain tavalla se myös huokuu kuinka aidosti joukkuekaverit olivat innoissaan kun lyönnit alkoivat osua kokoajan paremmin. Minun mielestä tätä joukkue kaipaa enemmän kuin hiukan jäykähköä ja 110% suoritusta muilta vaativaa Toni Kohosta.
Kiinnittikö kukaan muu muuten huomiota Juho Hacklinin ja Valtteri Hämäläisen melko kipakkaan sananvaihtoon toisen jakson 1L tai 2L:n (en muista tarkkaan) jälkeen. Sitä ennenhän tapahtui erinomainen lyönti jolla Hacklin olisi ehtinyt helposti kotipesään ja paloi sitten viimeisellä lyönnillä. Ainahan näitä sananvaihtoja välillä tulee, mutta tuo tilanne näytti poikkeuksellisen kiivaalta jossa kumpikaan ei tuntunut antavan asiassa periksi ja tilanne jäi ratkaisemattomaksi eikä miehet juuri kontaktia ottaneet toisiinsa seuraavan sisävuoronkaan aikana. Tuskin mitään hälyttävää ja eiköhän asia ole sovittu, mutta ainahan sitä toivoisi että tuollaisia ei joutuisi ottelun aikana katsomaan vaan fokus ja henki pysyisi mahdollisimman hyvänä.
Tämäpä juuri. Kyllähän sen myös aistii, että Ossilla on persoonan ja suoritusten kautta ostettuna paikka yleisön lemmikkinä joille moni toivoo ihan vilpittömästi onnistumisia.Ossi on onnistuessaan kuin pikkupoika joka on päässyt maailman suurimpaan karkkikauppaan ja sitä on ilo katsoa. Vaikka kunnaria ei eilen ihan juossutkaan niin se oli silti kunnarin arvoinen lyönti ja Ossi sai myös sen arvoiset aplodit, se on hienoa että on alkanut napsumaan keppiin.
Kyllähän tässä ollaan siinä pisteessä, että Kohosen erinomaisuuden sädekehä on ollut jo tovin himmenemään päin ja minua ei ainakaan henkilökohtaisesti haittaa, että ulkopelissäkin Kohosen tonttia hoitaa Nokkala / J.Luoma. Kopla kaipaa tällä hetkellä enemmän flow-tilassa olevaa Meriläistä sisäpeliin, kuin vähän puolikuntoista(?) Kohosta ulkopeliin. Mitään velvollisuuttahan Koplalla ei ole pitää Kohosta kokoonpanossa vaikka tässä olisikin viimeinen pelivuosi käynnissä. Ehkä se ura paketoidaan vasta ensi vuonna Kiteen paidassa?Sekin voi olla että Kohosen kova vaatimustaso ja tyyli antaa palautetta ei välttämättä ole parhaiten yhteensopiva Ossin kanssa, jolla henkiset paineet vaikuttavat paljon suorituksiin. KPL on vuosia ollut sellainen porukka jonka joukkuehenki on ollut erinomainen niin se on harmillista jos tulee jotain jännitteitä mitä ei ole ennen juuri näkynyt ainakaan ulospäin.
Itse hieman ihmetellyt miksi Kode ylipäätään otettu Kouvolaan. Pienemmässä seurassa varmaan menis, jos osais olla hieman rennommin.Teki kyllä tyhmästi, kun ei lopettanut jymyn paidassa. Nyt voi tulla katkera loppu.