Supervuoro Verkkolehti »

KPL 2020

Viestejä
674
Tämähän on kuin parhaassakin Trumplandiassa, fake news! Elämme totuudenjälkeisiä aikoja.
Joo😂 Mä korjaan hataraa vanhaa päätäni.Soitin Honsussa 1981 pelanneelle pelaajalle.Mertaranta tosiaan oli joukkueessa 1981, mutta sarjataso oli ykkönen.Olin tosiaan silloin paljon Jyväskylässä katsomassa, mutta se tosiaan oli ykkössarjaa.Anteeksi,vanha oli väärässä 😂 Honsu nousi 1982 Mestaruussarjaan ja sai heti hopeaa seuraavana kesänä,Kirin jälkeen.No nyt ei pitäisi olla feikki uutista tämä😂 Terveyttä kaikille ☺️
 
Viestejä
2,115
Joo😂 Mä korjaan hataraa vanhaa päätäni.Soitin Honsussa 1981 pelanneelle pelaajalle.Mertaranta tosiaan oli joukkueessa 1981, mutta sarjataso oli ykkönen.Olin tosiaan silloin paljon Jyväskylässä katsomassa, mutta se tosiaan oli ykkössarjaa.Anteeksi,vanha oli väärässä 😂 Honsu nousi 1982 Mestaruussarjaan ja sai heti hopeaa seuraavana kesänä,Kirin jälkeen.No nyt ei pitäisi olla feikki uutista tämä😂 Terveyttä kaikille ☺

No, metsään meni edelleen. Kausi oli 1984. Kiri ykkönen, Honsu kakkonen!
 
Viestejä
674
Otetaanpa tietokilpailu kysymys.Kuka urheiluselostaja legenda oli Koplan lukkari 1960-luvun alussa ennen Pertti Lonkaa.Tosi helppo.Koettakaa vastata ilman netti tietoa.
 
Viestejä
4,094
Otetaanpa tietokilpailu kysymys.Kuka urheiluselostaja legenda oli Koplan lukkari 1960-luvun alussa ennen Pertti Lonkaa.Tosi helppo.Koettakaa vastata ilman netti tietoa.
Mutta kuka on nähnyt Vipusen pelaavan? Itselläni on ensimmäinen hämärä muistikuva KPL:stä, kun pikkunatiaisena näin kuumana kesäpäivänä vanhalla urheilukentällä (nykyinen KSS Energia Areena) pelatussa pesisottelussa lukkarina häärivän miehen, jolla oli jalassaan siihen aikaan yleisurheilijoiden yleisesti kilpailuissa käyttämät mustat silkkishortsit. Hän oli Myllykosken Kilpa-Veikoista KPL:ään siirtynyt Antero Viherkenttä. Arvelen, että vuosi oli 1962, koska sen jälkeenhän Vipu siirtyi Puna-Mustiin.
 
Viestejä
3,478
Mitä mahtaa Korhosen Topi nykyään puuhailla?
80-luvulla, 84, 85, ja jotain oli KPL:n lukkarina. Toimi käsitykseni mukaan myös peruskoulun opettajana Kouvostoliitossa?

Pääsin nimittäin joskus junnuna Topin kans pelaajatapaamiseen, KPL-Vaasan Maila pelin jälkeen. Voitin myös familon tyynyn, joka ojennettiin mulle tauolla, kuulutusten kera! :D

Oli kyl mainio persoona, siinä lyhyes miittingis jäi mieleen eniten, kun Topi painotti, notta pesiksen ohella on tosi tärkeetä myös hoitaa kouluhommat huolella!! 👊 Tommosen jälkeen oli ihan hieno lähtee kotimatkalle, oli muuten viel synttäritkin sillon, muistan! Täytin 10-v ;)
 

kontiola

Pääsin nimittäin joskus junnuna Topin kans pelaajatapaamiseen, KPL-Vaasan Maila pelin jälkeen. Voitin myös familon tyynyn, joka ojennettiin mulle tauolla, kuulutusten kera! :D
Vau! Hienoa, myöhäiset onnittelut! Oliko se joku puhtaasti arpajaistyyppinen juttu vai pelillisistä ansioista saatu?
 
Viestejä
3,478
@kontiola tämä oli ihan arpajaistyyppinen! Kuten myös yhtenä toisena vuonna junnuleirillä, pääsin yhtenä onnekkaana kysymään Mauri Pyhälahdelta pesiskysymyksen Radio Suomen suoraan lähetykseen.... :)

Sillon oli näköjään tuureja, mihin ne nyt aikuisena on hävinny?? Raveissakin?? 😄
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös