Ei mitään jatkakaa.
Mietin, miten noihin Titanian keskiarvoihin vaikuttaa vaihtolyöntiratkaisu. Mäentaustaa vaihdettiin 2017usein Lammilan rajanmyötäisillä pompuilla, jotka olivat monesti niin korkeita, ettei tappoheittoa edes yritetty vaan Mäentausta sai hölkätä selkä suorana kakkoselle ilman tarvetta syöksyä. Tämä tietysti huonontaa Mäentaustan aikojen keskiarvoa.
Mäkkäri teki kaudella 2017 onnistuneita kärkietenemisä 1-2 välillä 114 kappaletta. Tossa Titanian aikajanakuvassa määränä on 23 eli jollain säännöllä on jätetty 91 pois ja tuskin niitä nopeimpia.
Eli oisko tota aineistoa jotenkin laadunnettu jotta se paremmin edustaisi todellista pesävälietenemisvoimaa.
+ Maksimikiihdytys kuitenkin tehty eli vaudinpitovaiheessa siten löysätty. Joku joka ymmärtää pikajuoksua tai vielä paremmin pesiksen pesävälejä voi sitten kertoa paljon moinen vaikuttaa loppuaikaan.
Mielenkiintoista on myös se, että pesienväleillä (1-2 ja 2-3) nopeimmat etenijät eivät aina ole nopeimpia kolmoselta kotiin. Ratkaiseeko kolmoselta kotiin enemmän puhdas nopeus, kun taas pesienvälillä korostuu etenemistaito?
Kuka väittikään, että Kopla on hidas?!Nyt on reaaliaikaiset testitulokset koplan sivuilla joten ei tarvitse enää spekuloida. Hyvältä näyttää.
11 jätkää alle neljän sekunnin? Sinulla on varmaan dataa asiasta esittää, itse olen valitettavasti koplan virallisten sivujen varassa...Kuka väittikään, että Kopla on hidas?!
Uusilla hitaaammilla kennoilla 11 jätkää alle 4 sekunnin. Se kertoo paljon.
Santeri Löppönen on sarjan nopein pelaaja ja Matti Saukko kimmoisin. Saukon tulokset hyppytesteissä ovat Suomen Top-kolmessa ml. Suomen nykyiset koripalloilijat, mäkihyppääjät ja pesäpalloilijat. Muiden lajien huippujen tuloksista voi jokainen kertoa oman tietämyksensä mukaan.
Asiat voisivat olla huonomminkin.
11 jätkää alle neljän sekunnin? Sinulla on varmaan dataa asiasta esittää, itse olen valitettavasti koplan virallisten sivujen varassa...
Tässä vitsinurkkajutussa Dalla heittää pilkkavitsejä, jotka kaikki kohdistuvat naisiin. Saa aika hyvän kuvan sekä dallasta että koko seurasta kun vielä kehtaavat julkaista tuollaista sisältöä. Not cool
Voisko saada linkkiä.
On se hyvä, että aina on joku mielensä pahoittaja. Hyvä että näinä vaikeina aikoina jotkut saa edes hymyn huulille!
Herrasmies ei pilkkaa naisia, eikä käytä väsyneensäälittävää "mielensä pahoittaja" -korttia.On se hyvä, että aina on joku mielensä pahoittaja. Hyvä että näinä vaikeina aikoina jotkut saa edes hymyn huulille!